Archey
Banned
- Ikä
- 62
En ymmärrä tuollaista asennetta, että kaikku "uusi" mikä esille tulee on jollain tavalla huonoa. Ihan sama crossfit sinun mielestäsi, kuin nämä köydet. Taidat pitää molempia ihan pelleilynä. Tälläisen kuvan ainakin saa kirjoituksistasi. Ainoa oikea tapako on se 4-jakoinen boudausohjelma? Jos joku haluaa köysillä lämmitellä niin onko se sinulta jotenkin pois. Sinä kyllä voit vedellä taljoilla lämpimät edelleenkin.
Myönnän että olin taas helvetin tyhmä kun tartuin tähän, olisi pitänyt arvata mihin johtaa, itsekkin tykkään tehdä ylämäkijuoksua intervalli treeninä ja mm sandbageillä harjoittelu kiinnostaisi, ovat vaan aika kalliita. Jotenkin siitä asti kuin näin tuon battle-ropesin läski loosereissa, olen yhdistänyt homman lähinnä räsymaton tamppaukseen, jossa ei väsy kuin sormet. Olen hakannut erillisenä treeninä mm. nyrkkeily säkkiä ja hyppinyt narua ja juossut painoliiveissä tai pelkillä päkiöillä saadakseni pohkeille erilaista treeniä. Ehkä tuo battle ropes on tehokasta, tuntui vaan sitä TV:stä katselessa hyvän treeniajan tuhlaukselta.
Olen vaan nähnyt vuosikymmenten aikana todella monta treeni-innovaatiota jotka eivät toimineet kovin hyvin ja hautautuvat sitten jonnekkin menneisyyteen.