Bannerit yms sivun ylälaidassa.

Voisko tota meininkiä vähän rajoittaa tossa sivun tilan käytössä?

Perinteiseltä läppärin näytöltä (1024x768) ei näy edes millä osastolla foorumia on nyt kun joku boogie tuolla irvistelee. Esim ton alimman ilmon kiinnostaa nähä ehkä 1-5% koko käyttäjäkunnasta.

Tehkää nyt joku etusivu minne tungette noi, saa sit skipattua suosiolla, eikä tartte viritellä blokkereita koko ajan.

Eipä tuo nyt maailmaa kaada. Tosin se "etusivu" -juttu josta oli jotain juttua olisi mun mielestä ihan hyväkin ratkaisu.

No siitähän sanottiin, ettei sitä kukaan katso, eli sekin kusi totaalisesti. Kyse on kuitenkin monasti mainostajien bannereista ja meidän kaupan bannereista. Teidän kaikkien pitää ymmärtää, että jotta me emme joutuisi turvautumaan email-spammiin tai joka saatanan alueelle tunkevaan mainontaan, niin passiivinen bannerimainonta on ratkaisu. Uskon tämän olevan aika lievä juttu noihin kahteen muuhun vaihtoehtoon verrattuna.

Toivoisin ymmärrystä, että tämä on työtä ja me harrastamme myös liiketoimintaa, asettukaa siis meidänkin saappaisiin edes joskus.

Kuka ostais banneritilaa joltain etusivulta jonka kaikki skippaisivat suosiolla? Ei toi nyt niin paha ropleema oo rullata sivun verran alaspäin sivua.

Sivun latauduttua joudun itse tekemään etusormella kaksi kappaletta liikeradaltaan noin puolen sentin mittaista sormen koukistusliikettä, jotka kohdistan hiiren rullaan. Vaikka treenien jälkeen yleensä pakkista lukiessa on lihakset aivan sipissä, ei se nyt kovin rankkaa ole...:D

nimim. 10.6" näyttö läppärissä

Onhan se kieltämättä surullista, jos ei jaksa muutamaa senttiä scrollata.
Kannattaa miettiä tuo asia niin, että jos kyseessä olisi sinun forumisi ja tietyt firmat maksaisivat sinulle rahaa mainoksiensa näkyvyydestä, niin ottaisitko ne mainokset pois vain siksi, että eivät kaikkia miellytä?

Nuo nyt eivät kuitenkaan ole isoja, räikeitä tai muutenkaan pompi silmille.

Paskat tosta mitään haittaa on, kun nuo on kerran nähnyt, osaa tosta vierityspalkista ottaa hiirellä kiinni ja vetästä sitä alaspäin jo ennenkuin nuo ehtii kunnolla ruuttuun tulemaan. Ei tuo vieritys voi todellakaan niin olematon olla. Nimimerkillä kotona läppärin ruudulta ja töissä 15" paskamonitorilla pakkista selaava.

Ymmärrän toki mainoksien tarkoituksen. No etusivujuttu tosiaan ei varmaankaan toimi näin pakkiksen kannalta, mutta erilainen asettelu voisi olla parempi noille bannereille. Tosiaan ite pitäisin tosta vaihtoehdosta missä mainokset olisi laidalla, ja foorumin sivu täysleveä 100%. Nytkin on 6-7cm tilaa sivuilla (yhteensä).

Boogie mulkoilkoon rauhassa mun puolesta, kestän kyllä :D

Läppärillä ei ole rullahiirtä, niin pitää siinä nyt kerran välilyöntiä painaa joka sivun aluksi :)

Heitänpä tälläisen idean: Vipit saa bannerit pois asetuksista.

Jos häiritsee niin Firefox käyttöön ja siihen ad-block plugin. Sillä voi estää inhottavien kuvien latautuminen. Itsellä käytössä ja toimii erinomaisesti.

Weeboom sanoi:
Ymmärrän toki mainoksien tarkoituksen. No etusivujuttu tosiaan ei varmaankaan toimi näin pakkiksen kannalta, mutta erilainen asettelu voisi olla parempi noille bannereille. Tosiaan ite pitäisin tosta vaihtoehdosta missä mainokset olisi laidalla, ja foorumin sivu täysleveä 100%. Nytkin on 6-7cm tilaa sivuilla (yhteensä).

Boogie mulkoilkoon rauhassa mun puolesta, kestän kyllä :D

Läppärillä ei ole rullahiirtä, niin pitää siinä nyt kerran välilyöntiä painaa joka sivun aluksi :)

Heitänpä tälläisen idean: Vipit saa bannerit pois asetuksista.
Laitoin sen sivupalkin joskus ja se haukuttiin ihan pystyyn ja paskaksi ja kaikkea mahdollista. Kaikista paras vaihtoehto joillekin olisi, että etusivulla lukisi "Pakkotoisto.com on lopettanut toimintansa".

look.jpg

Näin on paras, ja pitäähän sen Miken jostakin hilloa saada. :D
edittiä. tuo g-pisti.fi on varmaan pistänyt monia hymyillyttämään :)

Tuo bannerit sivussa homma voisi toimia hyvinkin, jos ne eivät olisi siinä enää kun menee ketjuun x sisälle. Eli ne näkyisi vain näissä eri valikoissa, oisko tässä Mike mitään järkeä?

Ääh, tää on ihan hyvä näin. Varsinkin, kun noi kaikki bannerit pieneni samankokosiksi. Niitä threadeja joutuu joka tapauksessa selaamaan ja scrollaamaan.

Edit.

Timba79 sanoi:
eivät olisi siinä enää kun menee ketjuun x sisälle

Hmm... tosta taas tuskin mainostajat tykkää eli pakko noiden on näkyä joka sivulla. Siitähän ne maksaa. Kai.

itekkin kelailin tota sivupalkkia, mulla ainakin on tyhjää tilaa reunoilla ihan saatanasti. Eli mainosta sinne vaan!

Ei kannata vaihtaa tonne sivulle mainoksia, tämä nykyinen on kaikkein parempi.
Itse en ainakaan huomaan mitään haittaa noista mainoksista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom