Bannerit yms sivun ylälaidassa.

Pookihan lähtee kohta tuosta pois, niin sitten taas nousee pikkasen..
Ittee ei haittaa nytkää ku selailen 19" näytöllä, ja omistan rullahiiren.. :)

Mulla ei ole ainakaan ollu ongelmia löytää foorumia bannereiden seasta... Omasta mielestäni turhaa jauhamista koko homma.

Pulla sanoi:
Tämän viestin pointti meni nyt kyllä kokonaan ohi? :) Jos pakkikselle tulee joku uusi mainostaja hyvällä ja itseäni kiinnostavalla tarjouksella niin totta munassa halua siitä tietää, samoin kaupan tarjouksista, olin sitten VIP tai en.
Tais mennä myös tämä ohi?
Weeboom sanoi:
Heitänpä tälläisen idean: Vipit saa bannerit pois asetuksista.

Pulla sanoi:
Langaton rullahiiri maksaa tänä päivänä vissiin yhden oravannahan ja sillä selviää yhdellä rullautuksella kaikista mainoksista.
Mulla meni taas tämä ohi? ;)

Makunsa kullakin. kyllä ainakin mulle kelpaa. jos vertaa moniin jenkki palstoihin niin mainonta on vielä pientä. Siellä ärsyttää kun mainoksia ängetään joka sivun ja jutun väliin ja vastauksiin lisätään mainos tekstejä.
Enemmän tossa dvdplazan sivulla joutuu rullaa käyttämään kuin täällä.
Ja jos mainokset olisi sivulla niin itse asian rivi lyhentyisi ja taas joutuisi käyttää enemmän rullaa.

PasiP sanoi:
Suomeksi kiitos?!?
Ajetaan vissiin sitä takaa, että jos bannerit laitetaan tuohon sivulle niin itse palstan tila kapenee jolloin sivu pitenee jotta sama määrä asiaa saadaan esiin. Tätä voi simuloida vaikka avaamalla ja sulkemalla favorites-ikkunaa tuossa ruudun reunalla.

Juu ja tuolla oravannahalla tarkoitin, että langaton rullahiiri on nykyään pirun halpa ja siitä kun sitä rullaa kerran sutasee niin ollaan jo puolessa välissä forumia joten ei mainokset aivan kauheasti häiritse :)

RoMuLuu sanoi:
Toihan nimenomaan on Uudet viestit-valikko, eikä mikään ketju x, jota Timba ehdotti. Eli tuolla Timban perjaatteellahan ne bannerit tolla sivulla vielä näkyisivät.

Yleisesti noihin bannereihin, niin minua ne eivät ainakaan häiritse sitten ollenkaan, tosin itse tarkastelen palstaa 19" ruudulta. :D

Just tätä ajoin takaa. Ei mikään välttämätön juttu, mutta pitäähän sitä aina uusia ideoita ilmaan heitellä. ;)

Hymmhh kaikki siis rullahiiriä ostamaan?
No ei vaisikaan.
Nythän tän foorumin leveys ei ole 100% näytöstä...
Eli vaikka ne mainokset olisi tuossa vasemmalla ei se muuta tämän palstan leveyttä miksikään.
No ehkä pikkasen kapenee mutta ei huomattavasti...Ei se luettavuus kuitenkaan siitä miksikään muutu.
Ja joku sanoi että pitäähän pakkiksen saada rahaa noista mainoksista.Jup, meinaatko että toi Boogie mainos maksaa jotain?
Eli siis Pakkotoisto Oy on laittanut mainoksen tänne foorumille ja maksanut siitä sitten tälle foorumile.Tuskinpa...

Weeboom sanoi:
Oli miten oli, musta vip-jäsen on maksanut itsensä ulos mainoksista jo.

Ottakaa tämä palautteena, ei vittuiluna.
Vippijäsennys maksaa kuitenkin vuodessa sen 10 ekiä ja tollanen mainos taas ei kybällä taida taas pysyä tossa päivääkään. Mainoshan näkyisi 2000 ihmiselle vähemmän jos vipit ei näkis noita eli hinnatkin laskis samantien.

PasiP, jos mainostaa omaa firmaa niin pitäisikö se banneri sitten laittaa johonkin erikseen piiloon?

Janne sanoi:
Vippijäsennys maksaa kuitenkin vuodessa sen 10 ekiä ja tollanen mainos taas ei kybällä taida taas pysyä tossa päivääkään. Mainoshan näkyisi 2000 ihmiselle vähemmän jos vipit ei näkis noita eli hinnatkin laskis samantien.

PasiP, jos mainostaa omaa firmaa niin pitäisikö se banneri sitten laittaa johonkin erikseen piiloon?

Ei siitä ollutkaan kysymys!
Joku vaan väitti että tuo mainos on maksullinen ja sen takia on ok että se seisoo keskellä monitoria.
Miksi tuo Boogie ei voisi kummitella vaikka tuossa missä muutkin bannerit on, tietysti pienempänä...
Tuo "ei minkään standardin mukainen" mainos on aika mauton mielestäni.
Mtv3 sivuille mennessä olen jo tottunut tähän meininkiin mutta en vielä Pakkotoistolla...
Mainostaa saa ja pitääkin! Se miten se tehdään on asia erikseen...

Janne sanoi:
Vippijäsennys maksaa kuitenkin vuodessa sen 10 ekiä ja tollanen mainos taas ei kybällä taida taas pysyä tossa päivääkään.
Öh, ok? :confused:

Laskehan 2000 x 10e / vuosi, ja sitten otat selville mitä toi banneri maksaa niin tossa vois olla jotain järkeäkin tossa sun funtsimises. 10e/vuosi/vip-käyttäjä on on oikeesti kova summa jonkin nettifoorumin käyttöön, vaikka sillä nyt jotain lisäominaisuuksia saakin. No tämä nyt meni jo asian ohi.

Ei nyt tehdä yhdestä bannerista kauheata haloota. Alle 24h ja se poistuu. Ei noi muutkaan bannerit ole standardin mukaisia ja hyvä niin, sillä muuten ne olis paksumpia. Jos tossa olis pop-uppeja, niin haloon ymmärtäisi.

Vip-maksut.

10€(sis. alv)
Alvin jälkeen 7,80€
Siitä kun otetaan vielä verot vege, niin ei noilla juhlita.

Eli jos jotakin häiritsee se, että Mike sattuu samaamaan muutaman euron vuoden aikana, niin sitten se häiritsee. Kyllä tässä töitäkin tehdään ja tuntipalkoille en pääse vuosiin, senverran tässä on duunattu ilmaiseksi aikanaan.

Edelleen joillekin olisi taivas jos aamulla lukisi "Pakkotoisto.com on suljettu".

PasiP sanoi:
Ei siitä ollutkaan kysymys!
Joku vaan väitti että tuo mainos on maksullinen ja sen takia on ok että se seisoo keskellä monitoria.
Miksi tuo Boogie ei voisi kummitella vaikka tuossa missä muutkin bannerit on, tietysti pienempänä...
Tuo "ei minkään standardin mukainen" mainos on aika mauton mielestäni.
Mtv3 sivuille mennessä olen jo tottunut tähän meininkiin mutta en vielä Pakkotoistolla...
Mainostaa saa ja pitääkin! Se miten se tehdään on asia erikseen...
No Boogien tulo kaupalle on kokolailla erikoinen juttu ja monelle fanille hieno tilaisuus nähdä idoli ja hulvaton huumoriveikko, joten totta munassa siitä pitää informoida niin että varmasti näkyy.

Nyt on ollut duunissa rauhallisempaa ja tulee luettua pakkotoistoa n. 9h päivässä eivätkä nuo bannerit ole häirinneet yhtään. Täytyy kyllä sano, että ei ole eräillä elämä helppoa jos pariviikkoisen 3cm x 15cm bannerin takia ollaan jo heittämässä köyttä parrun yli. ;)

Weeboom sanoi:
10e/vuosi/vip-käyttäjä on on oikeesti kova summa jonkin nettifoorumin käyttöön
Joo, on muuten ihan vitullinen summa :thumbs:

Pulla sanoi:
No Boogien tulo kaupalle on kokolailla erikoinen juttu ja monelle fanille hieno tilaisuus nähdä idoli ja hulvaton huumoriveikko, joten totta munassa siitä pitää informoida niin että varmasti näkyy.

Nyt on ollut duunissa rauhallisempaa ja tulee luettua pakkotoistoa n. 9h päivässä eivätkä nuo bannerit ole häirinneet yhtään. Täytyy kyllä sano, että ei ole eräillä elämä helppoa jos pariviikkoisen 3cm x 15cm bannerin takia ollaan jo heittämässä köyttä parrun yli. ;)

Joo, on muuten ihan vitullinen summa :thumbs:

Juuh en sitä ole väittänytkään etteikö mainostus ole ok!
Totta helvetissä pitää mainostaa sehän on selvä markkinataloudessa ;-)
Mutta se että mullakaan ei näy ruudulla mitään muuta ku Boogie ei naurata...
Jos puhutaan luettavuudesta ja käytettävyydestä niin silloin noi mainokset voisi laittaa silleen että ne ei "häiritse".
Itse olen työni puolesta tätä nettipuolta joutunut aikalailla tekemään ja silmä on jo harjaantunut siihen miten jokin asia näyttäisi hyvältä.
Mainoksetkin voi näyttää hyvältä www-sivuilla jos ne oikein sijoitetaan...
Ainahan voidaan odottaa että pakkis on myös "Web pages that sucks" sivustolla...
http://www.webpagesthatsuck.com
No ei tää vielä niin pahaa ole ulkoasultaan... :)

ei kestäis mulla hermot pitämään tällästä saittia yllä,maikol keksii meille koko ajan kaikkea kivaa ja uutta tänne ja sit vaan porukka narisee näinkin turhasta jutusta.

Mike sanoi:
Ei nyt tehdä yhdestä bannerista kauheata haloota. Alle 24h ja se poistuu. Ei noi muutkaan bannerit ole standardin mukaisia ja hyvä niin, sillä muuten ne olis paksumpia. Jos tossa olis pop-uppeja, niin haloon ymmärtäisi.

Vip-maksut.

10€(sis. alv)
Alvin jälkeen 7,80€

Hmmm...
Laskuoppia...
7.8x1.22 = 9.516.

Eli oikea alviton summa on 8.196...

Pieni viilaus tähän...

PasiP sanoi:
Hmmm...
Laskuoppia...
7.8x1.22 = 9.516.

Eli oikea alviton summa on 8.196...

Pieni viilaus tähän...
8,19672 euroa, pyöristyksen jälkeen siis 8,197, joka käytännössä kuitenkin on sama 8,20egee ;)

edit: alvi (22%) siis lasketaan verottomasta hinnasta.

Eli X euroa * 1,22 = 10euroa

-> 10 / 1,22 = 8,19672

Jos se 10 € on kova summa niin sitten tuskin on varaa ostaa sitä rullahiirtäkään, nyt alan ymmärtämään noiden mainosten aiheuttaman kohun ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom