Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tais mennä myös tämä ohi?Pulla sanoi:Tämän viestin pointti meni nyt kyllä kokonaan ohi? Jos pakkikselle tulee joku uusi mainostaja hyvällä ja itseäni kiinnostavalla tarjouksella niin totta munassa halua siitä tietää, samoin kaupan tarjouksista, olin sitten VIP tai en.
Weeboom sanoi:Heitänpä tälläisen idean: Vipit saa bannerit pois asetuksista.
Mulla meni taas tämä ohi? ;)Pulla sanoi:Langaton rullahiiri maksaa tänä päivänä vissiin yhden oravannahan ja sillä selviää yhdellä rullautuksella kaikista mainoksista.
topi sanoi:Ja jos mainokset olisi sivulla niin itse asian rivi lyhentyisi ja taas joutuisi käyttää enemmän rullaa.
Ajetaan vissiin sitä takaa, että jos bannerit laitetaan tuohon sivulle niin itse palstan tila kapenee jolloin sivu pitenee jotta sama määrä asiaa saadaan esiin. Tätä voi simuloida vaikka avaamalla ja sulkemalla favorites-ikkunaa tuossa ruudun reunalla.PasiP sanoi:Suomeksi kiitos?!?
RoMuLuu sanoi:Toihan nimenomaan on Uudet viestit-valikko, eikä mikään ketju x, jota Timba ehdotti. Eli tuolla Timban perjaatteellahan ne bannerit tolla sivulla vielä näkyisivät.
Yleisesti noihin bannereihin, niin minua ne eivät ainakaan häiritse sitten ollenkaan, tosin itse tarkastelen palstaa 19" ruudulta. :D
Vippijäsennys maksaa kuitenkin vuodessa sen 10 ekiä ja tollanen mainos taas ei kybällä taida taas pysyä tossa päivääkään. Mainoshan näkyisi 2000 ihmiselle vähemmän jos vipit ei näkis noita eli hinnatkin laskis samantien.Weeboom sanoi:Oli miten oli, musta vip-jäsen on maksanut itsensä ulos mainoksista jo.
Ottakaa tämä palautteena, ei vittuiluna.
Janne sanoi:Vippijäsennys maksaa kuitenkin vuodessa sen 10 ekiä ja tollanen mainos taas ei kybällä taida taas pysyä tossa päivääkään. Mainoshan näkyisi 2000 ihmiselle vähemmän jos vipit ei näkis noita eli hinnatkin laskis samantien.
PasiP, jos mainostaa omaa firmaa niin pitäisikö se banneri sitten laittaa johonkin erikseen piiloon?
Öh, ok?Janne sanoi:Vippijäsennys maksaa kuitenkin vuodessa sen 10 ekiä ja tollanen mainos taas ei kybällä taida taas pysyä tossa päivääkään.
No Boogien tulo kaupalle on kokolailla erikoinen juttu ja monelle fanille hieno tilaisuus nähdä idoli ja hulvaton huumoriveikko, joten totta munassa siitä pitää informoida niin että varmasti näkyy.PasiP sanoi:Ei siitä ollutkaan kysymys!
Joku vaan väitti että tuo mainos on maksullinen ja sen takia on ok että se seisoo keskellä monitoria.
Miksi tuo Boogie ei voisi kummitella vaikka tuossa missä muutkin bannerit on, tietysti pienempänä...
Tuo "ei minkään standardin mukainen" mainos on aika mauton mielestäni.
Mtv3 sivuille mennessä olen jo tottunut tähän meininkiin mutta en vielä Pakkotoistolla...
Mainostaa saa ja pitääkin! Se miten se tehdään on asia erikseen...
Joo, on muuten ihan vitullinen summa :thumbs:Weeboom sanoi:10e/vuosi/vip-käyttäjä on on oikeesti kova summa jonkin nettifoorumin käyttöön
Pulla sanoi:No Boogien tulo kaupalle on kokolailla erikoinen juttu ja monelle fanille hieno tilaisuus nähdä idoli ja hulvaton huumoriveikko, joten totta munassa siitä pitää informoida niin että varmasti näkyy.
Nyt on ollut duunissa rauhallisempaa ja tulee luettua pakkotoistoa n. 9h päivässä eivätkä nuo bannerit ole häirinneet yhtään. Täytyy kyllä sano, että ei ole eräillä elämä helppoa jos pariviikkoisen 3cm x 15cm bannerin takia ollaan jo heittämässä köyttä parrun yli. ;)
Joo, on muuten ihan vitullinen summa :thumbs:
Mike sanoi:Ei nyt tehdä yhdestä bannerista kauheata haloota. Alle 24h ja se poistuu. Ei noi muutkaan bannerit ole standardin mukaisia ja hyvä niin, sillä muuten ne olis paksumpia. Jos tossa olis pop-uppeja, niin haloon ymmärtäisi.
Vip-maksut.
10€(sis. alv)
Alvin jälkeen 7,80€
8,19672 euroa, pyöristyksen jälkeen siis 8,197, joka käytännössä kuitenkin on sama 8,20egee ;)PasiP sanoi:Hmmm...
Laskuoppia...
7.8x1.22 = 9.516.
Eli oikea alviton summa on 8.196...
Pieni viilaus tähän...