Bannerit yms sivun ylälaidassa.

joo enpä oo ikinä huomannu että noi ois mitään haitannu.. Ihan hyvä vaan että esim. tota boogien juttua mainostetaan vähän näkyvämmin. Jos mike ei olis laittanu tota banneria niin siitäkin ois noussu haloota kun kaikki halukkaat ei ois tajunnu ko. vierailua.

edit. yks juttu millä sais tuolta ylhäältä vähän tilaa olis se, että nuo uutiset näkyis vaan tossa foorumin etusivulla eikä sillon kun luetaan thrediä?

Wildemar sanoi:
Hmm... tosta taas tuskin mainostajat tykkää eli pakko noiden on näkyä joka sivulla. Siitähän ne maksaa. Kai.

totta, mutta pakkohan sun on näitä eri valikkonäkymiä käyttää jos meinaat palstaa selailla. Eli näkyisi ne banneritkin aika hiton hyvin silti, vaikkei ne välttämättä ketjua luettaessa näkyisikään.

No en tiedä oliko tuhoontuomittu idea muutenkin, mutta tulipa vain mieleen.

Toisaalta Mike voisi heittää nuo vaikka viikoksi tohon sivulle ja kerätä palautteen vasta tuon viikon jälkeen. Ihminen on sellainen, että se tottuu tiettyyn ja uuteen totuttelu on aina alussa hankalantuntuista. Voisi tuon viikon jälkeen se palaute olla jo vähemmän negatiivista kun ehtisi vähän totuttelemaan uuteen näkymään.

Timban tottumisjutussa on pointtia. Silti olen taipuvainen uskomaan, että tuolla ylhäällä häiritsevät bannerit mahd. vähän, vaikka ovatkin koko ajan siellä. Olemattoman vähän kohenisi mulle pakkiksen käytettävyys, jos bannerit poistettaisiin. Niinno selaankin palstaa käytännössä aina 17 tuuman littunäytöltä, en pikkuruiselta läppärinruudulta. :D

Sähköpostimainonta ja pop-upit ovat pahinta mahdollista mainontaa. Aiheuttavat mulla ainakin erittäin kielteisiä ajatuksia ja tuntemuksia ko metodein mainostavia firmoja kohtaan, tyyliin "No tuolta en AINAKAAN osta! Jättäisivät mut stana sentäs rauhaan!".

Bannerit toisaalta huomaan, mutta ovat niin vähän tiellä/tunkeilevia, etteivät missään nimessä kielteisiä tuntemuksia tai ajatuksia herätä. Mahtuvat sulassa sovussa tärkeämmän sisällön kanssa mun bittiavaruuteen ja jos joskus tuntuu, että haluan niistäkin eroon, niin onhan niitä banneriblokkereita ilmaiseksi käyttöön imutettavissa.

Ei mitään sivubannereita eikä varsinkaan sähköpostimainontaa! Mulla on ainakin automaatiotasolle kehittynyt se pieni etusormen liike, joka tapahtuu, kun uusi sivu on latautunut. Sillä scrollataan mainokset vittuun, ja aletaan lukemaan tekstejä. Pitäydytään nykyisessä!

Joo ei todellakaan noita bannereita sivulle. Ei sellasta jaksais katsoa ja johan se on kertaalleen haukuttu paskaksi.

Ei noi bannerit tuolla ylhäällä oikeasti voi häiritä. Eihän ne edes näy, kun viestiketjuja selaa alaspäin.

Timba79 sanoi:
Tuo bannerit sivussa homma voisi toimia hyvinkin, jos ne eivät olisi siinä enää kun menee ketjuun x sisälle. Eli ne näkyisi vain näissä eri valikoissa.

Tuo sivussa oleva banneri on mun mielestä parempi, helpottaa lukemista ja tulisi varmaan jopa katsottua mitä niissä lukee, ainakin aluksi. Nyt vasta huomasin että tuolla ylhäällä olevissa bannereissa on mainoksetkin vaihtunut. Jotenkin automaattinen refleksi tuo ruudun scrollaus alas heti kun sivu aukeaa. Jos ne olisi tuossa sivun laidassa niin väkisinkin tulee sivusilmällä vilkuiltua.

setae sanoi:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/search.php?do=getnew ?
Itselläni ainakin on pakkotoisto bookmarkattu tuohon osoitteeseen.
Toihan nimenomaan on Uudet viestit-valikko, eikä mikään ketju x, jota Timba ehdotti. Eli tuolla Timban perjaatteellahan ne bannerit tolla sivulla vielä näkyisivät.

Yleisesti noihin bannereihin, niin minua ne eivät ainakaan häiritse sitten ollenkaan, tosin itse tarkastelen palstaa 19" ruudulta. :D

Mulle ainakin kävisi toi email mainonta, oon turhan laiska muuten etsimään tietoa lisäravinteista, joten olisi kiva saada vaikka kerran viikkoon/kuukauteen joku mainospalanen, jossa olisi joitain tarjouksia yms.
Tietty ne jotka eivät haluaisi spämmiä, saisivat sen määritettyä asetuksista.

Ite oon nykyiseen systeemiin erittäin tyytyväinen. Testailin myös tuota bannerit sun muut sivulla systeemiä, kun mike sitä joskus suunnitteli, mutta jotenkin se vain lähinnä häiritsi, antaa sekavan ja ärsyttävän kuvan foorumista. Mielestäni on mukavampi vilkuilla mainokset kun tulee pakkikselle sisälle ja sen jälkeen skipata vaan hiiren rullalla pois. Tosin, toi yksinäinen boogie tossa vähän vaivannut, mutta häipyyhän sekin tuosta kohta.

Ei voi kyllä taas käsittää, että miten joku edes jaksaa vinkua moisesta asiasta. Jokaisen luulis ilman erillistä huomauttamistakin tajuavan, että ei sitä valuuttaakaan ihan tyhjästä tule. Euroja kun taas tarvitaan varsin runsaasti tämänkin kokoisen palstan pyörittämiseen. Ei tämä mitään hyväntekeväisyyttä ole. Antaa mainosten vaikka lisääntyä, ei haittaa menoa lainkaan.

Tää kelpaa ihan hyvin, jos enempää ei mainoksia enää tule.
Sen mitä olen vuosien varrella forumeita katsellut niin pakkis on kyllä yksi selkeimistä mielestäni.

Offtopic:
Kun muuten katsoo tuota boogien kuvaa ja vertaa muiden bodimiesten kuviin niin boogie on varmaan paras kaveri suomessa joka osaa "poseerata/eläytyä" noihin kuviin. Aivan ilmiöimäinen taito Jarilla!

no voi helvetti tää on aivan loistava nyt, älkää vain muutelko yhtään mitää. Kumminki menee vaan huonompaan suuntaan jos muuttelee..

FireFoxiin saa AdBlock laajennuksen, jolla sivusta saa piilotettua haluamansa elementit.

Lopettakaa turha whinetys... Kai ny Mike saa laittaa sivuillen mitä tykkää :curs:

Weeboom sanoi:
Oli miten oli, musta vip-jäsen on maksanut itsensä ulos mainoksista jo.
Tämän viestin pointti meni nyt kyllä kokonaan ohi? :) Jos pakkikselle tulee joku uusi mainostaja hyvällä ja itseäni kiinnostavalla tarjouksella niin totta munassa halua siitä tietää, samoin kaupan tarjouksista, olin sitten VIP tai en.

Langaton rullahiiri maksaa tänä päivänä vissiin yhden oravannahan ja sillä selviää yhdellä rullautuksella kaikista mainoksista.

Mike sanoi:
http://www.dvdplaza.fi/

Kaikki voi katsoa vaikka Plazaa ja sitä mitä meinaa jos mainoksia aletaan myymään urakalla. Pakkis on pysynyt kuitenkin aika miedossa linjassa.

No ohan toi dvdplazalla järkevämmin tehty.Eli mainoksia saa tottakai olla kunhan ne istuttaa sivustoon oikein. Tää nykynen viritelmä on oikeesti aika kauhee...Tossa screen shotti miten esim. mulla näkyy tää foorumi kun tulen sisälle...Herää kysymys että missä on foorumi, ei millään pahalla mutta toki noi bannerit voi muulla tavallakin laittaa kuin noin että lävähtää keskelle kuvaruutua...?

pakkis.webp

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom