Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Hifi-hifisteiden (sähkö)johtoväännöt on kyllä parasta viihdettä.
Joo, ei saatana.. :D en oo enää vuosiin pystyny lukeen noita kotimaisen hifipalstan sontia.

HUOM. toki itelläkin hifiuskottavaa sähköjohtoa ja yks vähän arvokkaampi koksupiuha. Mutta ihan se ja sama oikeasti nykyään, että rupeaisin mitään johtoja kuuntelemaan, että nyt korjaantu heti sibilanssi, kun laitto viiden sadan sähköjohdon.

Minulla kuhtalaisen kova haaste JoulunPyhiksi

ajatuksissa aloittaa sinuhe epytkiläinen, olen omistanut sen kirjan noin 30v ja yhtesti olen aloittanut sitä, mutta ei lähteny!

jos ennen kuolemaa koittaisi sen saada luetuksi

57288e37-09af-451d-b190-b7e29f894eaf.webp

ajatuksissa aloittaa sinuhe epytkiläinen, olen omistanut sen kirjan noin 30v ja yhtesti olen aloittanut sitä, mutta ei lähteny!

Sama tuon Jäähyväiset aseille kanssa. Muutan kymmenen sivua jaksaa, mutta niin kuolettavan tylsää. Taidan mennä joulun Tolkienin kanssa.

Hyvä kirja, Waltari tutki asiat tarkkaan. Ekat 150 sivua jos saat menemään, niin menee loppuun asti kun tarina alkaa rullaamaan.

Jumaleissön täällä Vierumäellä on porukkaa. Koiran kanssa istuttu 30min porssessa odottamassa kun parempi puolisko jonottaa kämpän avainta.

Takakontissa odottaa viski ja oluet juomista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom