Uskonpa ettei dr.pepperin tarvitse aloittaa uutta logistista projektia juomatarjoilun vuoksi :D Jos tällä vuosikymmenellä tippuu edes sinkku olen ylättynyt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tuosta kyllä tule valmista ikinä.
OT Triviana voisi sanoa että Andy McCoy on pelastanut tekohengityksellä Axl Rosen entisen tyttöystävän Erin joku, huumeita kun otti.
mä olen eri mieltä,jos rocklevyä pitää hioa 15 vuotta niin sen on pakko olla paskaEi jeesus, se tapahtuu sittenkin!! Jo tässä on luultu että ukot on heittäneet henkensä. GNR teki aikoinaan muutaman rockhistorian parhaimmista levyistä. Lisäksi Akselilla on melkosta tiukat lyriikat, joista useat suuret artistitkin saisivat olla kateellisia. Odotetaan innolla, ei tollasella hiomisella voi täyttä kuraa syntyä :thumbs:
mä olen eri mieltä,jos rocklevyä pitää hioa 15 vuotta niin sen on pakko olla paska
Tuo voi kyllä olla hyvin tottakin. Mutta pointtina oli mulla se, että tossa ajassa on ihan pakko saada aikaseks ees muutama toimiva riffinpoikanen, vaikkapa vahingossa. Ja ei se lahjakkuus oo voinu ukoista kadota aivan tyysti vuosien saatossa. Tosin eipä noista entisistä äijistä ollu kun toi Akseli. Tuolla kovalla miehistönvaihdollakin on kyllä vaara upota suohon kun voi tulla melkoinen sillisalaatti sen myötä...
Levyhän on käytännössä jo vuotanut nettiin, mutta joka biisissä on ärsyttäviä sivuääniä. Sivuäänet (=pomppiminen, ikään kuin cd olisi naarmuinen) varmaan johtuu levyn 'watermark'in epäonnistuneesta poisto yrityksestä.
Oliko se ees mistään kotosin?