AXL ROSE Breaks his silence!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ttommi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Uskonpa ettei dr.pepperin tarvitse aloittaa uutta logistista projektia juomatarjoilun vuoksi :D Jos tällä vuosikymmenellä tippuu edes sinkku olen ylättynyt

Ei mikään ihme ettei ole julkaistu kun kun ainoa hyvä kuulemani demokin on juuri tuo täälläkin mainittu Better...jos koko albumin materiaali olisi tämän tasoista niin sille oltaisiin näytetty vihreää valoa jo vuosia sitten.

Kumma kun ei Gnr:n neljästä lahjakkaasta säveltäjästä yksikään saa mitään kunnollista aikaiseksi yksistään...

Gnr tosiaan oli ylittämätön rockbändi, joka on asettanut kaikki rimat niin korkealle etten usko enää koskaan minkään yhtyeen niitä ylittävän.

Best Buy Pre-orders

I just pooped a little :dance2:
Levy(t) tosiaan tulee ensi kuussa ulos! Ilmeisesti cd ja vinyyli kolmilla eri kansilla.
Virallista vahvistusta ei ole vielä annettu mutta ei tuosta enää edes Axl kehtaa perääntyä. Ou jee!

Edit.
Hehee, nyt Best Buy'n sivuilla tuo 'pre-order' olikin muutettu 'coming soon' vaihtoehdoksi. Noh, eipä kannata nostaa toiveita turhan korkealle. Ihme touhua, stna.

Ei tuosta kyllä tule valmista ikinä.

Ei todellakaan. Ja ehkä hyvä niin.

:offtopic: Todella jäätävä signature sulla! :dance:

Aito sinkku tullut

Nyt voi kuunnella mygnr.com sivuilla virallisen singlen chinece democracy- biisin. Omasta mielestä aika samankuulonen kuin demo, jotenkin odotti sellasta "pankin räjäytystä" mutta jäi tulematta...

Pakko ostaa tämä ihan levynä!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
OT Triviana voisi sanoa että Andy McCoy on pelastanut tekohengityksellä Axl Rosen entisen tyttöystävän Erin joku, huumeita kun otti.

Everlyn. Malli jo nuoresta pitäen, seurusteli Axlin kanssa 80-luvun lopulla.

Onhan tämä levy ihan pakkohankinta oli se sitten miten hyvä tai huono tahansa ja vaikka tällä nykybändillä ei ole mitään tekemistä älkuperäisen GN'R:n kanssa (paitsi Axl). Ei gunnarit ole mitään ilman Slässiä.

Joo mutta eipä mulla tässä muuta.. :rolleyes:

Ei jeesus, se tapahtuu sittenkin!! Jo tässä on luultu että ukot on heittäneet henkensä. GNR teki aikoinaan muutaman rockhistorian parhaimmista levyistä. Lisäksi Akselilla on melkosta tiukat lyriikat, joista useat suuret artistitkin saisivat olla kateellisia. Odotetaan innolla, ei tollasella hiomisella voi täyttä kuraa syntyä :rock::thumbs:

Ei jeesus, se tapahtuu sittenkin!! Jo tässä on luultu että ukot on heittäneet henkensä. GNR teki aikoinaan muutaman rockhistorian parhaimmista levyistä. Lisäksi Akselilla on melkosta tiukat lyriikat, joista useat suuret artistitkin saisivat olla kateellisia. Odotetaan innolla, ei tollasella hiomisella voi täyttä kuraa syntyä :rock::thumbs:
mä olen eri mieltä,jos rocklevyä pitää hioa 15 vuotta niin sen on pakko olla paska

Sinkun perusteella ja Areenan keikan jälkeen odotukset ei ole korkealla uuden matskun suhteen. Lähinnä odottelen jos lähtevät kiertueelle ja tulevat Suomeen. Vaikka viime keikalla ainoastaan Axl oli ainoa alkup. jäsen, niin keikka oli silti täyttä rautaa. Mikä yllätti positiivisesti. Väitänkin että reunionkiertue olisi kovin uusi tuleminen koskaan. No, ei sitä tule tapahtumaan.

mä olen eri mieltä,jos rocklevyä pitää hioa 15 vuotta niin sen on pakko olla paska

Tuo voi kyllä olla hyvin tottakin. Mutta pointtina oli mulla se, että tossa ajassa on ihan pakko saada aikaseks ees muutama toimiva riffinpoikanen, vaikkapa vahingossa. Ja ei se lahjakkuus oo voinu ukoista kadota aivan tyysti vuosien saatossa. Tosin eipä noista entisistä äijistä ollu kun toi Akseli. Tuolla kovalla miehistönvaihdollakin on kyllä vaara upota suohon kun voi tulla melkoinen sillisalaatti sen myötä...

Tuo voi kyllä olla hyvin tottakin. Mutta pointtina oli mulla se, että tossa ajassa on ihan pakko saada aikaseks ees muutama toimiva riffinpoikanen, vaikkapa vahingossa. Ja ei se lahjakkuus oo voinu ukoista kadota aivan tyysti vuosien saatossa. Tosin eipä noista entisistä äijistä ollu kun toi Akseli. Tuolla kovalla miehistönvaihdollakin on kyllä vaara upota suohon kun voi tulla melkoinen sillisalaatti sen myötä...

Huhupuheiden mukaan osa biiseistä on käytännössä ollut jo valmiina vuodesta '94 ja loput kappaleet ovat olleet miksausvalmiita jo 2002. Eniten aikaa ja rahaa on tuhlattu instrumenttien uudelleen äänityksiin miehistövaihdoksien takia. Esim. Josh Freese oli soittanut rumpuraidat noin 30:een biisiin kunnes kyllästyi Axl'in jahkaamiseen ja otti loparit. Tilalle hommattiin Brain (Brian Mantia), jonka piti opetella ja soittaa Josh'in aiemmin äänitetyt rumpuraidat nuotilleen samanlailla mutta kuitenkin niin, että Brain'in oma soittofiilis kuuluu siitä läpi. Homma kesti muistaakseni lähemmäs kahdeksan kuukautta ja rahaa paloi 500 000$. Eikä Brian ole edes se viimeisin rumpali...

Samankaltaisia uudelleen äänityksiä vielä kitararaidoille, niin ei tarvitse kummastella mihin se kaikki aika on kulunut :rock:

Levyhän on käytännössä jo vuotanut nettiin, mutta joka biisissä on ärsyttäviä sivuääniä. Sivuäänet (=pomppiminen, ikään kuin cd olisi naarmuinen) varmaan johtuu levyn 'watermark'in epäonnistuneesta poisto yrityksestä.

Levyhän on käytännössä jo vuotanut nettiin, mutta joka biisissä on ärsyttäviä sivuääniä. Sivuäänet (=pomppiminen, ikään kuin cd olisi naarmuinen) varmaan johtuu levyn 'watermark'in epäonnistuneesta poisto yrityksestä.

Oliko se ees mistään kotosin?

Oliko se ees mistään kotosin?

En usko, että seuraava spoilaa kenenkään kuuntelunautintoa mutta laitetaan spoilertagit.

Tuota... Komppaan monien muiden mielipidettä siinä, että levy ei kuulosta eheältä kokonaisuudelta. Vaikutteita napattua sieltä täältä. Queen, Alice In Chains, Pink Floyd-ish jne.

Suurin osa lyriikoista käsittelee menetettyä rakkautta/ystävyyttä, joka pidemmän päälle kuunneltuna on puuduttavaa ja IMO hieman so-last-seasonia. En myöskään allekirjoita Axl'in kerrosvokaaleja (pari vokaaliraitaa päällekäin) enkä myöskään ymmärrä miksi Brian May'n kitarasoolo on poistettu Catcher-biisistä. En ole musiikkiekspertti, enkä omaa absoluuttista sävelkorvaa, joten itse soitantoa tai sen teknisyyttä en pysty arvostelemaan. Jos edellinen GN'R levy jota kuuntelit oli AFD, niin tulet taatusti yllättymään. Positiivisesti tai negatiivisesti, sitä en tiedä mutta itselle jäi kitkerä jälkimaku. Toki ostan levyn ja ehkä sen tarjonnasta ikään kuin kasvaa pitämään. Oikeasti todella vaikea kuvailla koko levyä näin äkkiseltään, sori. On levyllä positiivisia yllätyksiä, kuten This I Love, Street Of Dreams, TWAT, Catcher ja Prostitute.

www.rollingstone.com
Guns N' Roses Chinese Democracy :4:

Ennakkotilaus tehty ja kyllä mä ainakin innolla levyä odotan.

Eikös tämän levyn ennakkotilaaminen (tai ainakin maksamninen) ole aikamoista arpapeliä?
Joo, tuleehan se nyt varmaan, mutta en kyllä itse täysin usko levyn ilmestymiseen ennen kuin se on oikeasti julkaistu ja kaupoissa. Akselipoju voipi keksiä vaikka mitä juttuja vielä.

Back
Ylös Bottom