AXL ROSE Breaks his silence!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ttommi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onkohan viehtymys konemaisiin komppeihin ja poppiin kytenyt jo Illusioneiden aikaan, kun II-levyn loppuun piti silloin tunkea se kauhea "räppi"-hirvitys?

Käys lukemassa Axlin näkemys asioista Fläsä:n linkeistä (Myös HTGTH:lla löytyy jotain mitä ei tainnut linkeissä olla). Asioita punninneena kallistun vahvasti uskomaan Axlin versiota asioista. Selvitetty mm. myös tuon My Worldin taustoja (Axlin luomus johon halusi kitaroita mukaan, mutta Duff diggasi sellaisenaan ja Slashin mielestä "It's perfect" (koska arvasi Axlin ottavan paskaa niskaan asiasta), joten ei saatu kitaroita siihen...).

Kaiken paskapuheen jälkeem mitä Slashiltä on kuultu viimeset 15 vuotta niin en kyllä voi kunnioittaa miestä enää pätkääkään. Ja sitä enemmän täytyy kunnioittaa Axlia, että on kaiken tuon käsittämättömän paskan keskellä ollut hiljaa eikä lähtenyt mukaan loanheittoon. Aika harvinaista nykyisessä julkisuushuorausmenossa...

Oikeastaan vähän vituttaa miehen puolesta mitä mediajulkisuus on sitten ollut koko sen ajan ja sama linja jatkuu edelleen. Täyttä paskaa ja kontekstista irroitettua: http://www.iltalehti.fi/viihde/200812168782315_vi.shtml

Käys lukemassa Axlin näkemys asioista Fläsä:n linkeistä (Myös HTGTH:lla löytyy jotain mitä ei tainnut linkeissä olla). Asioita punninneena kallistun vahvasti uskomaan Axlin versiota asioista. Selvitetty mm. myös tuon My Worldin taustoja (Axlin luomus johon halusi kitaroita mukaan, mutta Duff diggasi sellaisenaan ja Slashin mielestä "It's perfect" (koska arvasi Axlin ottavan paskaa niskaan asiasta), joten ei saatu kitaroita siihen...).

Kaiken paskapuheen jälkeem mitä Slashiltä on kuultu viimeset 15 vuotta niin en kyllä voi kunnioittaa miestä enää pätkääkään. Ja sitä enemmän täytyy kunnioittaa Axlia, että on kaiken tuon käsittämättömän paskan keskellä ollut hiljaa eikä lähtenyt mukaan loanheittoon. Aika harvinaista nykyisessä julkisuushuorausmenossa...

Oikeastaan vähän vituttaa miehen puolesta mitä mediajulkisuus on sitten ollut koko sen ajan ja sama linja jatkuu edelleen. Täyttä paskaa ja kontekstista irroitettua: http://www.iltalehti.fi/viihde/200812168782315_vi.shtml

Saihan se akseli muutkin settinsä läpi mitä halusi vaikka Slash toista mieltä olikin. Eli tuskimpa sen takia ei jotain keppejä ole siihen biisiin saanut. Ja Mitä tossa iltalehden jutussa oli paskaa? Noinhan se meni. Pari kaveria mussutti foorumilla poskee ja akseli mussutti takas.

Saihan se akseli muutkin settinsä läpi mitä halusi vaikka Slash toista mieltä olikin. Eli tuskimpa sen takia ei jotain keppejä ole siihen biisiin saanut. Ja Mitä tossa iltalehden jutussa oli paskaa? Noinhan se meni. Pari kaveria mussutti foorumilla poskee ja akseli mussutti takas.

No Iltalehden jutussa paskaa koko uutinen. Ainoa totuus oli kirjaimellinen lainaus ja se oli irti kontekstista. Jos et ymmärrä, että media kun vääristelee totuutta niin se on "paskaa" niin ei voi mitään. Axl tulee erittäin hyvässä hengessä vastailemaan kysymyksiin ja avaa suunsa ekaa kertaa vuosiin niin media otsikoi asian noin. Kaiken lisäksi "Dexter" kuittasi samassa keskustelussa asian olevan "friendly banter", joten koko artikkeli oli siis vääristeltyä paskaa. Ei toki Iltalehden originaali, mutta sen laitoin kun oli kotimainen.

Ja mitä noihin "muihin setteihin" tulee niin mainitse toki joku näistä. Tarkoitat varmaan niitä hittibiisejä joihin Slash on itsekin kommentoinut, ettei digannut yhtään, mutta taipui soittamaan (SCOM, Patience). Vai tarkoitatko nyt joitain valheita mitä tässä on kuultu vuosien varrella ja jotka ovat muodostaneet "totuuden" koska Axl on ollut hiljaa, kuten tarina oikeuksista bändin nimeen?

Sitäpaitsi lähempänähän My World olisi CD:n äänimaailmaa nimenomaan jos siinä olisi parit kitarat päällä, eikö? Mielestäni Axl'n versio taphtumista on niin paljon johdonmukaisempi ja uskottavampi kun mitä Slash on antanut ymmärtää, että en jaksa edes taipua tällaiselle "totuus on jossain siellä välimaastossa" tyyppiselle näkemykselle.

Oishan tuon toki voinut otsikoida paremmin ja linkittää vaikka keskustelun. Mutta mutta, eihän se olisi ees akselin tapaista jos ei huutelisi hölmöihin kirjotuksiin takasin :D Itse yllätyin, että oli ees moisen ryhtynyt. Pisteet siitä.

Ja juu viittasin juuri noihin hittibiiseihin mistä slash valitteli, että ei kiinnosta soittaa kun ei rockia ole. Toki myöhemmissä haastatteluissa sanonut, että hienoja biisejä, mutta sillon ei pitänyt. Kuten juuri nuo sinun mainitsemat ja november rain jne. Tästä syystä myös ihmettelen miksi ei slash ja izzy ole voinut niitä sinne soittaa kun muutkin biisit soitteli menemään vaikka ei digannut. Tiedä sitten miten meni, ehkä vain vittuilivat akselille.
Eli itse taivun juuri tuohon välimaasto näkemykseen kun varmasti en tiedä kuinka asiat on mennyt. Hieno bändi oli enivei...Harmi, että hajosi.

Eipä tuollaisesta paskanjauhannasta kannata kenenkään provosoitua, Axlilta hieno veto noinkin avoimesti ja kärsivällisesti faneille vastata.

Eniten mua kiinnostaa Axlin mainitsemat Illusioneiden jälkeiset 'rehearsal tapes'it. Olisi mielenkiintoista kuulla minkäläistä materiaalia seuraavalle levylle oli tulossa. Ja moniko niistä biiseistä on julkaistu Snakepitin nimissä ja myöhemmin Velvet Revolverin lätyillä? Jos Axlin puheisiin on uskominen, niin suurin osa yllä mainittujen nauhojen materiaalista oli erittäin slashmäistä blues-pohjaista suoraviivaista rokkia, joihin Axl ei saanut lisätä melodioita eikä lyriikoita. Olisko tälläisen, musiikillisesti Appetiten kaltaisen levyn julkaiseminen '94 tai '95 flopannut täysin ja lopulta hajottanut bändin vai olisiko levyllä ollut potentiaalia kilpailla grungen ja muiden sen aikakauden julkaisujen kanssa? Yhtä mittavaa kiertuetta sen varaan ei ainakaan olisi voinut toteuttaa ja olisiko bändiläisten egot enää mahtuneet pienemmille areenoille?

Nyt useamman kymmenen kuuntelukerran jälkeen, joudun pyörtämään puheeni ChiDemin sillisalaattisuudesta ja kokonaisuutena toimimattomuudesta ja sanoa, että onhan se sittenkin hyvä levy. Ite tykkään sen monipuolisuudesta ja kitarointikin on alkanut kuulostaa paremmalta jokaisella kuuntelukerralla. Ja mitä tulee Axlin ääneen, niin osa lauluosuuksista on munattomia, mutta jotkin niistä hakkaa 17 vuoden takaiset nauhotukset 6-0. Ainoastaan Brian Mayn soolon korvaaminen CITR sapettaa vieläkin. Edelleenkään ei kannata verrata vanhoja levyjä tähän uuteen, mutta täytyy ottaa huomioon se seikka, että ChiDemin kaltaisia biisejä vanha kokoonpano ei olisi ikinä saanut levytettyä.

Mielenkiinnolla odotan Slashin uutta soololevyä, kiinnostavaa nähdä ketä tulevalla albumilla vierailee ja kuinka kokeilunhaluisesti mies rikkoo vanhaa soittotyyliään.

Vuodesta 1987 saakka asioita enemmän tai vähemmän seuranneena (en siis mistään sisäpiiristä käsin vaan ihan diggarina) olen saanut käsityksen jonka mukaan Axl on aina ollut täydellinen mielipuoli. Kukaan normaali ihminenhän (staroita käsketään tietenkin erikseen) ei käyttäydy missään tapauksessa tuolla tavoin. Axl voi ymmärtää ainoastaan sitä kautta, että mieltää hänellä olevan jonkin asteinen persoonallisuushäiriö. Muutoin miehen temppuiluja ei voi ymmärtää. Mielipiteessäni on varmasti subjektiivisia elementtejä, mutta niinhän näissä asioissa aina on.

GnR:n musiikki lakkasi kiinnostamasta oikeastaan hyvinkin nopeasti Illusioneittein jälkeen. Näistä kahdesta olisi syntynyt yksi levy, mutta kahdelle albumille ei biisejä todellakaan riittänyt.

Vuodesta 1987 saakka asioita enemmän tai vähemmän seuranneena (en siis mistään sisäpiiristä käsin vaan ihan diggarina) olen saanut käsityksen jonka mukaan Axl on aina ollut täydellinen mielipuoli. Kukaan normaali ihminenhän (staroita käsketään tietenkin erikseen) ei käyttäydy missään tapauksessa tuolla tavoin. Axl voi ymmärtää ainoastaan sitä kautta, että mieltää hänellä olevan jonkin asteinen persoonallisuushäiriö. Muutoin miehen temppuiluja ei voi ymmärtää. Mielipiteessäni on varmasti subjektiivisia elementtejä, mutta niinhän näissä asioissa aina on.

GnR:n musiikki lakkasi kiinnostamasta oikeastaan hyvinkin nopeasti Illusioneittein jälkeen. Näistä kahdesta olisi syntynyt yksi levy, mutta kahdelle albumille ei biisejä todellakaan riittänyt.

Jep, olihan Illusioneilla täyteraitojakin, mutta jos noista kahdesta levystä olisi puristanut kaikki helmet yhdelle levylle, niin se olisi ajallisesti ollut liian pitkä.

Mun valinnat yhdelle levylle:
Civil War, Dust N' Bones, Don't Cry, Perfect Crime, November Rain, Don't Damn Me, Get In The Ring, Estranged, You Could Be Mine, Dead Horse, Coma, Right Next Door To Hell, 14 Years, Locomotive ja Breakdown. Näillä biiseillä albumin kestoksi olisi tullut reilu 90 minuuttia, joka ainakin mun mielestä on hivenen liikaa.

Hmm...toisaalta silloin käsissä olisi timanttisen kova levy, joka saattaisi peitota jopa Appetiten?!

Jännä.

Itse olen aina vähän epäillyt, että median välittämä kuva miehestä on lähes päinavstainen kuin itse totuus. Ainoat, jotka Axlista puhuvat paskaa ovat joko toimittajia (taidettu jo huomata kuinka haastavaa toimittajille/kriitikoille on esim. CD:n arvostelu...) tai sitten vihamiehiä syystä X. Kaikki "neutraalit" osapuolet ovat yleensä kommentoineet yhteistyötä Axlin kanssa hyvinkin positiiviseen sävyyn. Mistä voit oikeasti tietää yhtään mitään näistä "temppuiluista"? Mies oli kuitenkin koko bändin historian ajan se alkuperäisjäsenistä kenellä erinäiset päihteet pysyivät oikeasti hanskassa, eikä nuppi ollut sekaisin 95% hereilläoloajasta. Izzy toki raitistui ainakin semisti, mutta lähtikin bändistä osin juuri tästä syystä.

Varmasti suurin tekijä viime vuodet on ollut se, että Axl itse on ollut hiljaa, kun Slash on levittänyt tarinoitaan. Kyllä se mielikuva muodostuu hyvin vahvaksi kun toistakymmentä vuotta tarinoita toistetaan, eikä kukaan korjaa totuutta. Itse uskoin tähän asti, että mm. tarina siitä, miten Axl kiristi muut bändissä luovuttamaan oikeudet GNR-nimeen ennen jotain keikkaa oli tosi. Enpä edes miettinyt, että eihän se juridisesti voi olla mitenkään pitävää...

Viimeksi muokattu:
Jännä.

Itse olen aina vähän epäillyt, että median välittämä kuva miehestä on lähes päinavstainen kuin itse totuus. Ainoat, jotka Axlista puhuvat paskaa ovat joko toimittajia (taidettu jo huomata kuinka haastavaa toimittajille/kriitikoille on esim. CD:n arvostelu...) tai sitten vihamiehiä syystä X. Kaikki "neutraalit" osapuolet ovat yleensä kommentoineet yhteistyötä Axlin kanssa hyvinkin positiiviseen sävyyn. Mistä voit oikeasti tietää yhtään mitään näistä "temppuiluista"? Mies oli kuitenkin koko bändin historian ajan se alkuperäisjäsenistä kenellä erinäiset päihteet pysyivät oikeasti hanskassa, eikä nuppi ollut sekaisin 95% hereilläoloajasta. Izzy toki raitistui ainakin semisti, mutta lähtikin bändistä osin juuri tästä syystä.

Varmasti suurin tekijä viime vuodet on ollut se, että Axl itse on ollut hiljaa, kun Slash on levittänyt tarinoitaan. Kyllä se mielikuva muodostuu hyvin vahvaksi kun toistakymmentä vuotta tarinoita toistetaan, eikä kukaan korjaa totuutta. Itse uskoin tähän asti, että mm. tarina siitä, miten Axl kiristi muut bändissä luovuttamaan oikeudet GNR-nimeen ennen jotain keikkaa oli tosi. Enpä edes miettinyt, että eihän se juridisesti voi olla mitenkään pitävää...

Näistä taustavaikuttimistahan tuskin kukaan tietää totuutta, eikä sillä oikeastaan ole mitään väliäkään. Omat mielipiteeni muodostuvat (tässä tapauksessa) negatiivisiksi eniten siitä syystä, että Axl on käyttäytynyt keikoilla (lukuisia) kertoja kusipäisen diivamaisesti.

Ja kuten todetaan jokaineen saa uskoa vapaasti juuri siihen verisoon mihin itse haluaa. Faktaa sen sijaan on se, että lukuisat keikat ovat kärsineet nimenomaisesti Axl:n käytöksen vuoksi. Tietenkin on erikoista, että koko entinen GnR ei enää halua olla Axl:n kanssa kimpassa, että miehessä ei mitään vikaa tai outoa olisi. Ja koska olemme kaikki todistaneet myös sen, että Axl ei todellakaan kykene tekemään merkittävää musiikkia itsekseen on oikeastaan ihan sama mitä mies nykyään touhuaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom