AXL ROSE Breaks his silence!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ttommi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eikös tämän levyn ennakkotilaaminen (tai ainakin maksamninen) ole aikamoista arpapeliä?
Joo, tuleehan se nyt varmaan, mutta en kyllä itse täysin usko levyn ilmestymiseen ennen kuin se on oikeasti julkaistu ja kaupoissa. Akselipoju voipi keksiä vaikka mitä juttuja vielä.

Siks mä tilasinkin postiennakolla enkä maksanut tilatessa.. :D

Mitään tarkempaa arvostelua en osaa antaa vielä, mutta pikaisen tsekkailun jälkeen oikein pätevältä kamalta vaikuttaa. Itse en ole mikään älytön gunnarifani, mutta tuli sitä jokunen vuosi sitten vielä aika reilusti kuunneltua :)

Levy tulee vasta maanantaina postissa.
Taidan venyttää kuuntelun sinne enkä lähde MySpacesta spoilaamaan.
Odotukset on aika kovat niiden muutamien arvostelujen perusteella mitä olen lukenut.
Tää on mulle vähän sama juttu kuin mitä helluntailaisille olis Jeesuksen uusi tuleminen... :D

Radiosta on nyt kaksi biisiä kuullut muutamaan otteeseen, mutta eivät ainakaan ne vakuuta vielä. Pitänee tutustua koko levyyn MySpacessa.

Hyvältä kyllä kuulostaa kun tässä kuuntelen. Ainoa asia, mikä vähän vituttaa on laulun miksaus ja efektointi. Ilmeisesti äijän ääni ei enää hirveästi kanna kun on pitänyt noin paljon duunailla soundia.

Eilen oli Radio Rockin aamushowssa vieraan Timo "kirkkourku" Kotipelto. Mies sanoi nähneensä GNR:n jossain (missä lie) ja kehui todella kovasti Axlin laulua, sanoi ettei ole koskaan miehen laulu kuulostanut niin hyvältä yms.

Ehkä näillä efektihommilla haetaan pesäeroa ns. perusrokkiin ja siihen vanhaan GNR:ään?
Pidetään huolta, ettei apinoida vanhaa (varsinkaan Slashia) ja näytetään että ollaan 2000-luvulla...

?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eilen oli Radio Rockin aamushowssa vieraan Timo "kirkkourku" Kotipelto. Mies sanoi nähneensä GNR:n jossain (missä lie) ja kehui todella kovasti Axlin laulua, sanoi ettei ole koskaan miehen laulu kuulostanut niin hyvältä yms.

Ehkä näillä efektihommilla haetaan pesäeroa ns. perusrokkiin ja siihen vanhaan GNR:ään?
Pidetään huolta, ettei apinoida vanhaa (varsinkaan Slashia) ja näytetään että ollaan 2000-luvulla...

?

No hyvä jos on noin.
Levy on nyt kuunneltu läpi ja meni samantien toistamiseen kuunteluun. Loistava lätty, kannatti ehdottomasti odottaa! Luulin, että sieltä tulisi levyllinen susipaskoja ralleja mutta tuo yllätti todella positiivisesti.

Kyllä tuo nimikkokappale ainakin meikälle kolahtaa, ekaa kertaa kuuntelin vasta. Positiivinen yllätys :worship:

?

niin..mutta onhan se tosiasia että ei Axelin eikä monen muunkaan vanhan staran ääni enää pelitä niinkuin nuorena... jo siitä syytä, että jos ei laulutekniikka ole kohdillaan niin ääni ei yksinkertaisesti vaan kestä. Tämä ei poista sitä tosiasiaa että edelleen axeli vetää hyvin sekä levyllä että livenä, mutta kyllähän levylle on tehty studios taikoja että on saatu ääni tollaseks...samalta ei takuulla kuullosta livenä.

Mutta todella hyvä levy tosiaankin, ja varmaan on tuleva kiertuekkin huikea..

Eipä juuri tämä lätty iskenyt. Tosin en ihmeempiä odotellutkaan. :2:

Pakko vielä hehkuttaa että iskee tämä Chinese Democracyn alku kyllä vitun hyvin, loistobiisi.

Toimii, 5/5 on arvosana. Täytyy muistaa että tämä levy ei todellakaan ole mikään afd ja varmasti pettymys niille jotka näin odotti. Itse tykkään paljonkin, eikä levyltä oikein heikkoja biisejä löydy. Yhdeksän loistavaa ja loputkin on vähintään hyviä.

Back
Ylös Bottom