AXL ROSE Breaks his silence!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ttommi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
RRKalle sanoi:
Uskon että toi Chinese Democrasy on aika tuubaa. 10 vuotta kehäraakit sitä vääntänyt kauhean paineen alla ja riitoja ym. ollut. Sitten vielä sanotaan että se on monimutkainen levy niin mielestäni kaikki täyden fiaskon ainekset on ilmassa.

Tuubaa se tulee olemaan, sanokaa mun sanoneen.

http://www.heretodaygonetohell.com/bios/index.html

Kukas noista on se kehäraakki? Ja kuka on vääntäny levyä 10 vuotta? Onhan sitä monta vuotta väännetty, mut ei niitä aleta laskea minkään edellisen levyn tms. perusteella. Ja mitä pidempään vääntää niin eikös se enmmänkin kerro siitä että odotuksista ja paineista vitut välitetään vaan tehdään se lätty sellaiseksi kun itse halutaan?

Ja jos olet kuullu sanat concept album ni se ei todellakaan tarkota monimutkaista levyä. Vai menikö esim. American Idiot yli hilseen? Ei todellakaan mitään monimutkaista, mutta silti upea levy. Biisit voi olla taas complex, joka viittaa äänimaailmaan ja useiden instrumenttien käyttöön. Tästä esimerkkinä jo vuosia netissä eri keikoilta poimittu Madagascar, joka on aivan loistava IMO.

RRKalle sanoi:
Tuubaa se tulee olemaan, sanokaa mun sanoneen.
mulla on vähän samansuuntaset aatokset...

On sitten kolme demo kappaletta Chinese Democracy levyltä vuotanut tai annettu vuotaa nettiin. Ja eilen kolme festaria ilmoitti GNR:n esiintyvän euroopassa keväällä ja kesällä. Rock in Rio, Novarock ja sitten tais Gods of Metal. Eli jotain on näköjään tapahtumassa!

Tuo levy pitäisi julkaista jonkin muun nimen alla. Gunnarit eivät olleet koskaan yhtä kuin Axl. En jaksa uskoa, että levystä tulee koskaan mitään menestystä millään tasolla. Väkisin vääntämällä ei rokkia synny. Mutta kannattaa kuunnella Slash´s Snakepitin viimeistä levyä Ain´t life grand, se toimii.

Tää twat, räppiä yhdistettynä konemusiikkiin. Aivan hirveätä.
Axl taitaa laulaa nykyään enemmän, ennen se oli enemmän rääkymistä.

Vaikea tähän uuteen shittiin on tottua, vaikka the Blues ja Madagascar ovatkin hienoja biisejä.

-Marchi- sanoi:
Tää twat, räppiä yhdistettynä konemusiikkiin. Aivan hirveätä.
Axl taitaa laulaa nykyään enemmän, ennen se oli enemmän rääkymistä.

Räppiä? Konemusiikkia?

Mitäs biisiä me ollaan kuunneltu?

RidAH sanoi:
Räppiä? Konemusiikkia?

Mitäs biisiä me ollaan kuunneltu?

Sulla on ollu poju AFD nyt mankassasi. Laitappas Sweet Child O' Mine poies ja avaa tuo TWAT-biisin linkki.
Hirvee räppimäinen komppi ja syntikka raikaa...

-Marchi- sanoi:
Sulla on ollu poju AFD nyt mankassasi. Laitappas Sweet Child O' Mine poies ja avaa tuo TWAT-biisin linkki.
Hirvee räppimäinen komppi ja syntikka raikaa...

Okei, eli komppi tekee biisistä räppiä? No oma musiikkimaku on sen verran laaja, että diggaan siitä, että uusien biisien biitti ei kuullosta siltä kuin 80-luvulla julkaistussa matskussa vaikka ois kuinka hyvä biisi kyseessä.

Räppi eli rap on muuten alunperin lyhenne sanoista rhytmically accentuated poetry eli määritelmä koskee vain vokalistia, ei rumpalia.

Ja jos et ite vielä ottanut sitä AFD:ia pois soimasta nii laitas biisi numero 6 soimaan ja kerro lisää syntikan raikaamisesta. Taitaa olla ihan paska biisi?

Pari esimerkkiä on kaivettavissa myöhemmästä matskusta myös, mutta et taida pitää Illusioneista kun niissä on vaikka mitä soitinta perusinstrumenttien lisänä, joten ei mennä sinne.

Ihanaa GNR väittelyä. Axl halusi Illusioneiden jälkeen viedä gunnarit jonnekin räpin ja teknon välimaastoon. Siitä on viitteitä Illuusioneillakin, muunmuassa biisissä My World. Biisi, jonka tehtyään Izzy tiesi että on pakko lähteä ku oli nii hirveetä sontaa :D
Sanoivatpa Släshit ja kumppanitkin siinä vaiheessa morot. Släsh lähti siitä sitten juntimpaan suuntaan, josta en kyllä tykkää. Mielikuvituksetonta vänkytystä, jota kuitenkaan Velvet Revolver ei mielestäni ole.

Paradise Cityssä oli hallitut syntikat, ja monissa muissakin biiseissä. Ei siinä ole vikaa, mutta tuo TWAT on pelkkää syntikkavallia ja kitaraa tulee siellä lopussa vissiin parit liksautukset, ei hyvä.

Laulu kuuluu myös liian heikosti TWAT:issa (voipi olla hyvinkin joku miksaus ongelma ja onhan kyseessä vain demo) ja Axl on tainnut kasvoleikkaustensa ohessa ympärileikkauttaa itsensä, kun ääni on kuin kuorotytöllä.

Cornshuckerkin on parempi biisi kun tuo TWAT.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
RidAH sanoi:
Guns N' Roses - TWAT (There Was a Time)

Jollain hämärällä tavalla toi biisi kyllä toimii. Ei ihan ensimmäiseksi GnR tule mieleen, mutta jokin tuossa rokkaa. Ei lähelläkään GnR:n parhauksia, mutta yllättävän hyvä.

-Marchi- sanoi:
Ihanaa GNR väittelyä. Axl halusi Illusioneiden jälkeen viedä gunnarit jonnekin räpin ja teknon välimaastoon. Siitä on viitteitä Illuusioneillakin, muunmuassa biisissä My World. Biisi, jonka tehtyään Izzy tiesi että on pakko lähteä ku oli nii hirveetä sontaa :D

Niin, noh, niin. Senhän tietää ainoastaan Mr. Rose itse mitä halusi GNR:n suhteen tehdä. Itse sanoisin, että paljon parempi ilmaus on, että Axl halusi kokeilla eri tyylisuuntia, eikä antaa kategorioiden rajoittaa. Tuskin olisi luopunut AFD-tyyppisestä rockista kokonaan. Eikä varmaankaan olisi tehnyt yhtään rap-biisiä. Ei vaikka tyylilajilla kikkailikin jossain keikoilla.

Ja siitä sonnasta (My World) on muuten Björk sämplännyt hittinsä Army of Me. Eli aika suhteellinen käsite...

Ja Izzy taisi kyllä lähteä kun tajusi, että itsensä mukaanlukien on kaikilla mopo jossain määrin irti käsistä. Axl sentään oli se joka ajatteli tulevaisuutta, eikä ollut tappamassa itseään sekalaisilla aineilla.

-Marchi- sanoi:
Sanoivatpa Släshit ja kumppanitkin siinä vaiheessa morot. Släsh lähti siitä sitten juntimpaan suuntaan, josta en kyllä tykkää. Mielikuvituksetonta vänkytystä, jota kuitenkaan Velvet Revolver ei mielestäni ole.

Slash ja kumppanit halusivat tehdä tasan niin monimuotoista kamaa kuin Snakepitin lätyt tai VR. Ihan jees, mutta niin on moni muukin juttu maailmassa. Jos oikein ymmärsin niin siinä ollaan samoilla linjoilla, että VR:ssä on kyllä viitteitä "siitä jostakin". Mutta se voi olla alitajuista GNR-sympatiaa.. :D

Vai johtuuko Slashin disauttaminen siitä, että sieltäkin löytyy jostain biisistä hip-hop biittiä? :D

-Marchi- sanoi:
Paradise Cityssä oli hallitut syntikat, ja monissa muissakin biiseissä. Ei siinä ole vikaa, mutta tuo TWAT on pelkkää syntikkavallia ja kitaraa tulee siellä lopussa vissiin parit liksautukset, ei hyvä.

No vedetään nyt se selkein vertaus tähän. Tasan samoin perustein November Rain on siis mielestäsi paska??? :eek:

Ja siis luultavasti Marco Beltramin (sp?) sovittamat jousisoitintaustat ei ole hallittuja, mutta PC:n kahden nuotin huudattaminen on??? No, jos vastaat edeltävään "kyllä" niin tästä ei tarvii enää jatkaa...

-Marchi- sanoi:
Cornshuckerkin on parempi biisi kun tuo TWAT.

Sanat on varsinkin se, missä Axl aina häviää...

Miksköhän sitä ei koskaan julkaistu?

RidAH sanoi:
Niin, noh, niin. Senhän tietää ainoastaan Mr. Rose itse mitä halusi GNR:n suhteen tehdä. Itse sanoisin, että paljon parempi ilmaus on, että Axl halusi kokeilla eri tyylisuuntia, eikä antaa kategorioiden rajoittaa. Tuskin olisi luopunut AFD-tyyppisestä rockista kokonaan. Eikä varmaankaan olisi tehnyt yhtään rap-biisiä. Ei vaikka tyylilajilla kikkailikin jossain keikoilla.
Liian ruusuinen kuvaus Mr. Rosesta, itse lisäisin tuohon vielä äärimmäisen narsistisuuden ja halun olla GNR:n suurin hahmo, sekä päättää kaikesta (sekopäisen) mielensä mukaan. Kantoi uuden kitaristin the Interview with the Vampire- leffan soundtrackin nauhotukseen jne.
Ja siitä sonnasta (My World) on muuten Björk sämplännyt hittinsä Army of Me. Eli aika suhteellinen käsite...
No tuo Björkki ei kyllä pelasta yhtään mitään. Se vain kertoo, että Björkillä ei tosiaankaan ole mitään pääkopassaan jäljellä. Vaipuu samaan kategoriaan kun Kantele ja nää muut hihhulit. Hirveetä toosaa, mitä sit jotkut parit-kolmet ihmiset hehkuttaa hurmioissaan. Hyi saatana.
Ja Izzy taisi kyllä lähteä kun tajusi, että itsensä mukaanlukien on kaikilla mopo jossain määrin irti käsistä. Axl sentään oli se joka ajatteli tulevaisuutta, eikä ollut tappamassa itseään sekalaisilla aineilla.
Nojoo, tajus mitä tajus. Izzy oli aina oman tiensä kulkija ja rakasti musiikkia, muttei sitä älytöntä julkisuutta, sekoilua ja määräileviä ihmisiä :D Izzy on oman elämänsä herra ja aina silloin tällöin piipahtaa VR:n keikoilla vetämässä Mr. Brownstonet, niinkuin esim. Italiassa 2005 muistaakseni.
Slash ja kumppanit halusivat tehdä tasan niin monimuotoista kamaa kuin Snakepitin lätyt tai VR. Ihan jees, mutta niin on moni muukin juttu maailmassa. Jos oikein ymmärsin niin siinä ollaan samoilla linjoilla, että VR:ssä on kyllä viitteitä "siitä jostakin". Mutta se voi olla alitajuista GNR-sympatiaa.. :D
Nojoo, ei multa irronnu respectiä Slashin Snakepitille vaikka Släshi siellä ite veivaili, kun tuotanto oli niin hirveetä sontaa. VR sit taas uppoo ja ainakin ens levy kertoo myös paljon... Kyl mä voin myöntää rakastavani Fall to Piecesiä, Loving teh Alienia ja You Got no Rightia.
Vai johtuuko Slashin disauttaminen siitä, että sieltäkin löytyy jostain biisistä hip-hop biittiä? :D
Ei toki, mielikuvitukseton musiikki ei vain innosta.
No vedetään nyt se selkein vertaus tähän. Tasan samoin perustein November Rain on siis mielestäsi paska??? :eek:
Se on Axl:in oma flyygeli eikä mikään syntikka ;) Äläs poju riko mun illuusioita!
Ja siis luultavasti Marco Beltramin (sp?) sovittamat jousisoitintaustat ei ole hallittuja, mutta PC:n kahden nuotin huudattaminen on??? No, jos vastaat edeltävään "kyllä" niin tästä ei tarvii enää jatkaa...
Musiikki on liian hassua riideltäväksi, jonkun mielestä We Will Rock You on simppeli ja paska. Mut sit taas monen mielestä se on vitun hyvä simppeliydessäkin. Ei se pelkkä syntikan käyttö, vaan kuinka sitä käyttää... TWAT:issa koko biisi kuulostaa koneelta tehdyltä. NOT GOOD.

Cornshucker oli vaan nii vitun paska biisi, et siit melkein tykkää :D
Ihan hyvä ettei julkaistu... :D

Oletteko kuulleet näitä muita juuri "vuotaneita" biisejä???

BETTER kuulostaa ainakin todella hyvältä!!! Alku hieman pelästytti että "mitä vittua", mutta sit lähti!!! Onko jollain tietoa mistä löytyis se biisi kokonaan? Itselläni on vain se minuutin mittainen pätkä jota jaellaan joka paikassa...

I.R.S en ole vielä kuullut (muuta kuin sen paskan version josta ei saa mitään selvää). Tuntuu että mikään linkki kyseiseen biisiin ei toimi. Sitä fanit on ainakin hehkuttanut paljon!!! Haluaa kuulla!!!:rock:

Tuo levy pitäisi julkaista jonkin muun nimen alla. Gunnarit eivät olleet koskaan yhtä kuin Axl.

Totta, ei tuo oo enää Guns N' Roses, vaan tuo on Axlin omaa sooloilua :jahas: . GN'R:ssä yhdistyi monen lahjakkaan ihmisen ominaisuudet, mm. Slashin mainiot kitarasoolot ja Izzy oli hyvä biisin veistäjä..

En kyl tuosta TWATista digannu kauheesti ainakaan ensikuulemalta, I.R.S. on kyl ihan kelpo biisi mut en sitä paljoo hehkuttamaan lähtis.. Blues taitaa olla paras näistä uusista biiseistä joita oon kuullu.

T.E sanoi:
Oletteko kuulleet näitä muita juuri "vuotaneita" biisejä???

BETTER kuulostaa ainakin todella hyvältä!!! Alku hieman pelästytti että "mitä vittua", mutta sit lähti!!! Onko jollain tietoa mistä löytyis se biisi kokonaan? Itselläni on vain se minuutin mittainen pätkä jota jaellaan joka paikassa...

I.R.S en ole vielä kuullut (muuta kuin sen paskan version josta ei saa mitään selvää). Tuntuu että mikään linkki kyseiseen biisiin ei toimi. Sitä fanit on ainakin hehkuttanut paljon!!! Haluaa kuulla!!!:rock:

Joo, Better kuullostaa aika lupaavalta. Ja ko. clippi katkeaa niin vitun ärsyttävään kohtaan ettei mitään rajaa!!! Taitaa tosin olla sarjaa "radioystävällisyys ennen kaikkea", mutta siitä viis.

Jäi ainakin itsellä riffi soimaan päähän pahemmin kuin mikään biisi pitkään aikaan.

Laita mailiosote niin saat tuon uudemman IRS:n. Itse en ehkä ihan niin hirveästi lämpene tästä ainakaan verrattuna muihin uusiin. Johtuu ehkä sanoista, jotka ovat aika lailla alle totutun Axl-tason. Musapuolella rokkaa aika kovaa kuitenkin. :rock:

-Marchi- sanoi:
Se on Axl:in oma flyygeli eikä mikään syntikka ;) Äläs poju riko mun illuusioita!

Rikonpas! :whip:

-Marchi- sanoi:
Ei se pelkkä syntikan käyttö, vaan kuinka sitä käyttää... TWAT:issa koko biisi kuulostaa koneelta tehdyltä.

Kyllähän pianoa tms. kuuluu tuossa TWATissakin loppupuolella. Tiedä sitten kenen vastuulla se siinä on. Saattaa olla taas Uncle Axl kun biisi lienee osastoa "henkilökohtainen" ja jonkun (Dizzy) pitää hoitaa ne syntikat. Tai on sielä se yks tyyppi vielä...

Anyway, pointtihan on, että November Rainissä ei ole oikeita jousisoittimia kuin videolla (siis kuvassa). Itse biisillä Dizzy soittaa syntikkaa. Jos et ole pianon lisäksi tätä biisistä huomannut niin... :david:

Itse en ainakaan tajua, miten TWATin ihan vastaavat syntikkataustat eroaa NR:sta.

Haluatko selventää? ;)

Laita mailiosote niin saat tuon uudemman IRS:n. Itse en ehkä ihan niin hirveästi lämpene tästä ainakaan verrattuna muihin uusiin. Johtuu ehkä sanoista, jotka ovat aika lailla alle totutun Axl-tason. Musapuolella rokkaa aika kovaa kuitenkin. :rock:[/QUOTE]

Hieno Homma!!!

Laita vaikka tänne tomi.e@luukku.com

Iso Kiitos.

RidAH sanoi:
Itse en ainakaan tajua, miten TWATin ihan vastaavat syntikkataustat eroaa NR:sta.

NR:ssä syntikat matkii jousisoittimia ja TWAT:ssa syntikat matkii Prodigyä ja Darudea ;)

Mullekin saisit ton uuden biisin viskata, jos viitsit...

-Marchi- sanoi:
NR:ssä syntikat matkii jousisoittimia ja TWAT:ssa syntikat matkii Prodigyä ja Darudea ;)

Mullekin saisit ton uuden biisin viskata, jos viitsit...

Siis äijä ei oo kuunnellu edes biisiä loppuun vai? Mietis niitä taustoja 3 minsan paikkeilla. Sama tavara kuuluu läpi kko biisin. Jos intro-osuudessa on YKSI efekti niin se ei nyt ihan sama ole...

Mihin mä nyt sen IRS:n sit viskaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom