RidAH sanoi:
Niin, noh, niin. Senhän tietää ainoastaan Mr. Rose itse mitä halusi GNR:n suhteen tehdä. Itse sanoisin, että paljon parempi ilmaus on, että Axl halusi kokeilla eri tyylisuuntia, eikä antaa kategorioiden rajoittaa. Tuskin olisi luopunut AFD-tyyppisestä rockista kokonaan. Eikä varmaankaan olisi tehnyt yhtään rap-biisiä. Ei vaikka tyylilajilla kikkailikin jossain keikoilla.
Liian ruusuinen kuvaus Mr. Rosesta, itse lisäisin tuohon vielä äärimmäisen narsistisuuden ja halun olla GNR:n suurin hahmo, sekä päättää kaikesta (sekopäisen) mielensä mukaan. Kantoi uuden kitaristin the Interview with the Vampire- leffan soundtrackin nauhotukseen jne.
Ja siitä sonnasta (My World) on muuten Björk sämplännyt hittinsä Army of Me. Eli aika suhteellinen käsite...
No tuo Björkki ei kyllä pelasta yhtään mitään. Se vain kertoo, että Björkillä ei tosiaankaan ole mitään pääkopassaan jäljellä. Vaipuu samaan kategoriaan kun Kantele ja nää muut hihhulit. Hirveetä toosaa, mitä sit jotkut parit-kolmet ihmiset hehkuttaa hurmioissaan. Hyi saatana.
Ja Izzy taisi kyllä lähteä kun tajusi, että itsensä mukaanlukien on kaikilla mopo jossain määrin irti käsistä. Axl sentään oli se joka ajatteli tulevaisuutta, eikä ollut tappamassa itseään sekalaisilla aineilla.
Nojoo, tajus mitä tajus. Izzy oli aina oman tiensä kulkija ja rakasti musiikkia, muttei sitä älytöntä julkisuutta, sekoilua ja määräileviä ihmisiä :D Izzy on oman elämänsä herra ja aina silloin tällöin piipahtaa VR:n keikoilla vetämässä Mr. Brownstonet, niinkuin esim. Italiassa 2005 muistaakseni.
Slash ja kumppanit halusivat tehdä tasan niin monimuotoista kamaa kuin Snakepitin lätyt tai VR. Ihan jees, mutta niin on moni muukin juttu maailmassa. Jos oikein ymmärsin niin siinä ollaan samoilla linjoilla, että VR:ssä on kyllä viitteitä "siitä jostakin". Mutta se voi olla alitajuista GNR-sympatiaa.. :D
Nojoo, ei multa irronnu respectiä Slashin Snakepitille vaikka Släshi siellä ite veivaili, kun tuotanto oli niin hirveetä sontaa. VR sit taas uppoo ja ainakin ens levy kertoo myös paljon... Kyl mä voin myöntää rakastavani Fall to Piecesiä, Loving teh Alienia ja You Got no Rightia.
Vai johtuuko Slashin disauttaminen siitä, että sieltäkin löytyy jostain biisistä hip-hop biittiä? :D
Ei toki, mielikuvitukseton musiikki ei vain innosta.
No vedetään nyt se selkein vertaus tähän. Tasan samoin perustein November Rain on siis mielestäsi paska???
Se on Axl:in oma flyygeli eikä mikään syntikka ;) Äläs poju riko mun illuusioita!
Ja siis luultavasti Marco Beltramin (sp?) sovittamat jousisoitintaustat ei ole hallittuja, mutta PC:n kahden nuotin huudattaminen on??? No, jos vastaat edeltävään "kyllä" niin tästä ei tarvii enää jatkaa...
Musiikki on liian hassua riideltäväksi, jonkun mielestä We Will Rock You on simppeli ja paska. Mut sit taas monen mielestä se on vitun hyvä simppeliydessäkin. Ei se pelkkä syntikan käyttö, vaan kuinka sitä käyttää... TWAT:issa koko biisi kuulostaa koneelta tehdyltä. NOT GOOD.
Cornshucker oli vaan nii vitun paska biisi, et siit melkein tykkää :D
Ihan hyvä ettei julkaistu... :D