Auttakaahan aloittelijaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja :A:
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

:A:

Elikkää ongelma olis siinä että pitäis saada voimaa ja massaa ja vielä kerran voimaa ja massaa ja kropalle kokoa:)
Joskus nuorempana on tullut nosteltua painoja ja nyt on ollut monen vuoden tauko sellaisista monen
viikon yhtäjaksoisista reeneistä ja jotenkin kroppa on jäänyt samoihin mittoihin, pituutta on vain tullut vuosien varrella.
Olen 182cm ja 79kg. En ole ikinä syönyt/juonut mitään proteiineja sun muita juttuja säännöllisesti, maistanut vain, mutta voisin kyllä aloittaa jos tietäisin mitä kaikkea pitää syödä ja juoda ja mikä tuottaisi tulosta. Elikkä jos jollakin olis tietoa hyvistä ohjelmista ja ruokavalioista sun proteiineista sun muista jutuista ni vois kokeilla, ongelmana kans se että teen raksalla pitkiä päiviä enkä ehdi syömään kunnolla ikinä, iltaisin jos silloinkaan ja varsinki iltaisin oon aika poikki ja ilta ois mulle se aika koska ehtisin salille.

Syö, treenaa, lepää.
Syö enemmän kuin kulutat niin kasvat.
Proteiinia 2g per rasvaton painokilo.
Kasviksia runsaasti
Hitaita hiilihydraatteja paljon (poikkeuksena palkkari)
Hyviä rasvoja
aloittelijoiden osio --> hyviä treeniohjelmia + ruokavaliovinkkejä

ongelmana kans se että teen raksalla pitkiä päiviä enkä ehdi syömään kunnolla ikinä, iltaisin jos silloinkaan
Tosi huono juttu. Jollain niitä lihojaki pitäis kasvattaa ja siihen tarvitaan muutakin kuin painojen heiluttelua.

En ole ikinä syönyt/juonut mitään proteiineja sun muita juttuja säännöllisesti, maistanut vain, mutta voisin kyllä aloittaa
Hommaa ruokavaliosi eka kuntoon. Sen jälkeen voit harkita palautusjuomaa, joka on yleensä=heraproteiini + malto/dextro.

Starting strength on hyvä. Tai joku toinen suunnilleen 5x5 tyyppinen 1-2 jakonen. Jos sekä voimaa ja massaa haluat, niin starting strength, väännät sitä perusrunkoa apout 3 kk ja sitten lisäät jotain hauiskääntöjä jne potaustyyppisesti mukaan. Älä kumminkaan liikaa, paras olisi että lisäät siihen ensiksi perus dipit ja leuanvedot. Sitten muuta. Ainiin ja syömisessä itse olen saanut lisää lihaa (vai läskiäkö lie), kun syön kahden tunnin välein 500kcal. Siis syö vaikka 800 kcal joka toinen tunti. Siitäpä saat jo hyvät 4000 kcal jos 5x päivässä syöt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom