Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos Suomeen olis tulossa tollanen niin olen täysin varma ettei sitä valmista, toimivaksi havaittua järjestelmää edes harkittaisi ostettavan lisenssillä san diegosta. Ei: se pitää tehdä ruohonjuuritasolta lähtien itse miljardibudjetilla niin että ohjelmisto jää toimittajan X omaisuudeksi jolloin siitä maksetaan jatkuvaa ylläpitoa ja jokaikinen päivitys/korjaus laskutetaan erikseen. Ja kehitys kestää vuosikausia jonka jälkeen teknologia on jo niin vanhentunutta että se pitää samantien päivittää. Lisämaksusta.
Vastaava esimerkki...
Tallinnan potilastietojärjestelmä: 10 miljoonaa euroa. Toteutunut budjetti.
Helsingin potilastietojärjestelmä: 1800 miljoonaa euroa. Suunnitteilla.
Helsingin kaupungin verotulot 2013: 2,8 miljardia (arvio).
Mutta mikäs tässä. Onneksi toi gps-systeemi tulee olemaan niin helvetin kallis ja buginen suomalaisena firman X tekemänä laatuohjelmistona, ettei sitä varmaan meikäläisen elinaikana saada pystyyn.
1,8 miljardia asettuu mittakaavaan, kun tuumii, että sillä palkattaisiin 18000 kooderia vuodeksi sadan tuhannen euron vuosipalkalla.
Vituttaa tällaiset ja vielä enemmän vituttaa kun joku on sitä mieltä että nää on hyviä ideoita. Millä vitulla meikäläinenkin käy töissä jos autoilusta tehdään vielä kalliimpaa? Mulla ei ihan oikeasti ole varaa töissäkäymiseen kohta. Mihin vittuun tätä Suomea oikein ajetaan? Jos mulla olis munaa, niin olisin lähtenyt jo ajat sitten.
Ei tuu koskaan tapahtumaan, vaikka idea olisi kuinka helvetin hyvä niin suomen valtiolla ei ole varaa rakentaa kyseistä järjestelmää.
Nyt ei ole kyse virheestä vaan aivan uudesta järjestelmästä.Ai ei ole varaa? Johan ne maksattaa nytkin omat virheensä veronmaksajilla saatana.
Tuo GPS sakotus olisi jo niin sairasta, että ei sanoja keksi.
HS: Tiemaksut mahdollistava laite asennetaan autoihin 2015 | Taloussanomat tommonen laite kyl lähtis omasta autosta samantien, eipähän sit tarvis maksaa veroa