Mistä löydän kuluttajana pk-seudulta Wurthin pineline liuotinpesunestettä...?
Wurthilla pystyy maksamaan kortilla, eli voit käydä sieltä hakemassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä löydän kuluttajana pk-seudulta Wurthin pineline liuotinpesunestettä...?
Samo, tasasin väliajoin kun sivelee vahaa niin itse en näy tarpeelliseksi liottimella ottaa vanhaa pois. Riippuen siitä että alla tasainen ok vaha vielä. Jos saat syksyksi pinnan niin häjyksi ettei vahasta tietoa ja tilallla karhea pinta, niin koko satsi uudelleen claybarin tms voimalla.
Ripe, miten oot työstäny tuon tropical mistin?
Mitäs suosittelette auton sisustan puhdistukseen? Jtn vaahtoa? Olisi tuommoiset vaaleat kerman väriset kankaat autossa ja pitäisi hajua/paskaa puhdistella.
Autosta rapsitaan hiukan ruosteita pois ja maalataan. Kuinka pitkä väli kannattaa pitää, ennen kuin sen jälkeen laittaa myllytykseen ja vahat päälle?
Itse olen pessyt aiemmin autot lähinnä vaihtelevilla aineilla ja vahoilla. Nyt ajattelin kuitenkin hieman panostaa. Panostuksen kohteena toki on vielä pesuaineet, koska näkisin että pohjatyöt on tärkeämpi osa kuin joidenkin hifistelyvahojen puunaus. Pesut teen TI-hallissa ja savetuksen ja vahauksen suoritan autohallissa. Seuraavilla välivaiheilla varmaan tulee puhdasta? Ajattelin myös käydä ostamassa sulkeissa olevat aineet, onko niihin jotain sanottavaa? Eihän savetuksen jälkeen tarvitse autoa esim. huuhdella, vaan suoraan vahaa pintaan?
1. Liuotinpesuaine pintaan (Motox liuotinpesuaine 4,50 €/l)
2. Huuhtelu letkulla ja sienellä
3. Pienpoistoaine pintaan (Sonax asfalttipienpoistoaine 7,90 €/300ml)
4. Huuhtelu letkulla ja sienellä
5. Raudanpoistoaine pintaan (Korrek Vannepesu 6,90 €/700ml)
6. Huuhtelu letkulla ja sienellä
-----------------------------------
1. Savetus (Turtle Refine&Shine puhdistussavisarja 23,50 €/kpl)
2. Auton vahaus
muistaakseni kk olis ainakin hyvä antaa maalin kuivua.