Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tilasin just noiden nettisivuilta pelkän vahan ja hinnaksi tuli n. 37e.mä tilasin ebaysta suoraan. Sai 3 erittäin hyvää ja pehmeää mikroliinaa kaupan päälle ja levitystyynyt. Ois ollu elitecarcare firma. Mut täytyy mainostaa, että erinomainen tuote ja helppo levittää ja pyyhkiä jos maalipinta on 100% puhdas.
Tosiaan tuo vaha on kestoltaan yksi parhaimmista ja sen olen huomannut, että ei ainakaan oman auton maalamattomat muovit ole moksiskaan, vaikka vahaa leviäisikin mustien listojen päälle.Collinite 476s and Winter Carlack Sealant Kit - Clean Your Car
tuollasen ajattelin pistää ainakin. ilmeisesti vahan pitäs ainakin olla hyvää?
eli työjärjestys tuolla setillä menee:
auton pesu ja kuivaus,
sitten käsittely tuolla car-lackilla,
vahaus collinitella ja huikee lopputulos =)
Tilasin just noiden nettisivuilta pelkän vahan ja hinnaksi tuli n. 37e.
Mä vahasin eilen "helppovahalla" mun Nissanin.Ihan hyvä siitä tuli.Tuskin kestää kovin kauaa mutta oli helppoa.En mä ainakaan jaksa autoa puunata muna pystyssä.
Omassa viistoperässä on perä ihan karheen tuntunen, ei lähde normaalilla pesuaineella ja painepesurilla puhtaaksi.
Sormella jos oikein hinkkaa samasta kohtaa niin voi vähän silottua ja sormeen jää vähän paskaa.
Näin ollut siis talven jälkeen ja auto on bensa.
Onko tohon myynnissä jotain tehokkaampaa pesuainetta?
Raudanpoistoa ja pienpoistoa tuohon voisi kokeilla. Eli raudanpoistoon hyvää on esim. Wolf's Chemicals Deironizer
Decon Gel (projectech.fi) ja sitten Auto Glymin Intensive Tar Remover pienpoistoon (esim. Motonet tms.). Tuo Glymin aine on hyvää liima yms. tahrojen poistamiseen, eli ihan hyvä puteli omistaa muutenkin.
Tuohon raudanpoistoaineeseen löytyy Projectechin sivuilta hyvät käyttöohjeet. Auto Glym suihkepullosta pestylle ja lähes kuivalle pinnalle, antaa vaikuttaa ja vaikka kevyesti mikrokuituliinalla levittää ja huuhtoo pois ennekun rupeaa kuivahtaan. Ei saa siis kuivua pintaan.
Noilla eväillä vois saada karheutta pois.
Toki savestamalla (http://www.projectech.fi/pdf/BH Auto-clay ohje.pdf) pinnasta saa liukasta, mutta naarmuuntumisriski on melko suuri.