Auton pesu/vahaus/kiillotus threadi

BCAA-valmisjuoma -40%
PCS5 on huippu. Parempi ku Korrek Cure, Korrek Nanoseal 4K tai Nanolex Si3D HD mun mielestä ja omaa kokemusta on kaikista noista.

Kalliilta kuulostaa noi luettelemasi pinnoitushinnat jos eivät sisällä myllytystä.
Pcs5 olen kallistumassa.
Noi on ihan listahintoja ammattiliikkeissä täällä turussa, ei mitään fiksaamoja. Curea tuntuu olevan tarjolla kaikilla, mutta noi cquarzin ja carpron markkinoiden kovimmiksi kehutut pinnoitteet onkin heikommin saatavilla ja hinnat kovat. Toi 700€ siis sisältää pesun (itse myllytettyyn autoon), cquartz essencen ja finest reserven kaikkiin ulkopintoihin, ovenpieliin ym ja uv-paiston. 2-step kiillotuksella sama setti 1100€.
Pcs5 saa sen verran paljon edukkaammin ja niin hyvää kuullut siitä, että taidan taipua siihen.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Pcs5 olen kallistumassa.
Noi on ihan listahintoja ammattiliikkeissä täällä turussa, ei mitään fiksaamoja. Curea tuntuu olevan tarjolla kaikilla, mutta noi cquarzin ja carpron markkinoiden kovimmiksi kehutut pinnoitteet onkin heikommin saatavilla ja hinnat kovat. Toi 700€ siis sisältää pesun (itse myllytettyyn autoon), cquartz essencen ja finest reserven kaikkiin ulkopintoihin, ovenpieliin ym ja uv-paiston. 2-step kiillotuksella sama setti 1100€.
Pcs5 saa sen verran paljon edukkaammin ja niin hyvää kuullut siitä, että taidan taipua siihen.
PCS5 pinnassa ja vain pikainen ylläpitopesu tehtynä, Korrek Reload vaahdottimella pintaan, huuhtelu ja kuivaus lehtipuhaltimella.

Liitteet

• IMG_20190827_193039.jpg
    IMG_20190827_193039.jpg
    225,1 KB · Katsottu: 304
Tuo lehtipuhallin oliki hyvä keksintö, mä ku oon kuivannu aina rätillä ja siitäkös niitä naarmuja ja pyörteitä syntyy ku aina on joku siä rätin ja pellin välis!

PREZONE Stimulant free 625 g -40%

Suositut

Back
Ylös Bottom