Höh, ihan sama miten se vaahtoaa, hyvin se mun kaljuun leviää. Eikä mun autossa kasva karvoja.
Auto pestään sisällä eikä kuivatella auringonpaisteessa mihin pitää hankkia satasen vaahdottimet.
Juu, alkaa pian muistuttamaan tämä keskustelu Japin inttämistä tuolla matkapuhelin threadissa. Se nyt on ihan sama, vaikka sä tahtoisit puhdistaa autos vaikka santapaperilla. Jos tuntuu, että sinulle sopivin on suihkepullo niin siitä vain, itse vain olen huomannut, että vaahdon levittäminen nyt vain on helpompaa. Tämän huomaa jo ihan yksinkertaisesti siten, että autoshampoo ämpäriin lirahtaa liuotinpesuainetta sekaan. Vaahtoaminen loppuu siihen ja pesuaineliukosen levittäminen hankaloituu.
Itsellä ei olekaan mahdollisuutta käyttää painepesuria, joten saako näitä vaahdottimia ihan normi vesiletkuun? Nyt olen tehnyt niin, että käyn huuhtomassa enimmät liat huoltoasemalla painepesurilla, ja sitten joko kahdella ämpärillä pesu tai sitten vesiletkuun liitettävällä harjalla, jonka varren sisään tungen autoshampoo tankoja, jotka sitten tuottavat vaahtoa.
edit: mut joo, ei sitten mitään satasen vaahdottimia. Luulis, että noihin vesiletkuihin saisi sellaisen pikku säiliön jonka kautta vesi kiertää ja sekoittuu samalla siihen shampooseen.