Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko tää kysymys mulle suunnattu?
kyllä
No siis omasta 530d:sta mennyt vaihdelaatikko (vaihdettiin myyjäliikkeen piikkiin uuteen), sitten tietty nämä e60/61 vakioviat eli kaikki termostaatit vaihtoon (egr, päätermostaatti ja laatikon lämmönvaihdin), takaluukun johtosarjaa, mikrokytkintä, keskuslukituksen kaukosäädön vastaanotin...Tasonsäädön kompurakin temppuili, mutta sitä ei tarvinnut (vielä) uusia. Niin ja pyörän laakeri, etuiskarit, takaluukun kaasupumput, hehkutulpat ja mitä näitä nyt on...Nämä siis vajaan 2 vuoden ja 70tkm aikana.
Edellisessä eli siinä e91 320d:ssa, joka oli mulla vuoden ja reilu 40tkm riitti pelkät määräaikaishuollot.
Tarkoitus olisi mennä koeajamaan yhtä autoa liikkeeseen. Kun kävin aiemmin katsomassa autoa niin myyjä sanoi, että tonni tinkimisen varaa. Jos ehdotan aluksi kaksi tonnia pois hinnasta, onko tämä mielestänne liikaa? Mitä itse ehdottaisitte kun auton pyyhtihinta on 12500€?
Auto ollut jonkin aikaa myynnissä joten tinkimisen varaa on ja kesärenkaat pitää viimeistään tämän kesän jälkeen ostaa uudet + katsastus lähiaikoina.
Muuten auto näyttää sisältä ja ulkoa hyvässä kunnossa, hyvät lisävarusteet ym. Pysyin myös varmistamaan, että auto ei ole koskaan kolaroitu.
Saksassa ne on onnistuneet kiertämään liikkeissä tämän niin että joudut allekirjoittamaan paperin missä lukee että "ostaja on ammattilainen/asiantuntija", tai jotain muuta vastaavaa.
Ehdottaisin tasarahaa 10 000€, ilmaa on ja ilmaa oli autossa johon tuo on tullut vaihdossa ja myyjälle aina parempi kun vaihdossa tule mitään arpapeliä.