- Ikä
- 42
Mä en nyt ymmärtänyt tätä lausetta ollenkaan. Jos siinä lukee että haluat ison moottorin koska se kuluttaa moottoritienopeuksissa vähemmän niin olet pahasti hakoteillä. Luulo on yksiselitteisesti väärä. Jos mölinä viittaa meluun niin noissa nopeuksissa ei moottorin ääntä kuulu koska rengasmelu ja tuulen suhina ajaa sen yli. Hyvin äänieristetyssä autossa nekin on tietysti pienemmät mutta niin on myös moottorin meteli.Litratilavuudet siksi että kulutus ja mölinä moottoritienopeuksissa pienemmät...
Mä olen tullut siihen lopputulokseen että nykyautot on käytettynä ihan järjestäen sellaista vitun paskaa että jos haluaa edes kohtuu huolettomia kilometrejä niin pitää ostaa uusi auto. Tai mieluiten joku pari tonnia ajettu niin hinta on jo vähän tippunut mutta auto on silti kuin uusi ja takuu toimii. Enemmän ajetuissa on niin järjetön määrä kaikkea tekniikkaa että se laukeaa lähes 100% varmuudella vuoden sisällä jostain. Miljoona erilaista anturia ja säädintä joiden käyttöikä on rajallinen, juuttuvasiipiset ahtimet, kaksoismassavauhtipyörät, DPF, EGR, ym. ym. Kaikki sellaisia saatanan ansoja autoilijalle että noiden laittaminen autoon pitäisi kieltää lailla. Ei ikinä mitään muuta kuin itkua ja murhetta.