Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
. molemmissa on kuulemma aika kova rengasmelu, mikä itselle on kyllä suuri ongelma.
Voi olla että joudun lopulta nostamaan budjettia jotta saa mieleisen auton.
Tuollainen 3-4db eron kyllä erottaa.Tätä sisämelu perustelua mä olen aina vieroksunut, noissa on oikeasti eroa tyyliin 1-4db saman luokan autoissa , käytännössä ihminen tyyliin hädin tuskin huomaa tuota, hyvin harva jurruuttaa menemään ilman radion kuuntelua, hyvin harva myöskään ajaa hiljaisessa ympäristössä.. Käsi pystyyn ihmiset jotka ajattelette paskan vertaa melua siinä vaiheessa kun ostatte autoonne isompia vanteita? Tällä nimittäin saadaan yleisesti ottaen nostettua auton meluisuutta lisää.
Toi menee mun mielestä vähän samaan sarjaan kun ruvettaisiin antamaan isoakin merkitystä esimerkiksi sille että auton ajovalot näyttävät 1m pidemmälle tai lyhyemmälle kuin toisissa.
Käsi pystyyn ihmiset jotka ajattelette paskan vertaa melua siinä vaiheessa kun ostatte autoonne isompia vanteita?
Avensikset voitaneen luokitella kohtuullisen hiljaisiksi. Tuolla rahalla saa myös alle 100 tkm ajettuja S40:sia, joilla tuo 30 tkm/v taittuu miellyttävästi eikä metelistä tarvi kärsiä.Sanokaas mikä olisi hintaluokassa 8-12 tonnia oleva, mieluiten japanilainen, pieni- tai keskikokoinen auto, joka ei olisi helvetin meluisa. Alkaa vituttamaan tuo fiatin sisämelu kun tulee kilsoja kuitenkin reilu 30tkm vuoteen.
Tuollainen 3-4db eron kyllä erottaa.
Se on tosi, että rengas/vanne valinnoilla on iso merkitys myös meluun;)
Mäkin teen näin ;) mutta sisämelulle en anna juuri mitään painoarvoa jos autossa pystyy puhumaan normaali äänenvoimakkuudella takapenkkiläisille on auto riittävän hiljainen.Kyllä mä ostan aina pienimmät mahdolliset vanteet juuri melun ja mukavuuden takia. Sisämelu on yksi tärkeimpiä tekijöitä autonvalinnassa. Tosin ei niin tärkeä että olisin esim penaria ikinä ostanut. :D
Mäkin teen näin ;) mutta sisämelulle en anna juuri mitään painoarvoa jos autossa pystyy puhumaan normaali äänenvoimakkuudella takapenkkiläisille on auto riittävän hiljainen.
Jaa mikä auto? Kyllä mä joudun päätä kääntämään ja ääntä korottamaan jos takapenkille pitää puhua maantie-motarivauhdeissa :( Parin tunnin ajon jälkeen soi korvat jos yrittää kuunnella vielä musiikkia ajaessa.
Miksi tyytyä pieneen japanilaiseen kun tuohon rahaan saa tyylikkäitä johtotähtiä?!Sanokaas mikä olisi hintaluokassa 8-12 tonnia oleva, mieluiten japanilainen, pieni- tai keskikokoinen auto, joka ei olisi helvetin meluisa. Alkaa vituttamaan tuo fiatin sisämelu kun tulee kilsoja kuitenkin reilu 30tkm vuoteen.
Miksi tyytyä pieneen japanilaiseen kun tuohon rahaan saa "tyylikkäitä" johtotähtiä?!
Mercedes-Benz C 180 Kompressor ERITTÄIN SIISTI JA HYVIN HUOLLETTU SUOMI-AUTO, vakionopeudensäädin, ilmastointi ym. Porrasperä 2005 - Vaihtoauto - Nettiauto
Mercedes-Benz C 220 CDI Avantgarde 4d A 110kw Facelift malli. Todella siisti yksilö, kahdet hyvät renkaat Porrasperä 2005 - Vaihtoauto - Nettiauto
Mercedes-Benz C C 200 CDI Porrasperä 2004 - Vaihtoauto - Nettiauto
Mercedes-Benz C 180 Kompressor 4d A Porrasperä 2004 - Vaihtoauto - Nettiauto
Mercedes-Benz C 180T Kompressor Sport A Farmari 2004 - Vaihtoauto - Nettiauto
Mercedes-Benz C 180 Kompressor Sport, "FACELIFT" malli Porrasperä 2004 - Vaihtoauto - Nettiauto
On varaa valita korimallin sekä bensan ja dieselin väliltä.
Miksi tyytyä pieneen japanilaiseen kun tuohon rahaan saa tyylikkäitä johtotähtiä?!
.
Uutta autoa? Missä se oli mainittu? Mikäs tuollaisessa n. 10 v vanhassa C-sarjalaisessa on niin mahdottoman kallista korjata? Jakopääongelmia ilmeisesti ollut joissain bensakoneissa mutta mites sitten dieselit? Vielä jos tyytyy suht vähillä varusteilla olevaan karvalakki suomimalliin, niin hajoavia sähkövitkuttimiakaan ei ole järkyttävää määrää ;)
Jalomuovit kieltämättä aika mauttomat, mutta näppärä kaveri vetää ne piiloon vaikka paukkupullolla :D
Ei kai kukaan huollata autoa "marmoritiskillä" enää takuun päättymisen jälkeen?
Miksi tyytyä pieneen japanilaiseen kun tuohon rahaan saa tyylikkäitä johtotähtiä?!
Mercedes-Benz C 180 Kompressor ERITTÄIN SIISTI JA HYVIN HUOLLETTU SUOMI-AUTO, vakionopeudensäädin, ilmastointi ym. Porrasperä 2005 - Vaihtoauto - Nettiauto
Mercedes-Benz C 220 CDI Avantgarde 4d A 110kw Facelift malli. Todella siisti yksilö, kahdet hyvät renkaat Porrasperä 2005 - Vaihtoauto - Nettiauto
Mercedes-Benz C C 200 CDI Porrasperä 2004 - Vaihtoauto - Nettiauto
Mercedes-Benz C 180 Kompressor 4d A Porrasperä 2004 - Vaihtoauto - Nettiauto
Mercedes-Benz C 180T Kompressor Sport A Farmari 2004 - Vaihtoauto - Nettiauto
Mercedes-Benz C 180 Kompressor Sport, "FACELIFT" malli Porrasperä 2004 - Vaihtoauto - Nettiauto
On varaa valita korimallin sekä bensan ja dieselin väliltä.