On tainnut marmoritiski hiukan koijata kaverias, sama jäykkä taka-akseli vääntösauvoineen löytyy myös tuosta meganesta ja kyllä se on korjattavissa. :D
Mitä tulee sitten näihin remmontteihin ja niiden hintoihin, niin käyppäs vitsillä vilkuilemassa minkälaisia "halpoja" tyyppivikoja löytyy VAG-konsernin, BMW:n, Mersun, Toyotan jne leireistä. Joku 100tkm ajettu DSG-laatikkoremppa 6000€:wtf:? Bemmissä kansi/nokka-akselivikaa 100tkm kohdalla 8000e:wtf: ?, Toyotalla massavauhtipyörää, ruiskusuuttimia, ohjausakselivikoja (näistä jopa takaisinkutsuja), laatikkovikoja (esim RAV:ssa ei synkrot kestä 100tkm ilman että 5-vaihde ei enää pysy silmässä, alkaen 2000€) D-4d turboviat, Hondissa nämä surullisen kuuluisat diesel koneet (hiukkassuodattimet), Mersulla jakoketjut, polttoaineen syötön lukuisat eri tyyppiviat, ruoste...esimerkkejä kyllä riittää. Arvata myös saattaa että edellä mainittuja vikoja ei se Team-ahma korjaa tienpäällä, jos nyt edes merkkihuolto onnistuu noita ehjäämään.
Se muuten ei tosiaan rellussa kauheasti tuommoinen kalliimpi vika ahdista, kun se voi työntää paaliin ja ostaa seuravaan, 50t€ mersussa se saattaa jo ahistaa ;).