Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Useimmiten kyllä, poikkeuksia toki on.
Ootko käyny ajamassa tai ajanut millaisia autoja ja millaisesta olet pitänyt? Miksi diesel?
DSG asiaan sen verran kantaa että ite olen aina ollu automaatteja vastaan, harrastanu volkkareita 15v ja vvhuollossa töissä ja silti uskaltaisin sellaisen dsg itelleni hommata. Toki asiassa on se yksi pieni mutta..
Työmatkoja tulee aika pitkästi, 32 km yhteen suuntaan plus muut ajot päälle. Luulisin, että ajoa tulee 15-20 tuhatta vuodessa, olin laskevinani, että diisseli voisi olla kannattavampi... Aika vähän olen koeajanut mittään, mutta kautta aikain olen oikeastaan Toyotoilla vain ajanut. :D
Tuollahan se lukee edellisellä sivulla.Kerro nyt se budjetti;)
Kerro nyt se budjetti;)
Jos Tojota on pakko saada, niin itse laittaisin ehkä Priuksen noilla kilometreillä alle.
Toyotan bensakoneetkaan on kohtuu talodellisa, niin epäilen, että 15tkm saat mitää säästöä aikaiseksi, kun dieselvero taitaa olla tuollaiseen Corolla/Anjoviksen kokoon noin 400€/v:jahas:
Laske tuolta;)
Diesel-laskuri.net
No kilometrithän on noissa jo aivan toista luokkaa, kuin esim. aiemmin mainituissa Kioissa ja Corollassa.Kompataan tuota Civiciä tuolla 1.8 koneella ;)
Auto on todellinen tilaihme ja maantiellä pääse jopa alle 6litran(todellista)
Tuosta näkee vähän, millainen peli on kyseessä reiluun 10t€:jahas:
Honda Civic 5D 1,8i Sport Business Viistoperä 2007 - Vaihtoauto - Nettiauto
Honda Civic 1.8i EXECUTIVE SPORT ILMASTOINNILLA. Myös vaihto ja rahoitus. Nyt jopa ilman käsirahaa. 2007 - Vaihtoauto - Nettiauto
No kilometrithän on noissa jo aivan toista luokkaa, kuin esim. aiemmin mainituissa Kioissa ja Corollassa.
No kilometrithän on noissa jo aivan toista luokkaa, kuin esim. aiemmin mainituissa Kioissa ja Corollassa.