- Liittynyt
- 19.3.2013
- Viestejä
- 2 580
Aamulla noudettiin Opel paska paalattavaksi. Tuo on kuitenkin pitkäaikaisin rakas mitä mulla on ollut, tai tulee olemaan.
Onneksi olkoon, toi on se ensimmäinen askel paranemiseen.. Tsemppiä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aamulla noudettiin Opel paska paalattavaksi. Tuo on kuitenkin pitkäaikaisin rakas mitä mulla on ollut, tai tulee olemaan.
Noh, kun joskus pääset töihin ja ostat sen oman auton jota kaikkien muiden hommien ja harrasteiden lisäksi peset ja puunaat kaiken päivää, niin mieli saattaa muuttua vielä.
Sitäpaitsi harmaa on hieno. ;) Musta ja valkoinen varsinkin on jotenkin valjuja.
Mistähän johtuu että tiettyä automallia tuodaan suomeen vain tietyn värisenä? Valmistajan sivuja kun katsoo niin olisi vaikka mitä värejä ja suomessa on sitten vaan näitä yksiä ja samoja. Ihan perusväritkin puuttuvat joillain malleilla lähes tyystin.
Otetaan vaikka sebring 2006 jolla nyt itse ajelen. Ruosteenpunaista väriä on 30%, harmaa/samppanja 30%, mustaa 30%. Sinihohtoisen olen nähnyt kerran elokuvissa, joskus valkoisen unissaan.
Aamulla noudettiin Opel paska paalattavaksi. Tuo on kuitenkin pitkäaikaisin rakas mitä mulla on ollut, tai tulee olemaan.
Minkäslaisia asioita kannattas ottaa huomioon, jos noita dieselautoja alkaa katselemaan. Itellä kaikki autot tähän mennessä olleet bensakoneella, joten perusjutut niiden puolelta kondiksissa, nyt siirtymä diisseliin kuitenkin edessä. Muutama hyväntuntuinen esimerkki tulee mieleen nopealla selailulla. Esimerkiksi 00 Passatti, ajettu 435 ja automaattilaatikolla. Kannattaako unohtaa samantien? Toinen olis 480tkm ja risat ajettu Golf, tämäkin hyvänhintainen omaan budjettiin.
Kannattaako köyhän katsella suosiolla jotain vähän ajettuja vai kannattaako tollaisia vähän enemmän ajettuja diisseleitä harkita?
Minkäslaisia asioita kannattas ottaa huomioon, jos noita dieselautoja alkaa katselemaan. Itellä kaikki autot tähän mennessä olleet bensakoneella, joten perusjutut niiden puolelta kondiksissa, nyt siirtymä diisseliin kuitenkin edessä. Muutama hyväntuntuinen esimerkki tulee mieleen nopealla selailulla. Esimerkiksi 00 Passatti, ajettu 435 ja automaattilaatikolla. Kannattaako unohtaa samantien? Toinen olis 480tkm ja risat ajettu Golf, tämäkin hyvänhintainen omaan budjettiin.
Kannattaako köyhän katsella suosiolla jotain vähän ajettuja vai kannattaako tollaisia vähän enemmän ajettuja diisseleitä harkita?
Tiptronicilla? Pysyisin helvetin kaukana. Moneskohan laatikko siellä on nyt menossa? Neljäs? :lol2: Noi saattaa kestää tai sitten ei kestä ja sitä ei ikinä tiedä. Joka tapauksessa surullisen kuuluisa kestävyytensä puolesta. Jotkut on sanoneet yleistäen, että se on 150 tonnia per aski ja uutta kehiin. Näitä kun googlettelee niin ei kovin hyvä kuva tule. Kaverilta tästä kyselin ja se sanoi että sen faijalla on Audi multitronicilla 120 tkm ajettu ja toinen loota menossa.Esimerkiksi 00 Passatti, ajettu 435 ja automaattilaatikolla. Kannattaako unohtaa samantien? Toinen olis 480tkm ja risat ajettu Golf, tämäkin hyvänhintainen omaan budjettiin.
Tiptronicilla? Pysyisin helvetin kaukana. Moneskohan laatikko siellä on nyt menossa? Neljäs? :lol2: Noi saattaa kestää tai sitten ei kestä ja sitä ei ikinä tiedä. Joka tapauksessa surullisen kuuluisa kestävyytensä puolesta. Jotkut on sanoneet yleistäen, että se on 150 tonnia per aski ja uutta kehiin. Näitä kun googlettelee niin ei kovin hyvä kuva tule. Kaverilta tästä kyselin ja se sanoi että sen faijalla on Audi multitronicilla 120 tkm ajettu ja toinen loota menossa.
Ei ne hirveästi toisistaan eroa ja kyllä, tarkoitin tiptronicia ja otin multitronicin siihen vain lisäykseksi. Tiptronic on internetjuttujen perusteella ihan yhtä paska kuin multitronic. Mulla ei noista ole kokemusta kuin yhden kaverin ja isoisän kautta ja näistä yhteensä laskettu laatikon hajoamisprosentti pyöreät sata. Molemmista laukesi. En perusta käsitystäni näin huonoon otantaan, mutta se vahvistaa lukemaani ja kuulemaani.Multitronicci on ihan eri asia ja todella paskassa maineessa. En kyllä tiedä onko tiptroniccikaan erityisen kestävä.
Ei ne hirveästi toisistaan eroa ja kyllä, tarkoitin tiptronicia ja otin multitronicin siihen vain lisäykseksi. Tiptronic on internetjuttujen perusteella ihan yhtä paska kuin multitronic. Mulla ei noista ole kokemusta kuin yhden kaverin ja isoisän kautta ja näistä yhteensä laskettu laatikon hajoamisprosentti pyöreät sata. Molemmista laukesi. En perusta käsitystäni näin huonoon otantaan, mutta se vahvistaa lukemaani ja kuulemaani.
Ei ne hirveästi toisistaan eroa ja kyllä, tarkoitin tiptronicia ja otin multitronicin siihen vain lisäykseksi.
Niin no, ilmaisin itseni näköjään varsin huonosti. Tarkoitin että niillä ei ole juuri eroa hajoamisherkkyydessä. Ja kyllä mä aika vakuuttunut olen siitä että tuo todellakin on kovin vikaherkkä loota. Tosiaan kun noita googlettelee niin ei se todellakaan rohkaise ostamaan kyseistä laitetta.Toinen on perinteinen öljyä vatkaava automaatti ja toinen portaaton CVT tyyppinen ratkaisu. Äkkiseltään en keksi, mikä niissä olisi yhteistä?
Internetissä kaikki on surullisen kuuluista. Aina on kaiman velipuolella hajonnut just sama laite :D