Mitä tyhmää siinä on, jos auto on velaksi??45ke lainaa ja maksat sitä 200e kuussa:D .. Mä en oo koskaan ostanu mitään muuta velaks ku asuntoja. Hitto et on tyhmää ajaa viidenkympin velka-autolla ihan vaan siks, että naapurit näkee. Tienaan/säästän rahan ja sillä käteisellä oon hankkinu autot ja moottoripyörät. En silti ajakkaa ku vähintää 100tkm ajetuilla 4v ikäisillä autoilla kun ei riitä eurot uudempiin, mutta hyvin tyytyväinen olen silti
Ai niin, että naapuri näkee jos ajat velka-autolla!
Mihin suuntaan naapurin ajatukset muuttuu, jos se auto on hommattu ns omalla rahalla?
Tuskin se auton ajo-ominaisuuksiin paljoa vaikuttaa, onko ostettu käteisellä vai rahoituksella!
Periaatteessa se on saatan tyhmää maksaa auto näillä korkotasoilla käteisellä;)
- - - Updated - - -
Niin ja kun vähän käyttää järkeä, niin laskee paljonko 3 kulkuneuvon vs 1 auton vakuutukset ja ylläpito maksaa enemmän;)Normi ajoon tiisseliautomaatti on ihan riittävä.
Moni ostaa 45000ekellä uuden perusauton velaksi koska on normi tuloinen köyhä, itse kyllä tekisin tolla rahalla elämästäni paljon kivemman jos toi raha pitäs kulkineeseen laittaa. n.10te isoon dieseli automaatti käyttöautoon(volvo,bmw,mersu), 20 te jenkkiin/harrasteautoon(pakko +300hp), 15te muskelmotskariin( triumppi rocket 3 tai vast).
Samalla rahalla saat siis joko perus passatin tai sitten mersun,muskeliauton ja muskelimotskarin kunhan vähän käyttää järkeä :D