Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei oo niistäkään nokivasaroista muuhun kuin kuorman vetämiseen, se vajaan 2000rpm tehoalue kun ominainen noille työkoneille ;). Toista maata on sit 3litraiset bensaturbot, niillä voi jo pitää hauskaakin.Niin, "suomi-dieseleissähän" tarkoituksena ei ole suuren voiman tuottaminen vaan polttoaineen pihistely (syyn varmasti jo arvaattekin). Yli kolmelitraiset ahdetut dieselit, joissa vääntöä lähes 600Nm heti vajaasta 2000 rpm:stä - ne ne vasta kivoja pelejä onkin. :whip:
Edit: ja ihan kohtuuhintaisia.
Niin, "suomi-dieseleissähän" tarkoituksena ei ole suuren voiman tuottaminen vaan polttoaineen pihistely (syyn varmasti jo arvaattekin). Yli kolmelitraiset ahdetut dieselit, joissa vääntöä lähes 600Nm heti vajaasta 2000 rpm:stä - ne ne vasta kivoja pelejä onkin. :whip:
Edit: ja ihan kohtuuhintaisia.
Koitappa tommosta lastutettua 250hp ja 350Nm 2.0 turbobensa-skodaa. On muuten hymy herkässä kun polkasee. Ja sitten hymyilyttää vielä enempi kun sama vaihde eikä vääntö tai teho lopukkaan vaan niska painautuu vaan penkkiin....Valtio on pitänyt huolen ettei kiisselillä kannata säästön takia ajaa. Löpöjen hinnat lähellä toisiaan ja kova diesel-vero. Kyse on enää siitä, kummalla on kiva ajaa. Ite en enää dieselin paskoja osta kun ne ei toimi. Nykyinen 2l bensa on kieltämättä helvetin laiska, vääntävämpi kutoskone vois olla jees:D
Tuo bensa vs diesel on kyllä hyvin paljon kuskista ja ajotavasta kiinni.
Itse ajelen melko rauhallisesti ja nopeusrajoitusten mukaan, joten auton tehoilla ei ole valtavaa merkitystä.
Itse tykkään huomattavasti enemmän ajaa dieselillä kuin bensakoneella. Omaan ajotapaan mukavin auto on automaattivaihteinen diesel, jossa vääntö alkaa heti alhaalta asti. Vaivatonta ja leppoisaa ajoa.
En sitä kiellä, etteikö esim. minulla aikaisemmin ollut T5 Volvo ollut ihan hauska peli ajaa, mutta kyllä mä silti dieselin valitsen koska tahansa.
Toi rs skoda vaan oli niin helvetin räyhee peli ettei voi käsittää miten paljon autoa saa 15.000 eurolla. En tajua miksi olen ajellut tällä pahvilaatikko-dieselillä melkein 2v kiduttaen itseäni.
45ke lainaa ja maksat sitä 200e kuussa:D .. Mä en oo koskaan ostanu mitään muuta velaks ku asuntoja. Hitto et on tyhmää ajaa viidenkympin velka-autolla ihan vaan siks, että naapurit näkee. Tienaan/säästän rahan ja sillä käteisellä oon hankkinu autot ja moottoripyörät. En silti ajakkaa ku vähintää 100tkm ajetuilla 4v ikäisillä autoilla kun ei riitä eurot uudempiin, mutta hyvin tyytyväinen olen silti