Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kopsahdukset vaan kuuluis ku kivekset tipahtais maahan ku tuommoseen astuis sisään.
Renkailla on aivan älytön vaikutus asiaan. Eikä pelkästään rengaskoolla, vaan ihan samankokoiset kesärenkaat, niin toinen saattaa pitää hirveää meteliä ja toinen olla hiljainen. Ihmiset ei joko tiedä tätä tai ei välitä, kun ostavat vain jotkut renkaat. Autojen ohiajomeluun on tullut kiinnitettyä huomiota, kun taloon tuli viime tammikuussa koira mitä tuossa on päivittäin ulkoilutettu eräänlaisen asuinalueen päätien varressa missä on viidenkympin rajoitus. Joissakin autoissa on niin hirveä rengasmelu, että jos koiralle haluaa sanoa jotain, pitää huutaa ja toiset autot taas kulkee melkein sukkasiltaan. Ja ihan oikeasti joidenkin autojen kesärenkaat pitää paljon kovempaa ääntä kuin toisen auton nastarenkaat.Auton ei tartte olla "miehinen" tai tehokas, mutta se mikä erottaa jyvät akanoista varsinkin meidän Suomen karkeilla asfalteilla on hiljaisuus. 99% ajasta ajaessa ei tartte tehoja ja itse ei näe miten "makee" se auto on ulkoapäin. Mutta hiljaisuus kabiinissa on se asia mistä nauttii 100% ajasta jonka ajaa. Tämän järkeilin aikoinaan kohilleen ja näin se todellakin on. Myös musiikin kuuntelu ym. kaikki on paremmin hiljaisessa autossa. Hermostuin kun oli aikanaan mutsin vanha G-astra joka oli yllättävän hiljainen ja hyvä auto ja sit seuraavaksi sain firman autoksi H-Astran joka oli aivan järkyttävä jyrisijä vaikka laitoin bitumia ja vaahtomuovia joka paikkaan, paskasti tehty = paskasti tehty. Jos on käpy tiukalla niin suosittelen tota G-astraa esim. tai sitten jos vähän enempi laittaa niin vanha E-mese, 5-bemu, A6 jne. Tai siitä ylöspäin. Ranskalaisillla hyviä hinta/laatu suhde hiljaisia autoja esim C5 mut toimiiko talvella niin en tiedä.
Auton ei tartte olla "miehinen" tai tehokas, mutta se mikä erottaa jyvät akanoista varsinkin meidän Suomen karkeilla asfalteilla on hiljaisuus. 99% ajasta ajaessa ei tartte tehoja ja itse ei näe miten "makee" se auto on ulkoapäin. Mutta hiljaisuus kabiinissa on se asia mistä nauttii 100% ajasta jonka ajaa. Tämän järkeilin aikoinaan kohilleen ja näin se todellakin on. Myös musiikin kuuntelu ym. kaikki on paremmin hiljaisessa autossa. Hermostuin kun oli aikanaan mutsin vanha G-astra joka oli yllättävän hiljainen ja hyvä auto ja sit seuraavaksi sain firman autoksi H-Astran joka oli aivan järkyttävä jyrisijä vaikka laitoin bitumia ja vaahtomuovia joka paikkaan, paskasti tehty = paskasti tehty. Jos on käpy tiukalla niin suosittelen tota G-astraa esim. tai sitten jos vähän enempi laittaa niin vanha E-mese, 5-bemu, A6 jne. Tai siitä ylöspäin. Ranskalaisillla hyviä hinta/laatu suhde hiljaisia autoja esim C5 mut toimiiko talvella niin en tiedä.
BMW e60 koeajon jälkeen ei tarvinnut enää miettiä. Hiljainen, mukava
Renkailla on aivan älytön vaikutus asiaan. Eikä pelkästään rengaskoolla, vaan ihan samankokoiset kesärenkaat, niin toinen saattaa pitää hirveää meteliä ja toinen olla hiljainen. Ihmiset ei joko tiedä tätä tai ei välitä, kun ostavat vain jotkut renkaat. Autojen ohiajomeluun on tullut kiinnitettyä huomiota, kun taloon tuli viime tammikuussa koira mitä tuossa on päivittäin ulkoilutettu eräänlaisen asuinalueen päätien varressa missä on viidenkympin rajoitus. Joissakin autoissa on niin hirveä rengasmelu, että jos koiralle haluaa sanoa jotain, pitää huutaa ja toiset autot taas kulkee melkein sukkasiltaan. Ja ihan oikeasti joidenkin autojen kesärenkaat pitää paljon kovempaa ääntä kuin toisen auton nastarenkaat.
Sattumoisin päädyin sen metelöivän Astran jälkeen samaan ratkaisuun! Tai siis mulla oli farmariversio et tais olla sitten E61. Paljon kävin koeajamassa kiuluja, ennen kuin tuohon päädyin ja nimenomaan kävin koekuuntelemassa niitä.
Subaru ExigaOnko kokemuksia autoista, joihin mahtuisi 3 lastenistuinta? Vaatinee yli 5 paikkaisen auton? Tärkeät asiat ovat luotettavuus ja turvallisuus. Neliveto olisi kova juttu.
Vanhemmissa Sorennoissa sitten mätii apurungot edestä ja takaa. Sama juttu 2006 vm ja vanhemmissa ceedeissä.Subaru Exiga
Mitsubishi Outlander
Mitsubishi Pajero
Toyota Land Cruiser
Kia Sorento
Siinä vähän isompia luotettavia nelivetoja.
Nuo vanhemmat on melkosia polttoainesyöppöjäkin mutta 2010- erittäin asiallisia autoja.Vanhemmissa Sorennoissa sitten mätii apurungot edestä ja takaa. Sama juttu 2006 vm ja vanhemmissa ceedeissä.