Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eniten noita ranskalaisia haukkuu ne, jotka essonpaarissa iltaa istuu. Fakta on se, että peruskoneella varustettua ranskalaista huoltaa sen koko eliniän siinä, missä niin perusvarmassa tojotassa menee korjauksissa aina se toimintatonni. Meillä on perheessä ollut nyt 3 ranskanpullaa, joista omassa meganessa oli vähän pikkuvikaa, mutta eivät olleet loppupeleissä minkään hintaisia. Sen sijaan nykyisen avensiksen korjauskustannukset on ollut niin järkyttävät, että taksilla ajaminen olis ollut +-0. Nimim. jos haluan kesäksi ilmastoinnin, täytyy pelkkään uuteen kompuraan sijoittaa kevyt 1000€ ja työt päälle.No nää on niitä juuri. Minä taas en maksa melkein kymppitonnia lähes 200 tkm ajetusta autosta. Ja jos näitä kattelee sitten noilla mun spekseillä niin mennään luokkaan 15.000 euroa.
Noita ranskalaisiakin korjaa aika monta kertaa tuolla 5000-6000 eurolla. ;)
Ranskalaiset lienee syystäkin halpoja, mutta eipä tuohon omaan ole ollut sanomista ja parilla kaverilla ollut kanssa pösöjä ja ihan tyytyväisiä ovat olleet. Citikat nyt kai lienee aika paskoja kaikkien mielestä?
Nää kilsat kyllä jakaa mielipiteet. Itsellä ollut vain 2 alle 150tkm ajettua autoa. Muut + 200tkm tai +300tkm tai jopa +400tkm. Dieseleitä toki nuo eniten ajetut. Kaikissa on kuitenkin ollut sunnilleen saman verran remppaa. Ei missään mitään kallista, eli tuuriakin on toki ollut. Hihnat, laakerit, jarrujen osat jne vaihdellaan kuitenkin n. 100tkm välein, niin samat rempat ovat edessä myös alle 100tkm ajetuissa.No nää on niitä juuri. Minä taas en maksa melkein kymppitonnia lähes 200 tkm ajetusta autosta. Ja jos näitä kattelee sitten noilla mun spekseillä niin mennään luokkaan 15.000 euroa.
just laitoin eilen pankkiin viestin autolainasta. katotaan jos tässä kohta saapi "uuden" auton meillekkin. kävin eilen ajamassa yhtä versoa ja ihan jees oli. tällä hetkellä palvelisi tarkoitusta miellä enemmän kuin hyvin.
Minkä ikäisestä Versosta oli kyse?just laitoin eilen pankkiin viestin autolainasta. katotaan jos tässä kohta saapi "uuden" auton meillekkin. kävin eilen ajamassa yhtä versoa ja ihan jees oli. tällä hetkellä palvelisi tarkoitusta miellä enemmän kuin hyvin.
Itellä ei ole ollut, kuin kaksi ranskalaista!Eniten noita ranskalaisia haukkuu ne, jotka essonpaarissa iltaa istuu. Fakta on se, että peruskoneella varustettua ranskalaista huoltaa sen koko eliniän siinä, missä niin perusvarmassa tojotassa menee korjauksissa aina se toimintatonni. Meillä on perheessä ollut nyt 3 ranskanpullaa, joista omassa meganessa oli vähän pikkuvikaa, mutta eivät olleet loppupeleissä minkään hintaisia. Sen sijaan nykyisen avensiksen korjauskustannukset on ollut niin järkyttävät, että taksilla ajaminen olis ollut +-0. Nimim. jos haluan kesäksi ilmastoinnin, täytyy pelkkään uuteen kompuraan sijoittaa kevyt 1000€ ja työt päälle.
just laitoin eilen pankkiin viestin autolainasta. katotaan jos tässä kohta saapi "uuden" auton meillekkin. kävin eilen ajamassa yhtä versoa ja ihan jees oli. tällä hetkellä palvelisi tarkoitusta miellä enemmän kuin hyvin.
No kyllä niitä ranskalaisia löytyy nettiautosta ihan senkin takia, että niitä on myyty kans ihan kohtalaisesti. Edullisia ja mukavia + turvallisia perheautoja, joissa saattaa olla vikoja samaan tapaan, kuin muissakin autoissa. Ajattelin itsekin, kun joskus meni puolaa, ym. että ompa harmillista, mutta nää korjaukset oli luokkaa 150€. Tojotan jälkeen saanut vähän perspektiiviä siitä, mitä voi varaosahinnat olla.
Esim. noita 2.0 d4d huoltohintoja: marmoritiskillä kytkin + vauhtipyörä töineen 3400€, startti 600€, kun tehdaskunnostettua ei huoltomiehen mukaan saa (tämä oli paskapuhetta, onneksi en uskonut), ilmastoinnin kompura tarvikkeena 995€ jne...
Veikkaan, että Tojotassa oli likemmäksi 400tkm takana;)No kyllä niitä ranskalaisia löytyy nettiautosta ihan senkin takia, että niitä on myyty kans ihan kohtalaisesti. Edullisia ja mukavia + turvallisia perheautoja, joissa saattaa olla vikoja samaan tapaan, kuin muissakin autoissa. Ajattelin itsekin, kun joskus meni puolaa, ym. että ompa harmillista, mutta nää korjaukset oli luokkaa 150€. Tojotan jälkeen saanut vähän perspektiiviä siitä, mitä voi varaosahinnat olla.
Esim. noita 2.0 d4d huoltohintoja: marmoritiskillä kytkin + vauhtipyörä töineen 3400€, startti 600€, kun tehdaskunnostettua ei huoltomiehen mukaan saa (tämä oli paskapuhetta, onneksi en uskonut), ilmastoinnin kompura tarvikkeena 995€ jne...
Minkä ikäisestä Versosta oli kyse?