Auton ostamisen sietämätön tuska

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
No ohhoh, johan on. Noin se voi olla jossain pakkiksen autokeskusteluissa, mutta kyllä varsinkin lähestulkoon kaikki isot laatuautot rekisteröidään dieseleinä. Tai näin mä ainakin kuvittelen. Ihmiset tuijottaa ihan liikaa sitä naftapumpun eurohintaa ja vertaa sitä bensan hintaan. Ei tollasta isoa maasturia/muuten isoa autoa vaan kannata ostaa bensana, koska kyllä ite ainakin kaipaisin sitä kunnon vääntöä sellaiseen. Vai onko sulla Huppelsson ollut hirveesti ongelmia egr:n tai dpf:n kanssa? Rahamiehet kuitenkin vaihtaa autoa jatkuvasti, niin ei ne kerkee siinä ajassa kärsiä.

Eiköhän tässä oo syynä se muutaman vuoden takainen veronalennus. Joka näkyy vasta nyt pumpulla.. Saman minkä valtio teki ysärillä bensalle. Laskujen mukaan dieselillä ajaminen kallistuu noin 250 € vuosi tänä vuonna, bensa muutamia kymppejä. Perseestähän se on, koska en todellakaan oo vaihtamassa kiisselistä mihinkään.
 
No se tuskin rahamiehiä kiinnostaa. Itellä on kans dieseli, vaikka ajoin viime vuonnakin vain 13tkm, mutta kyllä sillä vaan on mukavampi ajella.
 
Huppe, aja sillä nykysellä ja käy vaikka säästetyillä rahoilla saksassa ja thaimaassa :D

Muuten hyvä idea mutta ei meillä ole enää aikaa reissata, sehän tässä eniten ottaakin päähän. Pakko näitä rahoja on johonkin tunkea. ;) ja lähiaikoina alkaa tulla varmasti kilometrejäkin niin ei toi mitsun koppi oikein sovellu matka-ajoon.
Bensa-automaatti on nyt se mikä kiinnostais. Mikä tahansa on parempi kuin mun ex bemari. Siitä jokainen tuttu täältäkin on varmasti samaa mieltä.
 
En tiedä, josko sittenkin harkitsisi tuota 1.4tsi DSG -yhdistelmää. Hyvällä tuurillahan se voi olla toimivakin.

Noissa on kyllä aika paljon kaikkia pikkuvikoja. No, tietty hyvällä tuurilla vain pikkuvikoja...
 
Toyotaankin vois siirtyä mutta kun hyvityshinta on käytännössä jotain 20ke niin ei kiitos. Toyota on liian kallis auto meille, taas.
 
Myyt itse Mitsun 25ke:lla ja laitat Toyotan.
 
Öö olenko ymmärtänyt Huppe, että 4-veto ei tarvitsisi olla?
Lähinnä sillä ajattelin, kun tuossa menneen talven nelari hehkutusten jälkeen olisit valmis siirtymään jopa vajaavetoiseen:jahas:
 
Öö olenko ymmärtänyt Huppe, että 4-veto ei tarvitsisi olla?
Lähinnä sillä ajattelin, kun tuossa menneen talven nelari hehkutusten jälkeen olisit valmis siirtymään jopa vajaavetoiseen:jahas:

No ei kai sitä voi etuvetoista ostaa. Muuten multa menee uskottavuus tällä foorumilla täydellisesti. Seuraavaks voiskin sitten ostaa Nokian puhelimen ja Windows-pc:n. Niitä kuljettelis sit Skodalla.
 
Tää on taas niin parhautta! :D

Toivottavasti tulee "hyvät" kaupat. En tiedä odotanko enemmän uuden auton vikapäivityksiä vai tulevia raksajuttuja.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No ei kai sitä voi etuvetoista ostaa. Muuten multa menee uskottavuus tällä foorumilla täydellisesti. Seuraavaks voiskin sitten ostaa Nokian puhelimen ja Windows-pc:n. Niitä kuljettelis sit Skodalla.

Älä turhaa ota lämpöä näistä rasvanäpeistä. Mä ainakin tuen sun valintaa oli se mikä hyvänsä.
 
Muutama vaihtoehto:

Passat Variant 1.4tsi DSG 2012 hieman rullattuna, comfort-paketilla + xenonit jne. Helvetin hieno ja iso auto. Saisi alle heti. Oikeastaan suht. edullinen. Kalleimmat kilsat ajettu vuoden aikana ja 6000e sulanu hinnasta pois.
1.4tsi (140hp) DSG Skoda Octavia 2013 Elegancella ja "kaikilla herkuilla" Hatchback-versiona (eli sedan), uutena. Perusvarma skooda. Saisi alle syksyllä. Saisi ruksitella itse varusteet.
1.8tsi DSG Octavia Elegance. Pirusti tehoja, hyvät varusteet. Pari tonnia liikaa hintaa. Saisi nopeasti, jopa heti.
1.4tsi (122hp) DSG Golf 2013 Highline, muutamilla herkuilla ja farmarina. AIVAN MAHTAVAN UPEA sisustaltaan. Siis semmoinen oli istuskella että hieman lirahti housuun. Käykää oikeesti kattomassa tuota. Jos ei paikat kostu tuossa istuessa niin sitten ei mistään! Autoista edes jollain tasolla tykkäävälle 100% täydellisyys. Ei vaan voi sanoin kuvailla miten upea tuo Highline on. Saatavuudesta ei mitään tietoa, ehkä syksyllä? Saisi ruksitella itse varusteet.

Aika tiukasti on nyt VAG-konsernin tuotteita kiikarissa. Yksi vaihtoehto olisi odotella ennaltamäärittelemätön aika ja pistää 4x4 Octavia.
 
Muutama vaihtoehto:

Passat Variant 1.4tsi DSG 2012 hieman rullattuna, comfort-paketilla + xenonit jne. Helvetin hieno ja iso auto. Saisi alle heti. Oikeastaan suht. edullinen. Kalleimmat kilsat ajettu vuoden aikana ja 6000e sulanu hinnasta pois.
1.4tsi (140hp) DSG Skoda Octavia 2013 Elegancella ja "kaikilla herkuilla" Hatchback-versiona (eli sedan), uutena. Perusvarma skooda. Saisi alle syksyllä. Saisi ruksitella itse varusteet.
1.4tsi (122hp) DSG Golf 2013 Highline, muutamilla herkuilla ja farmarina. AIVAN MAHTAVAN UPEA sisustaltaan. Siis semmoinen oli istuskella että hieman lirahti housuun. Saatavuudesta ei mitään tietoa, ehkä syksyllä? Saisi ruksitella itse varusteet.

Aika tiukasti on nyt VAG-konsernin tuotteita kiikarissa. Yksi vaihtoehto olisi odotella ennaltamäärittelemätön aika ja pistää 4x4 Octavia.
Kuis meinaat ens talvena päästä pihaan noilla 3 ensimmäisellä ehdokkaalla, jos johonkin noista päädyt;)
 
^ Säästyneillä dieselveroilla ostat sitten lumilingon, jolla heität kotipihalta lumet vittuun. Mutta asiaan, kovasti VW-konsernin tuotteet täälläkin ovat mielen päällä. Uusi Leon 3-ovisena 140-heppaisella koneella, kävin ajamassa 5-ovisen ja tykkäsin helvetisti. Oli todella hyvän tuntuinen auto! Uusi Golf 3-ovisena myöskin kiinnostaa, mutta pienemmällä koneella pitäisi ottaa kuin Leon, koska pidän ovh-rajana 25000 euroa. Muista merkeistä kiinnostaa uusi Civic dieselinä, erinomainen moottori. Mutta ruma kuin perkele, sinällään ei kiinnosta. Jokerina BMW 114i, jota saisi Laakkosen Merkkipäiviltä business-varusteltuna hyvään hintaan, 24900€ sisältäen toimituskulut. Nykyinen auto bemmi, joten antipatioita ko. merkkiä kohtaan ei ole. On tämä "vaikeaa"...;)
 
Muutama vaihtoehto: .....................
Aika tiukasti on nyt VAG-konsernin tuotteita kiikarissa. Yksi vaihtoehto olisi odotella ennaltamäärittelemätön aika ja pistää 4x4 Octavia.
Jos vaihtoehdot noinkin tylsiä, niin kannattaa vilkaista vielä Opelin Insigniat. En ole omistanut, mutta parilla työkaverilla on tuollaiset ja yllättävän laadukkaan oloisia ovat. Ja premiumia verrattuna vaikka Octaviaan. Golfin Highline on kyllä tasokas, mutta on kyllä melko kalliskin jo. Insigniaakin saa nelikkona.
 
komppaan kyllä teriä. Kannattaa käydä insignia koeajamassa ainakin. Itekin yllätyin, kuinka laadukkailta ne ainakin vaikuttaa. Toisaalta sama se mihin merkkiin ja malliin Huppe päätyy, koska se löytää joka tapauksessa sen maanantaikappaleen ja auto seisoo koko kesän pajalla ;)
 
Tais Huppe vaa huomata realiteetit maasturin kanssa. Se on ku kuplavolkkaril ajais maantiellä. Huojuu ja keinuu eikä mee suoraa millään. nyt en puhu premiummaastureista vaa kiposta. Toiseks toisen maailmansodan aikanen tekniikka huikeilla 12 sekan kiihtyvyyksillä ni tolla jää oikeesti jalkoihin. Ei sellasella voi lähteä edes maantiellä ohittamaan rekkaa. Saakutti tappaa koko perheen. mut yks hyvä puoli tuossa on. En ois ikinää uskonut lukevani, et 1.8tsi on pirusti tehoa:D. Mun silmis toi on aivan törkeen hidas mopoauto. mut jos on tottunut 12 sekan menoo nii kai siin sit on. Sanonpa vaa, et Huppe tuut kyllästyy kaikkii noihin vaihtoehtoihin 1/2 vuodessa. Tehoo nois ei oikeesti oo ja sua rupee vituttaa tehoton vetelevä etuveto. Tee Huppe mulle palvelus: käy koeajaa bensabemari uus 328;). oot selkeesti unohtanut mitä teho on ja mitä ajaminen on oikealla autolla. Mä en voi uskoa et 530 omistaja ei ois automiehiä. Ei tuollasta osteta, jos ei autoista diggais!
 
Majavan kanssa samaa mieltä, mutta taitaa tuo 328 mennä jo alkaen-hinnaltaankin yli 50te. Nuo Skodat yms on ainakin 20te halvempia.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom