Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^mutta uudessa autossa on uuden auton takuu. Eli sikäli huoletonta ajella.
2013 1.4tsi dsg Golf ja Octavia kiinnostais. Molempia saa farkkuna tosin vasta syksyn tienoolla. Kumpikohan ois parempi? Miksi? Nelikkona toki, jos bensaversioon saavat nelikon. Epäilen.
Ocusta Elegance -versio ja Golfista Highline. Hinnathan noissa on samat. Volkkarissa vois takuu pelata reilummin?
Ittellä on kyllä VW Polo Blue GT 2013 tilauksessa. Tehokas pikku pirulainen joka kuitenkin litkii menovettä hyvinkin maltillisesti (alta 5L / 100km). Aiemmin ajellu Golffeilla, ja hyvin nekin aina pelittänyt. Vaikka ollut -90 luvun alkupuolen malleja...
Poloisessa on 1.4 TSI (ei kuitenkaan DSG:tä). Eikä pelota!
Jos farmi-Golf tehdään edelleen Meksikossa kuten edeltävä malli ja Octavia Tsekeissä, on Tsekin tehtaan laatu parempi -> vähemmän takuumurheita
No entäs VAG mutta 1.8tsi ja manuaalivaihteet? Eikös toi ole aika toimiva combo?
Eli 1.8tsi Octavia...
No entäs VAG mutta 1.8tsi ja manuaalivaihteet? Eikös toi ole aika toimiva combo?
Eli 1.8tsi Octavia...
Tekis mieli ostaa joku auto. Bensa-automaatti. Oikeasti ja vakavissaan vähäruokainen. Japanilainen. 2013 Forester olis kiva mutta XS-malli liian kallis. 30ke sais maksaa. Neliveto ois hyvä olla mutta ei aivan välttämätön. Katumaasturi ois hyvä olla mutta ei aivan välttämätön. Mazda CX on liian kallis.
Miten olisi Honda Accord? Vähintäänkin yhtä laadukkaan oloinen kuin Skoda, mutta luotettavammalla koneella.
Taitaa jakopääongelmat olla kaikissa tsi-koneissa? 90tkm maksimissaan koneen elinikä?
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=6771.0
No uusissa ei ole. Koska jakohihna.
Eipä ole tullut vielä mieleenkään. En tiedä miksi... Hyvä idis, tosin noi on aika arvokkaita.