Auton ostamisen sietämätön tuska

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hakee sitten pappamersua alle. Kun voi todistella senioriteettinsa harmailla ja pitkällä CV:llä niin voi valita parhaan eikä tarvii miettiä mitä muut ajattelee. Ymmärrän että alle 30kymppiset on itsestään epävarmoja eikä halua leimautua teineiksi.

Nissani antaa Porchen ominaisuudet paremmalla laadulla ja halvemmalla hinnalla.

Mutta jää Bemarille laadussa, kulutuksessa ja kiihtyvyydessä.

Juu olen alle 30v vielä reippaasti ja pari kesää sitten tuli tällasella 370z:lla amisteltua. Mutta nykysin mennään yllättäen - bemarilla :)

Liitteet

• IMG-20140713-WA0014.jpg
    IMG-20140713-WA0014.jpg
    36,2 KB · Katsottu: 362
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jos aikoo jokaisen golffin vieressä heittää pohjaan koska pelkää sen olevan lastutettu, niin siinä on vanha auto pajalla aika nopsaan. Saati miten noloo se on kun lämä pohjassa lähtee ja sitten joku kunnon autolla vetelee pintakaasulla vahingossa ohi kuitenkin. Ja bemarikuskeja vaivaa joku, koska hyvin helvetin usein niillä on kova kiire lähteä viereltä, mä en jaksa, mutta kaippa sitä sitten niitä provosoi jotenkin.

12063840_10154043329767241_4361430270227720321_n.jpg

Jos aikoo jokaisen golffin vieressä heittää pohjaan koska pelkää sen olevan lastutettu, niin siinä on vanha auto pajalla aika nopsaan. Saati miten noloo se on kun lämä pohjassa lähtee ja sitten joku kunnon autolla vetelee pintakaasulla vahingossa ohi kuitenkin. Ja bemarikuskeja vaivaa joku, koska hyvin helvetin usein niillä on kova kiire lähteä viereltä, mä en jaksa, mutta kaippa sitä sitten niitä provosoi jotenkin.

katso liitettä 135162

Se on se ÄSSÄ logo. Vähänkään erikoisempaa, niin kyllä kerää kaikki perässäroikkujat, valojenvilkuttajat viivoille ja vittumaiset kiilaajat.

Se on se ÄSSÄ logo. Vähänkään erikoisempaa, niin kyllä kerää kaikki perässäroikkujat, valojenvilkuttajat viivoille ja vittumaiset kiilaajat.

Arvatkaas mitä se Porsche autona provoaa.. Voi vit** kun vanhoja bemun ja mesen lauskoja poljetaan niin että tulpat lentää peltiin. Onneksi mulla ei ole valoista (juuri) koskaan kiire, voin lähteä ihan rauhassa köröttelemään kun toinen vetää viimeisenkin humman moottorista tiehen.

Arvatkaas mitä se Porsche autona provoaa.. Voi vit** kun vanhoja bemun ja mesen lauskoja poljetaan niin että tulpat lentää peltiin. Onneksi mulla ei ole valoista (juuri) koskaan kiire, voin lähteä ihan rauhassa köröttelemään kun toinen vetää viimeisenkin humman moottorista tiehen.

Mä uskon :D Noita idiootteja on liikenteessä ihan vitusti. Muutenkin valitettavasti pidän keskiverto ihmistä todella typeränä, mutta liikenteessä se osoittautuu aina myös todeksi hyvin nopeasti.

Caymania onkin tehnyt mieli...

Ne kaikista naurettavimmat töhöilijät, autoilijat, jotka "haastavat" prätkiä, on todella usein possu-kuskeja. Bemaritkin hyvin edustettuina :D

Ne kaikista naurettavimmat töhöilijät, autoilijat, jotka "haastavat" prätkiä, on todella usein possu-kuskeja. Bemaritkin hyvin edustettuina :D

Prätkien haastaminen on kyllä niin säälittävää, että...Jännä itseasiassa, ite en prätkällä oo monesti "joutunut haastetuksi", tai sitten en oo vain huomannut, kun joku reppana on jääny valoihin.. :D

Zone-sarja -42%
No bahnilla joo. Huippunopeudessa voikin jo haastaa...varsinkin kun autolla bahnilla lujaa ajaminen on helpompaa kuin pyörällä. Oman vähäisen kokemuksen mukaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kohtuu kilsoilla tehoihin ja ominaisuuksiinsa nähden edullinen auto:

http://www.nettiauto.com/bmw/135/7625196

Verrokkina 1M, jonka luvataan 340hp & 450nm kiihtyvän nollasta sataan 4,3s, johon en ihan usko että pääsee, mutta kumminkin...
Pikkuhiljaa alkaa ehdotukset paranemaan ;) Pari postausta viela!! PS. Tollasesta olen itsekin kiinnostunut, vahan uudemmasta. Sama hintaluokka, mutta par vuotta tuoreemman sais taalla samaan hintaan.

Viimeksi muokattu:
Tommonen 135 alko kyllä kiinnostamaan. Saksasta löytyis avonakin, ei ihan yhtä nätti kun 2006 z4 mutta kulkupuoli olis kunnossa. Mulle on ihan sama miten muiden pirssit kulkee, käytin vaan esimerkkinä vaadistusta suorituskyvystä tota golffia. Jos haluaisin valoista kiihdytellä niin nykynen kilonen kyykky mikä pyyhkiin 0-200km/h noin 7 sekunttiin olis ihan riittävä harrastepeli.

Jos haluaisin valoista kiihdytellä niin nykynen kilonen kyykky mikä pyyhkiin 0-200km/h noin 7 sekunttiin olis ihan riittävä harrastepeli.
Ota mimmikaveri, koira ja salikassi kyytiin, niin katotaan kun se Golffi edelleen vetää lujempaa, se on saatana moottoripyörä sulla. Ne on ihan eri asia kuin autot. Tai mee tammikuussa kiihdyttelemään. Mä en ole koskaan ymmärtänyt tota vertausta kiihtyvyydessä.

Autokuume senkun pahenee. Nyt oon jo lähdössä hakemaan Saksasta 525 tai 530 farkku-bemaria vuosimallia 2011<. Ei taida autokuumeesta päästä eroon ainakaan näitä nettikauppoja selaillen.

Ota mimmikaveri, koira ja salikassi kyytiin, niin katotaan kun se Golffi edelleen vetää lujempaa, se on saatana moottoripyörä sulla. Ne on ihan eri asia kuin autot. Tai mee tammikuussa kiihdyttelemään. Mä en ole koskaan ymmärtänyt tota vertausta kiihtyvyydessä.

Mulla on erikseen arki kulkupelinä pakettiauto jos tarvii ottaa koko omaisuus kyytiin. Nyt haettiin typerää kampetta hupiajeluun, siinä käytössä pyörä ja auto ovat ihan samalla viivalla.

Tähän palatakseni. Tänään sitten keskellä kaupunkia ÄSSÄ4 polki kauheella pörinällä ja kiihdytyksellä rinnalle ja ohi, 200m päässä oleviin liikennevaloihin seisomaan. Peilistä näki hyvin kun audin perä niias ja kunnon ryntäys ohi. Oli jotenkin söpöä. :P

Lumet kun sulaa tota tahtia niin auto menis vaihtoon ja karsinnan jälkeen ykkösvaihtoehdoksi jäi volvo c70. Mallia 2007-08 t5 kovakatto avo. Ei tahdo näitä vaan oikeen hirveesti olla ja tosi nihkeesti löytyy kokemuksia mistään keltään. Vanha c70 oli ainakin jees kaikinpuolin. Kellään ollu tällästä ? Millasia ton ikäluokan automaattilootat ja t5 koneet ?

Vai ostanko vaan suoraan slk:n.

Nyt ne pyörät ovat sitten rantautuneet kaduille ja voi elämä sitä touhua. Mä ohitin itäväylällä edessä ajavan vasemmalta ihan normisti vähän ripeämmin. Mun perässä tullut mopomies ilmeisesti tajusi omaavansa pienemmän kikkelin ja otti varmaan 250kmh siinä suoralla ennen roihupeltoa. Tässä vaiheessa kevättä voi vielä olla liukasta, terveellistä touhua. Se mikä noissa pyörissä vituttaa ihan törkeesti, on se kun ne menevät kaksikaistaisella autojen välistä ja väistelee peilejä. Sit ollaan jonon kärjessä keskellä ja täysiä siitä, aina saa miettiä sporakiskojen kohdalla, että koskahan eka heittää siihen lipat.

Suositut

Back
Ylös Bottom