Auton ostamisen sietämätön tuska

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Laitetaas nyt vielä tännekkin

MB E320T CDI vm 01

Mitä vikoja noista yleensä löytyy?
Automaatin kestävyys, ja miten laatikko kestää ohjelmointia ??
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tommosen omistaneena (tosin sedan vm 2000), eipä oo ylläpitokulujen puolesta mikään ikävä. Hain 2008 ite Saksasta huippukuntoisen 178tkm ajettuna, myin pois vajaa 300tkm ajettuna. Kone ja loota kyllä kestää, mutta kaikki muu niiden ympäriltä hajoaa, ja kyllähän toi Suomessa alkoi ruostua aikalailla, joka kevät sai maalailla tai maalautella enempi tai vähempi...

-alustaremppaa jatkuvasti jotain
-söi renkaita vaikka pidin alustan tarkasti kunnossa ja pyöränkulmat kunnossa, faijalla ollut kaks Väykkyä ja molemmissa sama ominaisuus
-mittariston pikselit
-webaston korjuuta
-laturin vapaakytkintä, moniurahihnaremppaa pari kertaa
-ilmastointiremppaa (uus lauhdutin makso töineen tonnin)
-lämppäriremppaa (närhenmunat jumitti - täyskuumaa kabiiniin kesähelteellä)
-letjuja, putkia, tiivistyksiä
-cd-vaihtajaremppaa 1-3x vuodessa (löytyy vieläki valokuvat jotka otin, parempi korjata ite vs. ostaa uusi vaihtaja
-comandin cd-pesän remppaa (tunnistusongelmia)
-ilmamassamittari pari kertaa
-pissapojan korjuuta
-ikkunahissi (vaijerit solmuun)
-lootan johdinlevy (rakenne, imee lappona lootaöljyt ohjainboksiin)

Jos jotain hyvää, niin loistava ajaa ja viat helppo korjata, mutta saa kyllä toimintatonni olla koko ajan hollilla. Autotallin työkaluvalikoima kasvoi toiseen potenssiin :D

Tuskinpa nuo vanhetessaan ovat ainakaan parantuneet. W/S211 on kyllä paljo parempi. Nykysin kun ajan Nissanilla, niin kyllä on helppoa kun kerran vuodessa käy öljyt vaihattamassa ... Tietty harrasteautoksi Väykky oiva peli, V8 on ihan kiva.
 
Kertokaas joku idioottivarma räppänä. Vaimolle tarvitaan työauto.. Ajelee kaupungissa pienellä alueella ees taas. Mahtavin parannus edelliseen saisi olla se, että autoon pääsisi sisään ja ulos ilman väkivaltaa ja itkua!!
Ymmärtääkseni 90-alun japsit (corolla, sunny, colt) ovat melko huoltovapaita, halpoja pitää ja toimivia. Vaikka ovatkin rumia kuin syksyn vahinkolapsi.

Nykyinen -99 vuoden Polo alkaa käydä niin hirveästi hermoille juuri tämän jokavituntalvisen ovien reistailun takia. Netistä löytyi ohjeet ongelman korjaamiseen, mutta en ala puolta päivää ovia ja lukkoja purkamaan 50€ autosta.
 
Vähän samaa kyselisin kuin Jutke elikkä minkälaista autoa max tonnilla? Paljon olen nähnyt ihmisillä pieniä pösöjä ja muutamalla tutullakin on. Onko nuo mistään kotosin?
 
Vaikka joku ehkä tyrmää heti, niin jos itse olisin ostamassa max. tonnin autoa, niin ehdottomasti I-koppanen Renault Laguna, eli enintään 2000-vuosimallia. Omakohtaista kokemusta on 218 tkm - 330 tkm ja oli todella huoleton auto ja halpa pitää sekä ei mikään älyttömän paska ajaakaan. Näyttäisivät pikaisella vilkaisulla maksavan n. 500 - 1000 €, joten jos tuon hintahaitarin alkupäästä otat, niin jää vielä vähän rempparahaakin. Kannattaa katsoa, että jakohihna on vaihdettu ajoissa, muita isompia murheita ei pitäisi olla. Tuo seuraava, eli II-koppanen onkin sitten vähän vikaisempi, joten se kannattaa skipata suosiolla.
 
Pääsen taas todistamaan toisen tuskaa lähietäisyydeltä.
Kaveri lenteli eilen tänne ja ens viikon aikana pitäis A4 Allroad Quattro löytää :)
Sen tyylisen kyllä itsekkin hakisin, jos Suolessa asuisin.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kaveri osti tällaisen, ihan mukava peli, ei mikään raketti mutta normiliikenteen mukana pysymiseen vähintään riittävä.
Mulla on sellainen kuva että noista saa aika helposti sen rapiat 300hp irti. Muistan myös lukeneeni että noi menisi huomattavasti nopeammin 0-100 kuin luvattu. Varmasti olisi hauska laite suomen talveen ja onhan toi aika hienokin http://www.nettiauto.com/mazda/6/7736391
 
Ajettiin se lahdesta turkuun, se on mun ainoa kokemus siitä autosta. Mitään ihan täyskaasulähtöjä paikaltaa ei tehty, kuiva asfaltti ja nastat kun oli alla.
Ihan mukavasti kulkee mutta jos nelivetoisista puhutaan niin S2, S4 isommilla ahtimilla 350-400hp on kyllä ihan erilaisia kokemuksia. Oma putkiviri Ep3 tuntuu myös paljon rivakammalta.
Autohan meni naiselle just nelivedon takia talvikäyttöön.
 
Ajettiin se lahdesta turkuun, se on mun ainoa kokemus siitä autosta. Mitään ihan täyskaasulähtöjä paikaltaa ei tehty, kuiva asfaltti ja nastat kun oli alla.
Ihan mukavasti kulkee mutta jos nelivetoisista puhutaan niin S2, S4 isommilla ahtimilla 350-400hp on kyllä ihan erilaisia kokemuksia. Oma putkiviri Ep3 tuntuu myös paljon rivakammalta.
Juu onhan noissa kuitenkin aikamoinen tehoero vielä.. Tosin jos tykkää ropata ja viritellä niin aihiona ihan mukava, pikagoogletus kertoo 350-500hp:stä :)
 
Onko yrityksiä, mitkä toisivat tuontiauton ja saisi oman sinne vaihdossa?

Kamuxia katsoin, mutta kulut ovat aivan järjettömät. Sama auto myynnissä Ruotsin ja Suomen Kamuxeilla, niin helppo laskea kulut ja arvioida verot.
 
On tää taas vaikeeta...

Joka keväinen E34 M5 kuume nostaa taas päätään... Tässä vaiheessa sen hommaamisen perustelu itselleen, voisi olla vaikka että rahat on paremmin säilössä siinä kuin pankissa..
 
Zone-sarja -42%
On tää taas vaikeeta...

Joka keväinen E34 M5 kuume nostaa taas päätään... Tässä vaiheessa sen hommaamisen perustelu itselleen, voisi olla vaikka että rahat on paremmin säilössä siinä kuin pankissa..
On se kyllä komea auto. Kaverilla on ollut tuollainen jo monta vuotta, eikä se ole ajanut sillä juurikaan. Hyvässä kunnossa kun on, niin sen arvo alkaa vähitellen nousta.
 
On se kyllä komea auto. Kaverilla on ollut tuollainen jo monta vuotta, eikä se ole ajanut sillä juurikaan. Hyvässä kunnossa kun on, niin sen arvo alkaa vähitellen nousta.

Jeps.. autoa jota on tehty 12500kappaletta alkaa jossain vaiheessa olemaan ihan ok sijoitus tai ainakin omat voi saada takaisin. Varsinkin jos löytää orkkiskuntoisen jota ei ole päästy pilaamaan tuuningilla.

E30 Cabrio löytyy jo tallista ja tää E34 M5 olis toinen "unelma" auto... Tälläisen kohdalla järkisyyt saa heittää kyllä aika pitkälle romukopan syövereihin :D
 
Moro,

Diisseli farmaria manuaaliboxilla ihmetellyt. Pelimerkit kun kovin rajalliset, katsellut vm. 2006-2008 autoja, semitehokas kulkupeli saisi olla. Olisiko suosituksia luotettavaan menijään? Semmoinen 10 000 yyroa ihan max hintalappu. Tuossa nyt etupäässä osunut silmään.

octavia combi 2.0 TDI RS -07.

avensis 2.2.D4D 177 sol technical wagon 06-07

volvo v70 D5 sportswagon 5d -06
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom