Ekasta vikaan:
- Nissan Silvia 1.8 turbolla -85 220tkm Kiva talvella mut kesällä ei teho riittäny suttaamaan, ei ollu korttia vielä niin eipä tuota huomiota olis kai tarvinnu herättääkkään. Paljon+++ kestävästä takapuskurista, kontakti E-mesen kanssa mikä oli parkissa(väärässä kohdassa ja väärään aikaan) ja koko kyljen mitalta ruttua meseen. En myönnä että ajoin :D
- Peugeot 306 HB 1.8 -97 170tkm ja siihen ekat poppivehkeet niin, jotta korvat soi vieläkin. Saatana, kun persaukisena möin halvalla radiot pois. Vituttaa näitä, kun kaivelee vanhoja sitte muistaa kaikki mokat myös. Näemmä ei aika kaikkia muistoja kultaakkaan.
Ja sitten otettiinkin takapakkia ja reilusti.
- Renault 21 GTX 2.0 -87 280tkm Oli pakko päästä töihin kulkee ja hätäpäissään tykkäsin, kun kulki niin perkeleen lujaa+205km/h mittarin mukaan
nuorenmiehen mielestä ja kun malboron sytytti niin sai napista tuuletuksen päälle ei tarvinnu kampea veivata. Iloa kesti hetken sitten loppu kerran bensa ja lähin kävelee suht vilkkaasti liikennöidyn väylän varrella ja heti joku vitun älyknääpiö pysähty viereen ja kysy et onks toi mun auto? No vittu joo sanoin ja se sano et ootko kansipahvin jo vaihtanu. Voi helvetin perse mä mietin et taas menee kaikki päin vittua paitsi muna. Olinkin jo ihmetelly et miten se vie jäähytinnestettä niin roimasti no sitten meni molemmat vetarit, pyörän laakeri, virtalukko, startti ja jäi parkkiruutuun mätänee n 1 1/2 vuotta meni ja taloyhtiö päätti, että mun auto rumentaa niin vitusti pihaa et en saa edes pitää sitä mun, saatana mun omalla maksetulla parkkiruudulla. (olihan se hiukka jo enempi ruskee, kun valkoinen mut silti :curs
No kaveri haki sen nosturilla kyytiin, kai se siitä kilohinnan sai ei paljoo kiinnostanu siinä vaiheessa. Tästä päästäänkin kätevästi seuraavaan autoon minkä lähin tuosta taloyhtiön päätöksestä tuohtuneena hakemaan 2vko:n päästä Saksasta. No Bemarihan sieltä tuli x2
-BMW 525 2.5TD farkku -95 205tkm uudella turbolla ja kaverin maksoin kuskiks niin ajeltiin Ryan airilla sinne jonnekkin muka Frankfurttiin mut se konehan lens jonnekkin hevonvitun kaistaleelle mistä piti viittoma kielellä hypätä oikeeseen bussiin ja sitte sinne oikeeseen frankfurttiin, siel olikin vähä eri meno steissillä, kun siellä tsadis.
Paikallinen kuldne börs tiukasti käteen ja selaamaan josko löytys jotain halpaa. No melkein meni mykäks, kun eihän siel saksas puhu vittu ritariässäkään englantii, Reeberbahnilla ku kateltii telkkarii nii Jamen Bondiki sano achtung, no joo sitä autohommaa lähettiin purkaa niin jotta frankfurtista n.80km alaspäin oli Bemu myynnis, sen ostossa vaivattiin vaan neljää eri ihmistä sitte myyjän naapuri firman jotain äijää, kun näytti myyjä liian nuoreta. Papereissa luki et se olis muka 82v no selvis et sillon valtakirja myydä isänsä auto.
BMW 525 192hv-91 131tkm, eikä ollu muka kilsoja. Möin autonasentajalle ko. yksilön n.300metrin koeajon jälkeen.
ja taas takapakkia :(
-Mazda 323F 1.8 GTI -90 270tkm joltain keravan ranelta, no eipä tuo hirveesti ottanu mut ei antanukkaan et terveisiä sinne, jos tunnistaa
-Fiat Uuno1.3 Turbo-88 200 jotain km
kyllä jäi hyvät muistot siitä, kun kiihty aivan silmitöntä vauhtia 80:n saakka mut sitte alko jo muut saavuttaa.
-Daihatsu Charade 1.3 16v -91 nelipisteruutalla 155tkm ajettu ja vitun kiikkerä kovassa vauhdissa, ja kulki 185kmh vaikka viis päällä näitä oli kaksin kappalein valkosena mut eri aikaan en muista oliko tää seuraava välissä vai oliko noi charadet peräkkäin.
Jos jollain olis tollanen Charade kolmiovisena tuolla paremmalla koneella niin voisin ostaa:haart:
-Audi A4 2.8v6- 97 205tkm aika lujaa tuli vedettyä tällä(aina) kulki niin lujaa et viisari ei päässy enää näyttämään isompaa lukemaa:lol2: tosin ei toi kyllä mikään alakierroskone ollu, jos halus kiihdyttää kunnolla niin kyllä kiekat piti punarajalle vetää 1 ja 2 vaihteella.
-Audi A4 1.9 Tdi- 02 170 tkm työautoks tuli hommattua ajelinkin sillä 225tkm asti ilman ongelmia, käytännössä matkaajoo 85% isot kiekot ja 80mm maavaraa, ei enää ikinä tollasta tontitusta käyttikseen.
Ettei mee liian tunnistettavaksi niin päivitetään 2 seuraavaa myöhemmin.