Autohistoriasi? (ei pelkkää luetteloa)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jokk_e
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toyota corolla 1.3 8?vm en ajanu muutako pari kertaa ja hajosi. Saatiin se kun yksi tuttu ajoi sillä järveen ja ei sitä saanut enään rekisteriin, pelto autona oli. Omistin tämän kun olin 15

Toyota corolla 1.6 86vm tais olla, isän ja äidin käyttö auto ennenkö ne laittoi bemarin ja audin itelle. Ajoin puuhun 50metrin pituisellä tiellä. Omistin tämän kun olin 16

Toyota corolla 1.3 89vm Tämän hetkinen auto ja ajettu joku 278tkm ite ajanut vähän päälle 15tkm, kelpo peli, hihna vaan vinkuu ei mitään muuta. Kortin olen omistanut nyt 6kk ja reissaillu tällä etelässä ja lapissa aika paljon, en vaihda tätä ennenkö jättää tielle.

Audi, 93vm en muista merkkiä tarkemmin 2litranen, jarrut rikki, laitan kuntoon toyotan jälkeen vanhempien luona autotallissa oottelee että aloitan remontin tähän.

Minun ja äitin bmw en muista tästäkään merkkiä paremminn joku 93vm ja 1.6litranen kone mukava ajettava mutta kauhean matala, vähän tulee ajettua kun en asu vanhempien luona.

Isällä on 2 mitsubishiä toinen pajero ja joku lancer kummatki. Lancer on farmari auto ja isän ja sen veljen metästys autona käy, ajanu tällä 3 kertaa.
Pajero isän uusin ostos aika vanha joku 86vm mutta hyvin kulkee ja menee nätisti vaikeissaki reiteissä, en tiedä tästä muuta paremmin. Kerran ajanut.

Seuraavaksi laitetaan isä ukon kanssa joko chervolet astra ttai joku muu isompi paketti auto reissaamiseen. Ei tarkempaa tietoa.

Ostettiin vanha postiauto 200euron hintaan mutta näyttää että olis haulikolla ammuttu, viehään mökille.

Eli tossa on vanhempienki autoja, ite oon täyttänyt 7kk sitten 18 eli ei oo pahemmin autoja ollu.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
20 ja 10 tkm kertovat varmasti kaiken autoista. Saapin pakoputkikin kesti 10 tuhatta+vähän aikaa.

Tosipuheissa mikä tahansa auto kestää viatta sen 20 tkm, kunhan "katsausväli" on oikea. Toki Alfa Romeosta palaa tuolla välillä 2 ajovalopolttimoa, mutta niitä ei lasketa.

20 ja 10 tkm kertovat varmasti kaiken autoista. Saapin pakoputkikin kesti 10 tuhatta+vähän aikaa.

Tosipuheissa mikä tahansa auto kestää viatta sen 20 tkm, kunhan "katsausväli" on oikea. Toki Alfa Romeosta palaa tuolla välillä 2 ajovalopolttimoa, mutta niitä ei lasketa.

Toi oli hyvä heitto, tuo ajovalopoltin. Nimittäin niitä on kulunut ja oon etsinyt syytä. Tuo pakoputki homma oli vähä provo, vaikka totta. Mutta kaksi vuotta kuitenkin ollu vika herkkä Fiat ollut eikä mitään suurempaa.

Tosipuheissa: ei mikään auto kestä viatta 20tkm. Vertaan nyt pihassa olevaan E36 BMW (rahaa palanut korjauksiin yli 1000€, vaikka "katsausväli" on ollut oikea). Eikä ole ollut mulla kuin 4tkm...

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom