Autoa ostamassa budjetti n.10000€

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pelti
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Auton ostaminen on tullut ajankoihtaiseksi.

Olen katsellut lähinnä e46 bemareita ja Seat ibiza FR:ä, mutta olisiko teillä esittää muitakin vaihtoehtoja?

Kriteereinä riittävä suorituskyky, tyylikäs ulkonäkö ja hyvät ajo-ominaisuudet.
Varusteista ilmastointi ja nahkasisusta ovat plussaa.
Taka- tai neliveto plussaa, mutta etuvetokin käy.

Budjatista voi hieman joustaa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Ibiza FR on kyllä hauska peli (lastutettuna) Ei todellakaan mikään hiljaisin ajomelun puolesta,mutta sen antaa helposti anteeksi. Tai sitten sisusta irti,äänieristettä runsaasti ja verhoilu takaisin paikoilleen.
Mitään vikoja lampunpesureiden toimintahäröjä lukuunottamatta ei parin vuoden aikana ilmennyt.

Fr hyvä peli, mutta eipä taida olla myynnissä ainakaan nahkasisustalla, kun taas bimmereitä on. Eri asia vaan, et millasta bemaria saa tolla hinnalla. Skoda Fabia RS ois ripeä ja pienikulutuksinen, mutta se on sit oma asia tykkääkö ulkokuoresta ja hintaakin taitaa tulla liikaa. Entäs Peugeot 206 RC esim. http://www.nettiauto.com/peugeot/206/3162303 tai renault Megane 2.0t? Seat Leon 1.8T, Golf 1.8T?

Osta multa Volvo C70 2.3T5. Suorituskykyä löytyy 240 hevosen verran. Automaattilaatikko, automaatti-ilmastointi ja puolinahkasisustus. Etuveto valitettavasti tosin.. Kysele lisää privana jos kiinnostaa..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
no kun kulutus eikä mukavuus, luotettavuus jne ole kriteerinä niin subben gti/wrx/sti ja mitsun evolution sarja ois se oma valinta :)

Lisäksi plussat valmiista kerava-amis lookista.

Niin niin, olisihan se pitänyt arvata, että käärme on näitä "bemari=amish" miehiä.

Jos googlea osaat käyttää niin katsoppa miltä e46 320i näyttää. Ei mielestäni sen enempää amikselta kuin tuo taksitolpalta tuttu c203.

Ei tohon hintaan saa järkevää sti/evoa

Viimeksi muokattu:
Täytyy kyllä myöntää, että sapettaa kun ei täällä saa enää kunnon keskustelua aikaan suuntaan eikä toiseen.

No sanotaan sen verran, että ainakin PK-seudulla tommosen bömbelön ratissa on useinmiten mitä suurimmalla todennäkösyydella lätsäpäinen amis, tai sitten virolainen hamppi.

Tästä johtuen minun fiilikseni ovat hyvin negatiiviset kolmesataseen.

Itse ajan tietenkin E-sarjalaisella kuten muutkin mustalaiset :D

No sanotaan sen verran, että ainakin PK-seudulla tommosen bömbelön ratissa on useinmiten mitä suurimmalla todennäkösyydella lätsäpäinen amis, tai sitten virolainen hamppi.

Tästä johtuen minun fiilikseni ovat hyvin negatiiviset kolmesataseen.

Itse ajan tietenkin E-sarjalaisella kuten muutkin mustalaiset :D

täytyy myöntää, että kolmesatku on myös turkkilaisten suosiossa :D

Tuosta vaan saa minusta asiallisen auton järkimoottorilla ilman spoilereita ja kromivanteita, varsinkin kun takaveto oli toivomuslistalla.

Mersuissa itsellä hankaa vastaan oikeasti kovat kulutukset bensakoneissa sekä viimeksiajamassani c36 amg:ssa ei ollut ratin korkeudensäätö, eli en saanut ajoasentoa hyväksi. Tunnoton ohjaus sekä ruostuminen eivät myöskään miellytä. nyt siis puhun 10 000e luokan mersuista, rahalla toki saa varmasti hyvän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom