Autoa ostamassa budjetti n.10000€

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pelti
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
jos voin suositella niin Audi, ite osti A6 -98 2.4 litrasella koneella ja ei voi kuin kehua. 45,000 kilsaa huoletonta ajoa takana, kertaakaan ei oo jättäny tielle tai nikotellu mitenkään.
tehoa ei löydy kuin 160 hp, mutta vääntöä on senkin edestä V6 kone kun on, maantiellä voi rauhassa ohittaa 5. vaihteellakin. Eli paikaltaan ei lähde ku ronskisti kaasua käyttäen, mutta kun päästään tuonne 1800 kierrokseen niin alkaa tapahtua. Ja vääntöä riittäkin sitten aika korkeille kierroksille.

Perheautona menee myös varsin mukavasti, itellä emäntä ja muksu kulkee mukavasti ja on mökillekkin menny meidän perheen, anopin ja yhen kaverin tavarat kerralla ja mukana oli kuiteskin minn kota perämoottori ja akku sille. Jatää on sedan mallissa, farmariin menee tietysti enemmän tavaraa.

itellä auto on kaikilla mahdollisilla herkuilla nahkapenkeistä sähköseen kattoluukkuun. ja sen verran täytyy sanoa noista penkeistä että on aivan erilaatua ku bmw 5 sarjan tai mersun e sarjan.

noita myös kattelin sillon ku ton ostin ja audi oli niistä selvästi laadukkain sisältä, audi käyttää erilaista nahkaa noissa, audilla härkää ja bmw mersu käyttää lehmän nahkaa, halkeilee helpommin.

kulutus on itellä kesällä n 9.5 ja talvella 10, yleensä ajan rauhassa, mut välillä tulee annettua kenkääkin aika paljon, puhdistuu karstat nääs, tai sit pitää kouluttaa jotain teinejä jotka ajelee isin bemarilla.

Täytyy kyllää sanoa, että tuo vanha kuutonen on kyllä yksi epämieleisimmistä autoista itselle.

Jokainen kone vie bensaa todella törkeästi, eikä suorityskykyä löydy edes 2.7t koneesta, kasi taitaa jo liikahtaa. En kyllä tiedä millaisia autoja "koulutat" tuolla kaksnelosella, kun 2.8:kin on jäätävän laiska

sisusta todella muovinen ja natiseva sekä penkit yleensä ryöttäsessä kunnossa (sportit aina rikki vasemmasta toppauksesta)

Ulkonäöstä en viitsi edes sanoa mitään. Todella vikaherkät alustan- ja voimansiirron osat.

Ikinä en ole audia omistanut, kavereilla ollut ja paljon on tullut ajeltua kylläkin.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Täytyy kyllää sanoa, että tuo vanha kuutonen on kyllä yksi epämieleisimmistä autoista itselle.

Jokainen kone vie bensaa todella törkeästi, eikä suorityskykyä löydy edes 2.7t koneesta, kasi taitaa jo liikahtaa. En kyllä tiedä millaisia autoja "koulutat" tuolla kaksnelosella, kun 2.8:kin on jäätävän laiska

sisusta todella muovinen ja natiseva sekä penkit yleensä ryöttäsessä kunnossa (sportit aina rikki vasemmasta toppauksesta)

Ulkonäöstä en viitsi edes sanoa mitään. Todella vikaherkät alustan- ja voimansiirron osat.

Ikinä en ole audia omistanut, kavereilla ollut ja paljon on tullut ajeltua kylläkin.

juuh, siis eihän noi paikoiltaan minnekkään liikukkaan, eikä tarvikkaan,menee vaan vetarit paskaks. Mutta vauhdissa ne lähtee ja lujaa.

Sisusta ei todellakaan ole muovinen, ainakaan verrattuna saman ikäluokan bemareihin ja mersuihin ja omat nahkapenkit ovat kuin uudet (kangaspenkeistä ei ole kokemusta) toisin kuin kaverin 2002 vuoden S mersussa (joka maksaa jos 2,5 kertaa audin verran.

Ulkonäkö on ainakin omaan mieleen ja monet on ihmetelleet onko tosiaan niin vanha ku uudet autot on aikalailla saman näkösiä.

mitä tohon alusta ja voimansiirto ongelmiin tulee, niin eiköhän se oo yksilökohtasta, omassa ei ole koskaan ollut vikaa, huoltokirjankin mukaan ja kaikkien kuittien mukaan mitään normaalista poikkeavaa ei ole ikinä vaihdettu.

mutta niinkuin sanoin kaikki autot on yksilöitä, audin ennen omistin ford sierran ja opel kadettin, ja näistähän ihmiset puhuu varmaan enemmän pahaa kuin mistään muista autoista, mutta ite ajoin kummallakin ylit 50k kilometriä ilman vikoja.
 
Zone-sarja -42%
juuh, siis eihän noi paikoiltaan minnekkään liikukkaan, eikä tarvikkaan,menee vaan vetarit paskaks. Mutta vauhdissa ne lähtee ja lujaa.

Sisusta ei todellakaan ole muovinen, ainakaan verrattuna saman ikäluokan bemareihin ja mersuihin ja omat nahkapenkit ovat kuin uudet (kangaspenkeistä ei ole kokemusta) toisin kuin kaverin 2002 vuoden S mersussa (joka maksaa jos 2,5 kertaa audin verran.

Ulkonäkö on ainakin omaan mieleen ja monet on ihmetelleet onko tosiaan niin vanha ku uudet autot on aikalailla saman näkösiä.

mitä tohon alusta ja voimansiirto ongelmiin tulee, niin eiköhän se oo yksilökohtasta, omassa ei ole koskaan ollut vikaa, huoltokirjankin mukaan ja kaikkien kuittien mukaan mitään normaalista poikkeavaa ei ole ikinä vaihdettu.

mutta niinkuin sanoin kaikki autot on yksilöitä, audin ennen omistin ford sierran ja opel kadettin, ja näistähän ihmiset puhuu varmaan enemmän pahaa kuin mistään muista autoista, mutta ite ajoin kummallakin ylit 50k kilometriä ilman vikoja.

En ymmärrä, jos ei se paikaltaan lähde mitenkään niin miten se vois vaudistakaan häävisti lähteä?
 
kyllä se lähtee paikoiltaankin jotenkuten, mutta kaasua saa antaa aika roisisti, ja se ei oo kannattavaa koskavetarivoi mennä rikki kovassa lähetyksessä, ilman sitä pelkoo täytyy pitää luistonestoo päällä ja sehän tunnetusti vie alkuräjähtävyyttä aika paljon.

mutta vauhdista se tosiaan lähtee varmaan ton väännön takia, esim. 5 vaihteella voi lähtee ohitteleen jo about 65-70 vauhdista ja kyllähän toi kuskin penkkiin lyö jos pistää kaasun pohjaan 2. vaihteella jossain 30km/h.
 
kyllä se lähtee paikoiltaankin jotenkuten, mutta kaasua saa antaa aika roisisti, ja se ei oo kannattavaa koskavetarivoi mennä rikki kovassa lähetyksessä, ilman sitä pelkoo täytyy pitää luistonestoo päällä ja sehän tunnetusti vie alkuräjähtävyyttä aika paljon.

mutta vauhdista se tosiaan lähtee varmaan ton väännön takia, esim. 5 vaihteella voi lähtee ohitteleen jo about 65-70 vauhdista ja kyllähän toi kuskin penkkiin lyö jos pistää kaasun pohjaan 2. vaihteella jossain 30km/h.
Onko Audissa ihan oikeasti vetarit valmistettu uudenvuodentinasta, vai minkä takia vakiomoottorisella autolla joutuu normaalissa kiihdytyksessä varomaan vetarin katkeamista? Vai tarkoittaako paikaltaan kiihdyttäminen sitä että nostetaan rundit rajoittajalle ja dumpataan kytkin ylös? Jos siinä tilanteessa ei jaksa sutia, niin käyhän se voimansiirron päälle. Tai vaikka jaksaisikin, niin aikamoinen isku siitä tulee silti.

Ja mitä tohon väännön merkitykseen tulee, niin alle 1000Nm ei vielä lasketa väännöksi. Joten vääntö ei voi olla tässä tapauksessa syy hyvään kiihtyvyyteen ;)
 
juuh, siis eihän noi paikoiltaan minnekkään liikukkaan, eikä tarvikkaan,menee vaan vetarit paskaks. Mutta vauhdissa ne lähtee ja lujaa.

Elä jauha paskaa. Melkein 10 sek nollasta sataan ei ole lähtemistä, vaan normaali kiihdytys, eikä sillä kyllä "kouluteta" mitään muita bemareita, kuin 316 ja 318.
 
Onko Audissa ihan oikeasti vetarit valmistettu uudenvuodentinasta, vai minkä takia vakiomoottorisella autolla joutuu normaalissa kiihdytyksessä varomaan vetarin katkeamista? Vai tarkoittaako paikaltaan kiihdyttäminen sitä että nostetaan rundit rajoittajalle ja dumpataan kytkin ylös? Jos siinä tilanteessa ei jaksa sutia, niin käyhän se voimansiirron päälle. Tai vaikka jaksaisikin, niin aikamoinen isku siitä tulee silti.

Ja mitä tohon väännön merkitykseen tulee, niin alle 1000Nm ei vielä lasketa väännöksi. Joten vääntö ei voi olla tässä tapauksessa syy hyvään kiihtyvyyteen ;)

Vanhoilla audeilla ei uskalla kuoppiin ajella, saa vaihtaa olkavarret muuten joka leimalle :pano:

Älä nyt, 13v lahjaksi sain vakio monkeyn ja olin sillon sitä mieltä, että lähtee ja kulkee ihan v'tusti :D Kaikki on näköjään suhteellista :rolleyes:
 
kyllä se lähtee paikoiltaankin jotenkuten, mutta kaasua saa antaa aika roisisti, ja se ei oo kannattavaa koskavetarivoi mennä rikki kovassa lähetyksessä, ilman sitä pelkoo täytyy pitää luistonestoo päällä ja sehän tunnetusti vie alkuräjähtävyyttä aika paljon.

Unohda ne vetarit. Jos tuo on mitenkään laadustaan verrattavissa normaaliin henkilöautoon (ja mieti millasia paskakasoja tuolla liikenteessä liikkuu) niin kyllä ne kestää kiihdytykset. Voi elämä anna monoa vaan sille autolle ja nosta ihan rohkeasti kytkintä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom