Asunnon osto sijoitusmielessä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja IsoDino
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
SirMax, harmi kun on 2 yhteistä lasta niin ei pysty kyllä välejä lyömään poikki.

Kyllä noi kimppasijoitukset olisi hyvä hoitaa firman kautta.

Mitä se firma sinä välissä miksikään muuttaa? Siis 50/50 omistettu kämppä tai 50/50 omistettu osakeyhtiö, joka omistaa sen kämpän?

Firma vaan lisää byrokratiaa ja jos oikeasti haluaisi ryhtyä esim. omia tulojaan kierrättämään firman kautta pääomatuloiksi, niin ei kai sitä nyt viitsi ex-muijan kanssa omistetussa firmassa tehdä? Menee meinaan vieläkin epäselvemmäksi, jos firmassa pyöriin minun, sinun ja vielä meidänkin rahoja.

Millainen on teidän mielestä hyvä vuokralainen? Opiskelijat ja keikkatyöläiset ovat lyhyaikaisia, sossun asukit vähän vaarallisia kämpälle. Mummot olis hyviä, mutta ne voi valittaa jatkuvasti..

Millainen on teidän mielestä hyvä vuokralainen? Opiskelijat ja keikkatyöläiset ovat lyhyaikaisia, sossun asukit vähän vaarallisia kämpälle. Mummot olis hyviä, mutta ne voi valittaa jatkuvasti..

Ihan tavalliset pariskunnat? Saattaa asua vuosiakin samassa osoitteessa jos se asunto on vaikka reilunkokoinen kaksio. Yksiö nyt lienee aina enemmän ja vähemmän tilapäinen asunto?

Tyossakayva keski-ikainen nainen, joka ei vahingossakaan enaa pariinnu ja perusta perhetta. Jos viela tyosuhdeasunnoksi, niin aika optimi.

Ongelmana on tosiaan ne mahdolliset "tyhjyä kuukaudet". Pitkä määräaikainen sopimus tai sopimus siitä, että asukas etsii uuden vuokralaisen ja ottaa siitä osavastuun. Itse ottaisin varmaan opiskelijan, Kelan asumistuki, vanhemmat ja kaiken järjen mukaan usein n. viiden vuoden asuminen.

Tavalliset pariskunnat ostavat oman asunnon.
Itse opiskelijana vaihdoin asuntoa joka vuosi, eli olin todella huono vuokralainen siinä mielessä. Toki opintotuesta tuli aina vuokra ajallaan maksettua.

Oikeastaan ne ovat parhaita tähän vastaamaan, kellä on asuntoja Helsingin ydinkeskustassa. Eikös sinne ole tulijoita jonoksi asti? Joillakin on hakukaavakkeet vuokralaisille, onko toi jo sitten legendaa?

Täällä maalla on aina vain pari tulijaa vuokralle ja niistäkin toisella mennyt luottotiedot ja tai ulkomaalaistaustainen. Enkä ole rasisti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^ Veli on vuokralaisena kalliossa pienessä yksiössä eikä ainakaan Kalliossa todellakaan ole varaa pistää kämppää kesäksi pois. Tuo senkin kämppä kun oli tullut nettiin vuokralle, soitti veli kahden tunnin päästä vuokranantajalle ja kättäpäälle lyötiin samana iltana. Sitä ennen meni aika monta kämppää ohi kun olivat menneet jo...

^ Veli on vuokralaisena kalliossa pienessä yksiössä eikä ainakaan Kalliossa todellakaan ole varaa pistää kämppää kesäksi pois. Tuo senkin kämppä kun oli tullut nettiin vuokralle, soitti veli kahden tunnin päästä vuokranantajalle ja kättäpäälle lyötiin samana iltana. Sitä ennen meni aika monta kämppää ohi kun olivat menneet jo...

Tuossa vaan ei taas välty duunilta. Siis jos sitä vaihtuvuutta on. Tuntuu oudolta että opiskelijoilla on varaa pitää kämppää muutenvaan tyhjillään vain siksi että niitä on vähän. Ehkä siellä sitten on alivuokralainen? Joko luvan kanssa tai luvatta. Varmaan saa hyvät alivuokrat jos vuokraa asunnon kesäksi Sihteeriopiston opiskelijalle? :jahas:

Mutta ei sitä sijoitusasuntoa kannata edes ostaa jos meinaa että se on tuottoa ilman duunia. Sitä se ei ole. Itsellä ei vuokra-asuntoja ole, mutta suvussa ja ystävillä niitä on. Siellä saa tehdä jatkuvasti pikku remppoja (etenkin jos niitä asuntoja on enempi kuin yksi ja ei osu tuurilla vuokralainen joka viihtyy valittamatta vuosia) siellä saa olla uusimassa vuokrasoppareita ja etsimässä vuokralaisia. Vaihtamassa rikkoontunutta jääkaappia jne jne jne.

Pitäisi saada tännekin pian kunnon REIT rahastot. Tuossa ei omistajan tarttisi osallistua noihin käytännön hommiin. Ne on kuitenkin kohtuu sitovaa puuhaa.

On ollut muistaakseni jo jonkin aikaa myynnissä, kauppalehden "vain hullu maksaa" -ketjussakin esiintynyt. Voi olla vielä jonkin aikaa myynnissä.

On ollut muistaakseni jo jonkin aikaa myynnissä, kauppalehden "vain hullu maksaa" -ketjussakin esiintynyt. Voi olla vielä jonkin aikaa myynnissä.

Härrekuudperkele. Tuo iso rivi hemmenniinsäätimiä ja tuo vanha tyylikäs huonekalukon tuosta tekee miljoonakämpän?

Kannattaa muuten lukea tuota D yatesin mainitsemaa ketjua jos ei ole niin jo tehnyt. Sarjassaan varsin hulvatonta menoa.

Pitäisi oma kämppä laittaa vuokralle. Reilunkokoinen yksiö saunalla varustettuna. Ilmoitus ollut pari päivää ja voi venus tulee soittoja yötä myöten.

Vuokranantaja taitaa nähdä yhteiskunnan nurjan puolen aika hyvin. N. 30 tiedustelua, joista +10 ilmoittanut heti olevansa luottotiedottomia, +5 mustalaisia, loput työttömiä tms. Opiskelijoita onneksi jokunen mahtuu myös joukkoon ja oikeesti muutama työssä käyväkin. Mailikeskusteluista 5 kpl:tta on päättynyt siihen, kun olen pyytänyt soittamaan/käymään ja samassa lauseessa puhunut luottotietojen tarkastuksesta. Tuosta voi päätellä, että ne eivät ole kunnossa :D.

Ja näin parin kaljan jälkeen voisin vielä lisätä kuinka helkutin huonoa tekstiä ihmiset pystyy kirjoittamaan. Eikä puhuta pilkkujen ja pisteiden puuttumisesta vaan teksti on luokkaa

"Hei olisan kiinotsunut tästä sinu asunonstasi hirvesti olen etsinyt jo muutman kuukuden omaa kämpää koska minulla alkaa jolukuussa työt ja asun tällä hetkllä äidin ja kahden sisaruksen kanssa . Sen takia tarvisitin"

Nyt vi..u oikeesti :wtf:

Pitäisi oma kämppä laittaa vuokralle. Reilunkokoinen yksiö saunalla varustettuna. Ilmoitus ollut pari päivää ja voi venus tulee soittoja yötä myöten.

Vuokranantaja taitaa nähdä yhteiskunnan nurjan puolen aika hyvin. N. 30 tiedustelua, joista +10 ilmoittanut heti olevansa luottotiedottomia, +5 mustalaisia, loput työttömiä tms. Opiskelijoita onneksi jokunen mahtuu myös joukkoon ja oikeesti muutama työssä käyväkin. Mailikeskusteluista 5 kpl:tta on päättynyt siihen, kun olen pyytänyt soittamaan/käymään ja samassa lauseessa puhunut luottotietojen tarkastuksesta. Tuosta voi päätellä, että ne eivät ole kunnossa :D.

Ja näin parin kaljan jälkeen voisin vielä lisätä kuinka helkutin huonoa tekstiä ihmiset pystyy kirjoittamaan. Eikä puhuta pilkkujen ja pisteiden puuttumisesta vaan teksti on luokkaa

"Hei olisan kiinotsunut tästä sinu asunonstasi hirvesti olen etsinyt jo muutman kuukuden omaa kämpää koska minulla alkaa jolukuussa työt ja asun tällä hetkllä äidin ja kahden sisaruksen kanssa . Sen takia tarvisitin"

Nää on ryssiä eikä osaa Suomea!

Mä yritän löytää vuokralaista Tampereen keskustan yksiöön. Tarjolla olis ollut intialainen, joka osaa vain tamilia. Muuten OK, mutta millä helvetillä sen kanssa keskustelisi ehdot? En itsekään USA:ssa tai Japanissa asuessa yrittänyt vuokrata asuntoa suomeksi :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom