Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä noi kimppasijoitukset olisi hyvä hoitaa firman kautta.
Millainen on teidän mielestä hyvä vuokralainen? Opiskelijat ja keikkatyöläiset ovat lyhyaikaisia, sossun asukit vähän vaarallisia kämpälle. Mummot olis hyviä, mutta ne voi valittaa jatkuvasti..
Millainen on teidän mielestä hyvä vuokralainen? Opiskelijat ja keikkatyöläiset ovat lyhyaikaisia, sossun asukit vähän vaarallisia kämpälle. Mummot olis hyviä, mutta ne voi valittaa jatkuvasti..
^ Veli on vuokralaisena kalliossa pienessä yksiössä eikä ainakaan Kalliossa todellakaan ole varaa pistää kämppää kesäksi pois. Tuo senkin kämppä kun oli tullut nettiin vuokralle, soitti veli kahden tunnin päästä vuokranantajalle ja kättäpäälle lyötiin samana iltana. Sitä ennen meni aika monta kämppää ohi kun olivat menneet jo...
On ollut muistaakseni jo jonkin aikaa myynnissä, kauppalehden "vain hullu maksaa" -ketjussakin esiintynyt. Voi olla vielä jonkin aikaa myynnissä.
Pitäisi oma kämppä laittaa vuokralle. Reilunkokoinen yksiö saunalla varustettuna. Ilmoitus ollut pari päivää ja voi venus tulee soittoja yötä myöten.
Vuokranantaja taitaa nähdä yhteiskunnan nurjan puolen aika hyvin. N. 30 tiedustelua, joista +10 ilmoittanut heti olevansa luottotiedottomia, +5 mustalaisia, loput työttömiä tms. Opiskelijoita onneksi jokunen mahtuu myös joukkoon ja oikeesti muutama työssä käyväkin. Mailikeskusteluista 5 kpl:tta on päättynyt siihen, kun olen pyytänyt soittamaan/käymään ja samassa lauseessa puhunut luottotietojen tarkastuksesta. Tuosta voi päätellä, että ne eivät ole kunnossa :D.
Ja näin parin kaljan jälkeen voisin vielä lisätä kuinka helkutin huonoa tekstiä ihmiset pystyy kirjoittamaan. Eikä puhuta pilkkujen ja pisteiden puuttumisesta vaan teksti on luokkaa
"Hei olisan kiinotsunut tästä sinu asunonstasi hirvesti olen etsinyt jo muutman kuukuden omaa kämpää koska minulla alkaa jolukuussa työt ja asun tällä hetkllä äidin ja kahden sisaruksen kanssa . Sen takia tarvisitin"
Nyt vi..u oikeesti :wtf:
Mä yritän löytää vuokralaista Tampereen keskustan yksiöön. Tarjolla olis ollut intialainen, joka osaa vain tamilia. Muuten OK, mutta millä helvetillä sen kanssa keskustelisi ehdot? En itsekään USA:ssa tai Japanissa asuessa yrittänyt vuokrata asuntoa suomeksi :DPitäisi oma kämppä laittaa vuokralle. Reilunkokoinen yksiö saunalla varustettuna. Ilmoitus ollut pari päivää ja voi venus tulee soittoja yötä myöten.
Vuokranantaja taitaa nähdä yhteiskunnan nurjan puolen aika hyvin. N. 30 tiedustelua, joista +10 ilmoittanut heti olevansa luottotiedottomia, +5 mustalaisia, loput työttömiä tms. Opiskelijoita onneksi jokunen mahtuu myös joukkoon ja oikeesti muutama työssä käyväkin. Mailikeskusteluista 5 kpl:tta on päättynyt siihen, kun olen pyytänyt soittamaan/käymään ja samassa lauseessa puhunut luottotietojen tarkastuksesta. Tuosta voi päätellä, että ne eivät ole kunnossa :D.
Ja näin parin kaljan jälkeen voisin vielä lisätä kuinka helkutin huonoa tekstiä ihmiset pystyy kirjoittamaan. Eikä puhuta pilkkujen ja pisteiden puuttumisesta vaan teksti on luokkaa
"Hei olisan kiinotsunut tästä sinu asunonstasi hirvesti olen etsinyt jo muutman kuukuden omaa kämpää koska minulla alkaa jolukuussa työt ja asun tällä hetkllä äidin ja kahden sisaruksen kanssa . Sen takia tarvisitin"
Nyt vi..u oikeesti :wtf: