Asuminen..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja v-p
  • Aloitettu Aloitettu
Espoossa, Ison Omenan vieressä, 39,5 neliöinen pikkukaksio saunalla ja parvekkeella vm.98 ja vuokraa autopaikan ja vesimaksun kanssa yht. 430 euroa. Kaipa lie ihan kohtuuhintainen...(vvo:n kämppä) mutta pohjaratkaisu ei mikään paras mahdollinen, seiniin törmäilen jo itsekseni :)

Vantaa, Ruskeasanta
Paritalo vuosimallia -99, n. 130 neliötä. Oma, josta pankki omistaa vielä osan. Erittäin mukavalla paikalla ja iso oma terassi ja piha.
Talosta löytyy vaimo ja lapset minun lisäkseni.

Hämeenlinnassa 58m2 kaksio keskustassa, 500€/kk

Originally posted by fitnessgirl
Rovaniemellä ja yksin asustelen omassa ihanassa rivarikaksiossa 64 m2, vastike 160€

:kippis2: tos lasissa ei oo sitte Dry Applea =) Mikseihän ne muutes laita siihen pihaan asfalttia? Oon aina meinaan miettiny.

höö

Töölö, 49 m2, parempi puolisko,minäitse, pari koiraa ja kissa. 700 Eur / kk.Saleja on lähistöllä useitakin, eli ei tule ahdasta kun ei kökötetä kotona joka hetki.

Originally posted by Jesuiitta
45 kerrostalo neliöö hämeenlinnan keskustasta 361€ sis. vesi.

Milläs salilla käyt hämeenlinnassa? Kerros muutenkin mielipidettä hml:n saleista! kun olen miettimässä uutta salia missä rupeis käymään!

Niin ja kysymykseen: n.40 kerrostalo neliöö hämeenlinnan Myllymäestä n.300€ sis.vesi!

Meitä asuu kaksi henkilöä, kaksi papukaijaa ja yksi undulaatti 73 neliön kolmiossa, ja tilaa tuntuu olevan aika vähän :confused:

Tosin linnuilla on oma huone...

Originally posted by jpm
Ensi kuun alusta yksiössä, 31neliötä. Joensuun keskustassa. Tämän hetkinen asuipaikka on vielä vanhempien luona omakoti talossa.

Hei järjestätkös sitten pakkotoiston joensuu-ryhmälle tuparit? :)

Kajaanissa 33 neliön yksiössä vuokralla, vuokra 1700 MARKKAA kk + vesi jä sähkö. Minäkin voin muuten tulla sinne jpm:n tupareihin.:kippis2:

???! luin listan aika pikaisesti läpi..
Onko niin että olen ensimmäinen (ainoa)jolla on omakotitalo?
neliöitä 125? tai jotain.
Yhdestä huoneesta olisi tarkoitus tehdä
itselle punttisali. paikkakunta on Eura (vedä viiva Treelta Raumalle, niin Eura jää siihen väliin)

46 neliötä herttoniemenrannassa, eli snadi kaksio bastulla.
Ihan jees paikka.
Vuokra n.650 €.
Tosin kohta sirryn SUUR-velalliseksi, tarkoituksena siis
ostaa keskustasta kaksio.

:cool:

Ylöjärvellä rivitalossa: 3 huonetta + keittiö 75 neliöö. Ihan oma kämppä on, tuli tossa muutama vuos sitten, intin jälkeen ostettua, 450 000mk.

Joensuun lähistöllä hirsitalossa, porukoitten kanssa asustelen vieläkin, vuokra: siivous kerran vuodessa. :D

ps. kuulin huhuja Joensuun torilla sunnuntai iltapäivänä että jpm olisi kehittelemässä tupareita... :hmmm: (hope so)

Originally posted by Jeme
Milläs salilla käyt hämeenlinnassa? Kerros muutenkin mielipidettä hml:n saleista! kun olen miettimässä uutta salia missä rupeis käymään!

Kuntokeidas. Pienehkö tunnelmallinen sali, hyvät laitteet ja riittävästi irtorautaa, asiantunteva henkilökunta, keskellä keskustaa, kohtuu edullinen hintataso - 100e/3kk. Mitä muuta voi salilta toivoa :D

Piukat Paikat & Kovat Kundit myllymäessä. Kymä treenailee siellä, siksi minä pysyn kaukana. Asiallinen sali kuitenkin.

Uimahallilla on halpa vitkutinhelvetti, aivan järjettömän ruuhkainen klo 15 eteenpäin eikä kyykky-/maastavetomahdollisuutta.

Eri koulujen saleja voi päästä käyttämään ilmaiseksi jos osaa kysyä oikeilta ihmisiltä, edellytykset perustreeniin löytyvät lähes jokaisen koulun salilta.

Punaportilla edullinen mutta jokseenkin puutteellinen sali.

Jukolan Kuntosali, ei minun mieleeni.

10-kunto/Parolan kuntosali. Ei kokemuksia.

Unohtuiko joku?

Mutsin ja faijan luona Pohjois-Helsinki ~250 m^2 3 kerrokseen jaettuna ~1580 m^2 tontilla.

[Läissy] Porvaripoika, koska me pidetään teijän huvilalla roinalaisten grillijuhlat. [/Läissy] ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom