Asuminen..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja v-p
  • Aloitettu Aloitettu
Minä oon nyt se paljopuhuttu MAANVILJELIJÄ, joka asuu Turun kupeessa omassa 50-luvulla rakennetussa omakotitalossa ja "tonttia" on 52 hehtaaria temmeltää...

Asunto 1: Lontoon liepeillä, 80 m2, n. 1000 euroa/kk.

Asunto 2: Portsmouth, 20 m2, n. 450 euroa/kk.

Äidin luona, 250 m^2 omakotitalo pääkaupunkiseudulla järven vieressä. Helsingin keskustaan kestää n. 30 min kotiovelta julkisilla. Ulkomailla ollessa (nykyään aika harvoin) joko 100 m^2 kerrostalo Brysselissä tai 360 m^2 kerrostalo Bonnissa. :P

38,5 neliötä, tupakeittiö + huone + p + kh.
Tikkurilan keskusta Vantaa. Asemalle 3 min.

Originally posted by v-p
No niin ,lueskeltuani noita kirjoituksia läpi huomaan ettei Kuopiosta taida olla muita täällä kuin meikäläinen tai sitten muut eivät vain kehtaa kirjoitella...

Kuopiossa asun mäkin avovaimon kanssa. 60+ M^2, 2h + k + s, 560 erkkiä. Vasta remontoitu. Saatiin lehti-ilmoituksella elokuussa, enkä vois olla tyytyväisempi :)

Tre:n keskustassa 55 neliön kaksiossa avokkini Katariinan kanssa, pakkotoistolainen hänkin.:)
Vuokra 510 euroo, mutta vuoden alusta 560 ecua kun tulee vähän kylppäri rempaa...Hyvin mahtuu...

Tällähetkellä asutaan 46m2 kaksiossa tyttöystävän ja kahden koiran kanssa Oulussa. Vuokraa joutuu kärsimään 371e/kk johon sisältyy autopaikka. Tilaa on ihan riittävästi paitsi yöllä ku toi toinen 'sika' tunkee viereen... :D Ens kuun jälkeen muutto etelämpään päin...

n. 90 neliön kaksio- Asutaan avomiehen ja kahden koiran kanssa, eli ahdasta ei ole muualla kun pääkopassa lainanlyhennys päivänä.

Vähän päälle 50 neliön kaksio, Oulun YO:n lähellä, melkein uusi, sauna on, vuokraksi tulenee kohta (kun rupeen sitä yksin maksamaan eron jälkeen) jotain 250-300€. Vois melkein ostaa sen ja maksella saman verran lainaa pois kuussa, mitä nyt vuokraa.

Helsingissä asustelen 32 m2:n yksiössä. Vuokraa kärsin 475 euroa kuussa... Tarkoituksena ois kyllä ostaa oma kämppä. Ärsyttää nää etelän vuokrat, mutta kun työt on täällä...

Täällähän mie Rovaniemellä asustelen kerrostalokaksiossa avokkeen kanssa. Lääniä on 50m^2 ja vuokra 450€/kk. On päässyt kertymään noita hmmm... sisustusjuttuja siinä määrin avokkeen toimesta, että pitää alkaa etsimään isompaa kämppää. :D
Onko muilla tullu samanlaista ongelmaa vastaan, ettei enää itte taho mahtua sisälle, ko on niin paljon "romua" kämpässä?

Länsi-Helsingissä 45 neliötä ja 360 eukkua kuukaudessa.

Ahdasta on, koska tavaraa on ihan sikana ja tuo komeampi puolisko tuppaa törmäilee seiniin ja tavaroihin suhteellisen usein ja minäkin silloin tällöin.

Lauantaina pitäs muuttaa, menivät prkl myymään tän mun nykyisen kämpän :mad: . Uus kämppä on kans tästä Tampereen keskustasta, 54.5m^2 kaksio, vuokra 580€/kk, byää! No mahtuu ainakin itekseen asustelemaan.

190m2 ja samassa talossa asuu pari muutakin mutta kyllä tänne silti mahtuu...:hmmm: Juu ja niin asustelen luvialla jos joku tietää missä se on (porin vieressä...)...! Vuokraa ei ole koska kämppä on oma mutta ei mun!:p

Originally posted by TeräsInva
???! luin listan aika pikaisesti läpi..
Onko niin että olen ensimmäinen (ainoa)jolla on omakotitalo?
neliöitä 125? tai jotain.
Yhdestä huoneesta olisi tarkoitus tehdä
itselle punttisali. paikkakunta on Eura (vedä viiva Treelta Raumalle, niin Eura jää siihen väliin)

Et oo ainut. Meilläkin on avokkeen kans omakotitalo(140m^2), 3km päässä Oulun keskustasta. Vuokralla kylläkin (520€/kk). Ja itsellä on kans ollut suunnitelmissa tehdä tuonne kellariin jonkinlainen "punttisali" :)

Tilaa riittävästi

Helsinki keskusta 52m2 - 850€/kk

Kaksi ihmistä kaksiossa, molemmilla omaa tilaa riittävästi. Edessä muutto 72 m2 pankin omistamaan asuntoon

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom