Asuminen..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja v-p
  • Aloitettu Aloitettu
Vaimon kanssa asustellaan Kultsaa vastapäätä täysin rempatussa omassa:p 51,5 neliön kaksiossa. Ei tarttis kuin ainakin 32" tv:n kotiteatteri tsydeemeillä ja kuivausrummun niin kämppä ois täydellinen. Mistä tulikin mieleen et tuleeko palstasta ihan keltainenpörssi kakkonen jos arvon moderaattorit laittaisi osta & myy ja vaihda osion. Siellä voisi sitten kaupitella esim. niitä telkkareita tai vanhoja penkkipaitoja tai muita treenivälineitä mutta ei tietenkään mitään "roipetta" tai siihen viittaavaa.

Avovaimon ja koiran kanssa asustellaan 73m2 kolmiossa Keravalla. Pankille maksellaan joka kuukausi 570e ja siihen vastiketta päälle 151e.

kyllä muuten hirvittää kattella tuota vuokratason eroa...

Originally posted by Dangerous_Dave
Minulla tuo lähinnä vääntää veistä haavassa ja tekee katkeraksi. :mad:

Itse olin katkera vielä vuosi sitten kun oltiin vuokralla 56m2 rivarissa, jonka kuukausi kulut olivat sähkölämmityksen kanssa vain 20e pienemmät kuin nyt.

Oulussa yliopiston vieressä muutaman kilometrin päässä keskustassa tyttöystävän kanssa 50.5 neliön kaksiossa. Vuokraa 497 ekua kuussa. Pikkusen kallis omasta mielestä, mutta kestää tämän, kun vuokraan ainakin toistaiseksi kuuluu 100 Mbit/s nettiyhteys ja asunto on ylimmässä kerroksessa josta hyvät näkymät ja sen lisäksi talo on valmistunut 2 kk sitten :)

Oikeastaan tää käNppä on aivan luksusta edelliseen 11 neliön solu-looshiin verrattuna :kippis1:

Originally posted by hemmmo
Oulussa yliopiston vieressä muutaman kilometrin päässä keskustassa tyttöystävän kanssa 50.5 neliön kaksiossa. Vuokraa 497 ekua kuussa. Pikkusen kallis omasta mielestä, mutta kestää tämän, kun vuokraan ainakin toistaiseksi kuuluu 100 Mbit/s nettiyhteys ja asunto on ylimmässä kerroksessa josta hyvät näkymät ja sen lisäksi talo on valmistunut 2 kk sitten :)

Oikeastaan tää käNppä on aivan luksusta edelliseen 11 neliön solu-looshiin verrattuna :kippis1:

Taitaa olla niitä Yliopistokatu 1 asuntoja?

kaksi pientä huonetta ja keittiö. Asukkeja on kolme, joista ensimmäinen on äippämuori, toinen on koira ja kolmas olen minä itse

Hemmmo ja Hyppyrotta: Mä usustelen hiukan pitemmällä siinä yliopistokadulla...

Neliöitä on 48 ja onnistuttu tyttöystävän kanssa tunkemaan kämppä niin täyteen tavaraa, että sänkykin myytiin ja nukutaan patjoilla. :D

Espoon Viherlaaksossa kerrostalossa 3h+k 70 m3,
vaimon kanssa.
N. kuukauden päästä vaimon ja herra/neiti S225T:n kanssa.
:cool:

Kämppä on meidän oma, tai no, lainaa on vielä jonkin verran jäljellä. Keväällä pitäis varmaan alkaa tosissaan katselemaan isompaa, sellaista missä on oma piha, oli se sitten rivi- pari- tai erillis/omakotitalo.

Juu, Lahdessa 109m2 4h + k omassa paritalossa vaimon, lapsen ja kahden kissan kanssa.

No niin ,lueskeltuani noita kirjoituksia läpi huomaan ettei Kuopiosta taida olla muita täällä kuin meikäläinen tai sitten muut eivät vain kehtaa kirjoitella...

Uusperhe Nitsku & Nate+poika asustelee Jyväskylässä Nitskun omistusasunnossa. Kerrostalon 1. krs omalla sisäänkäynnillä, on vähän kuin rivarissa olis. Neliöitä 100, (4h+keittiö, ei saunaa). Asuntovelan määrää en tiedä mutta vastike on n. 320 euroa.

Vielä viikko Kuopiossa yksiössä, neliöitä 37, hinta (sis. veden ja sähkön ja kaapelinettiyhteyden) 285e/kk. Ihan mukavasti täällä on mahtunut issekseen olemaan.
Ens viikonloppuna muutto Vammalaan, siellä odottaa 2h+s+lasitettu parveke (54 neliötä), vuokra 340 e/kk :)
Tosin vuokrasopimusta ei ole vielä allekirjoitettu.

Yhdessä äijän kanssa asutaan Otaonnelassa, Espoossa 45 neliön opiskelijakaksiossa. Vuokra on yhdessä autopaikan kanssa 361,40 juuroo. Lisäks meillä on tietenkin koulun satagigamegaziljoonan kaapeliyhteys :D . Pian me kuitenkin asutaan omassa 400 neliön kartanossa Westendissä, kunhan mä vaan eka valmistun... Yeah, in my dreams...:hmmm:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom