Asuminen..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja v-p
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Tommy
Kaksio Vammalan keskustassa. 65 neliöö. Vuokra 458e/kk(sis vesi)

Kerroppa, kun olet kerran Vammalasta, että onko siellä mitään asiallista salia tai millanen salitarjonta siellä ylipäätään on? Olen nimittäin muuttamassa sinne ihan ummikkona, en tunne paikkakuntaa juuri ollenkaan.

Kerroppa, kun olet kerran Vammalasta, että onko siellä mitään asiallista salia tai millanen salitarjonta siellä ylipäätään on? Olen nimittäin muuttamassa sinne ihan ummikkona, en tunne paikkakuntaa juuri ollenkaan.
Pari salia löytyy. Toinen ihan keskustasta ja toinen on sitten hiukan syrjemmällä.
Itse käyn tällä keskustassa olevalla.
Ihan ok sali.
Löytyy kunnon kyykkyräkki ja maastavetopaikka.
Pistä sähköpostia jos tarvit jotain lisätietoja.

Kiitti tiedoista!

Täytyy suunnistaa sinne keskustan salille heti, kun ehtii. Eli jos näät uuden akan pyörivän salilla huuli pyöreenä, niin se olen sitten minä :rolleyes:

Kuulostaa opiskelija- tai omistuskämpältä tuo Haaga...

Minulla Hgissä 2h + k = 45m2, vastike 140€. Ahtaaksi tosin käy, 2 aikuista + 1 pieni saman katon alla.

5 Min kävely Treen keskustasta, yksiö 34 m2, 400 €, sali tien toisella puolella :kippis1:, tupakoimaton, ei parveketta. Niin ja vuokralla olen tosin en tuota summaa maksa mutta tuo siis hintatason takia.

Turussa, 3h+k, 80 m2, vuokraan sisältyy vesi ja sähkö..ja vuokra on 560 euroa. Seiniä pystyssä pitää mun lisäksi 4 vuotias poikani.

Meikku asustelee Helsingin Kalliossa, neliöitä 30,5 ja vuokra 500-ja-ihan-hitu-päälle ecua, sisältäen veden ja oikeuden käyttää talon pyykkitupaa. KaapeliTV:kin löytyy, ja keittiö ja kylppäri on rempattu pari vuotta sitten. :) Yksin asun vielä tällä hetkellä, mutta tämän vkon lopulla saan viimeinkin kisumisuni luokseni!!! :) :)

Originally posted by Danger
Turussa, rivitalo, 80m^2, minä + vaimo, pankki omistaa vielä osan..

Turussa, rivitalo, 110m^2, minä + vaimo + kaksi perhoskoiraa, pankki omistaa vielä SUURIMMAN osan..

Missä päin Danger ?

Helsinki, Lauttasaari. Kerrostalokaksio saunalla (yhdelle hengelle), 52 m2, (Uima)rantaan matkaa 40 metriä.

No nyt multa hävis tästä viestistä osa "ihan itsekseen"... tai jotain. Eli vuokra on 700 juuroa plus autopaikka yms.

Originally posted by phy73
Mä vietän yöni kaksiossa 61.5m2 vuokralla(471€) Rovaniemellä tällä hetkellä ja ahdasta on vähän, koska samassa kämpässä asuu koira ja avokas

Juu, viisaat insinöörit ovat laskeneet että yksi ihminen tarvitsee min. 35m2 tilaa. että teillä sitten 105m2 pitäs olla tilaa...tai no riippuu koiran koosta. Rovaniemi on kiva paikka..itse kortteeraan tässä keskustassa.

Helsingissä 45 neliön kaksiossa asustavat Nee ja lemmikit. Kivenheiton päässä on neljä tai viisi uimarantaa sekä pari statusharrastepaikkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom