Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by reiz
Kuntokeidas. Pienehkö tunnelmallinen sali, hyvät laitteet ja riittävästi irtorautaa, asiantunteva henkilökunta, keskellä keskustaa, kohtuu edullinen hintataso - 100e/3kk. Mitä muuta voi salilta toivoa :D
Piukat Paikat & Kovat Kundit myllymäessä. Kymä treenailee siellä, siksi minä pysyn kaukana. Asiallinen sali kuitenkin.
Uimahallilla on halpa vitkutinhelvetti, aivan järjettömän ruuhkainen klo 15 eteenpäin eikä kyykky-/maastavetomahdollisuutta.
Eri koulujen saleja voi päästä käyttämään ilmaiseksi jos osaa kysyä oikeilta ihmisiltä, edellytykset perustreeniin löytyvät lähes jokaisen koulun salilta.
Punaportilla edullinen mutta jokseenkin puutteellinen sali.
Jukolan Kuntosali, ei minun mieleeni.
10-kunto/Parolan kuntosali. Ei kokemuksia.
Unohtuiko joku?
Originally posted by Latissimus
Helsinki, Lauttasaari. Reilu 50 neliötä yksikseen jaettuna. Rantaan reilu 50 metriä ja esteetön merinäköala. Takana melkein vuoden remontti missä meinasi hiukset lähteä.:lol1:
Originally posted by Jeme
Piukat paikat&kovat kundit:
Kuka kymä? Miksi pysyt kaukana? Onko henkilö jotenkin erikoinen? Hinta taso?
Kuntokeidas: missä tuolla on parkkipaikkoja vai onko kaikki lippupaikkoja? Onko tuolla ruuhkaa n.neljän aikaan?
Entäs Fit-Fys?
Originally posted by rintafile
Mutsin ja faijan luona Pohjois-Helsinki ~250 m^2 3 kerrokseen jaettuna ~1580 m^2 tontilla.
[Läissy] Porvaripoika, koska me pidetään teijän huvilalla roinalaisten grillijuhlat. [/Läissy] ;)
Originally posted by metalman
Hei järjestätkös sitten pakkotoiston joensuu-ryhmälle tuparit?
Mitäköhän herrat luulevat mun kämpästä noiden tupareiden jälkeen olevan ehjänä? seinät on toki betonia, mutta en menisi takuuseen niidenkään kestävyydestä! :DOriginally posted by Lemunator
ps. kuulin huhuja Joensuun torilla sunnuntai iltapäivänä että jpm olisi kehittelemässä tupareita... :hmmm: (hope so)
Originally posted by reiz
Kymä, eli Janne Kymäläinen. Hieman sukset ristissä ko. kaverin kanssa, ei muuta.
Kyllähän keskustassa maksuttomia parkkipaikkoja löytyy jos ei vierasta 200m kävelymatkaa autosta salin ovelle. Suurin asiakasmäärä Kuntokeitaalla on joskus 18-19 aikaan, harvemmin kuitenkaan häiritsevää ruuhkaa.
Fit-Fysiä en laske edes punttisaliksi, puppelipoikien hilavitkutinsali, minä pysyn kaukana.