Askeettinen rautasali pääkaupunkiseudulla. Onko tällaista olemassa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hulkki
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Hulkki

Keskiviikkona alkaa lupaavien romusalien katsastaminen, kierros näyttää tältä:

Keskiviikko 16.4. Jalat - Tapanilan Erä
Perjantai 18.4. Selkä, olkapäät - BBC
Tiistai 22.4. Kädet - East Body
Torstai 24.4. Jalat - Atleettiklubi
Lauantai 26.4. Selkä, olkapäät - Ruskeasuo
Tiistai 29.4. Kädet - sali vielä vapaa, katson jos löytyy uusi ehdokas

Pistä nyt Hulkki vielä tarkat treeniajankohdat meille...jos vaikka itse tulisi katsomaan kun kruunaamaton Jalkatreenikuningas läpikäy järjettömän kovan ohjelmansa keskiviikkona Tapanilan Erän salilla!!:rolleyes:

Ehkä suoritus olisi hieman vakuuttavampi kuin ne, joita olen aikaisemmin ollut todistamassa. Ai niin, syy niiden latteuteenhan on tietenkin edellisessä treenipaikassa...no, kyllä jotkut keskittymiskyvyn omaavat henkilöt ovat sielläkin saaneet aikaan ihan kunnon treenejä (myös jalkatreenejä!), ja puhun nyt lähimenneisyydestä, en Kuntokoulun ajoista...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Athlete
Ehkä suoritus olisi hieman vakuuttavampi kuin ne, joita olen aikaisemmin ollut todistamassa. Ai niin, syy niiden latteuteenhan on tietenkin edellisessä treenipaikassa...no, kyllä jotkut keskittymiskyvyn omaavat henkilöt ovat sielläkin saaneet aikaan ihan kunnon treenejä (myös jalkatreenejä!), ja puhun nyt lähimenneisyydestä, en Kuntokoulun ajoista...
Hohhoijaa, ei kyykätessä tarvitse karjua ja huutaa kuin vähäpäinen koko ajan jotta se menisi perille. Silloin se tosin näyttäisi huomattavasti kovemmalta ;)

Mun kirjoittelut jalkatreenin tärkeydestä on varmaan asettanut hirveät odotukset sille, kuinka kovaa mun pitäisi näyttää treenaavan jalkojani.

Suoraan sanottuna skitsoimman näköiset jalkatreenini, jotka sisälsivät paljon super- ja jättiläissarjoja (ja huutamista) eivät olleet mun mielestä yhtään kovempia kuin tuolla Blue Oysterissa tekemäni hiljaisemmat (ei huutoa) treenit. Molemmissa tein sarjat loppuun asti ja lihat tuli jälkikäteen kipeäksi. Riittää mulle. Sorry vain jos ei näyttänyt tarpeeksi hullulta. :blow:

Sorry vain jos ei näyttänyt tarpeeksi hullulta. :blow:

No siis eihän kukaan voi odottaakaan kehonrakennustreenin näyttävän kovalta;)

Pistä nyt Hulkki vielä tarkat treeniajankohdat meille...jos vaikka itse tulisi katsomaan kun kruunaamaton Jalkatreenikuningas läpikäy järjettömän kovan ohjelmansa keskiviikkona Tapanilan Erän salilla!!:rolleyes:

Yhdyn tähän, muakin kiinnostaa nähdä viimeinkin livenä tämä paljonpuhuttu hengityskyykky-treeni:whip: :D

EDIT: Lähitulevaisuudessa pääkaupunkiseudun askeettisilla rautasaleilla tullaan havaitsemaan ennennäkemätön väenpaljous, kun tieskuinkamonet uteliaat Pakkislaiset tungeksivat paikalle... Näön vuoksi he ovat toki treenaavinaan ahkerasti, mutta itse asiassa pälyilevät koko ajan ympärilleen ja kuiskailevat toisilleen: "Tuo, juuri tuo se on! Mikä asenne, mikä omistautuminen!!!"

:D

Kävin just vetämässä toivottavasti elämäni viimeisen treenin Otahallin Blue Oyster Barissa. Pumppasin käsiä 30 min ja lähdin taakseni katsomatta hymysuin :D .

Keskiviikkona alkaa lupaavien romusalien katsastaminen, kierros näyttää tältä:

Keskiviikko 16.4. Jalat - Tapanilan Erä
Perjantai 18.4. Selkä, olkapäät - BBC
Tiistai 22.4. Kädet - East Body
Torstai 24.4. Jalat - Atleettiklubi
Lauantai 26.4. Selkä, olkapäät - Ruskeasuo
Tiistai 29.4. Kädet - sali vielä vapaa, katson jos löytyy uusi ehdokas

Mikset rintaa treenaa?

Originally posted by Phat
Ei voi olla rintahauispelle, jossei treenaa rintaa
Näin juuri. :D

Edit: miksi ihmeessä Athlete valittaa? Sehän pääsee musta nyt eroon eikä tarvii enää seurata mun lusmutreenailua.

miksi ihmeessä Athlete valittaa? Sehän pääsee musta nyt eroon eikä tarvii enää seurata mun lusmutreenailua.

Sillä on varmaan tosi haikea mieli kun jätät hänet treenaileen yksikseen, eikä hän pääse enää tarkkailemaan sinun treenejäsi sivusilmällä... :whip:

:david:

Muistaahan Hulkki, jos sinne lavalle joskus menee, etteivät ne tuomarit kysele vettääkö poeka yrttiefeä vai jottain kovempaa ja reenaako hää perunakellarissa vai trikoohomogymillä. :)

btw. eikös tuolta Otahallin kuntokoulusta ole jokunen vuosi sitten tullut ihan joku noviisimestarikin..

Heheh, pystyn kuvittelemaan tilanteen kun Hulkki saapuu testikierroksellaan suorittamaan jalkatreeniä. Huhu on kiertänyt ja salille on kertynyt sakkia "treenaamaan". Kaikki yrittävät jatkaa omaa treeniään mutta supisevat keskenään "Psst.. Hulkki tuli..psst.. kohta lentää paska ja veri". Sitten kun Hulkki alkaa kyykkäämään, koko muu sali on pysähtynyt ja keskittyy tarkkailemaan. Loppujenlopuksi kaikki ovat pettyneitä kun ei tullutkaan kuin litra oksennusta ja Hulkki lähteekin kontaten, ei paareilla pois. "Tuoko nyt oli sitä hc-reeniä, pyh sanon minä."

Edit: miksi ihmeessä Athlete valittaa? Sehän pääsee musta nyt eroon eikä tarvii enää seurata mun lusmutreenailua.
Ehkä asenteesi Blyy Oysterin kynäniskoihin ja rintahauispelleihin on hieman ylimielinen? Tai sitten joitain ärsyttää se että kovat on puheet mutta konkreettiset näytöt puuttuu? Noooh, asiahan on korjattu kun käyt pokkaamassa mitalit syksyllä ja et muutenkaan kiusaa enää homogymiläisiä kuin selkäpiitä karmivalla hc-treenikarjumisella ja laattausäänillä jotka jalkapäivinä kantautuvat askeettisesta perunakellarista Otahallin keijoklubille asti :kippis1:

Torstai 24.4. Jalat - Atleettiklubi[/B]

Jos meet illalla niin heitä viestillä. En oo tainnut ketään pakkislaista vielä tavatakaan irl. Muista varoa koiraa ja toivottavasti hienhaju ei häiritse...

Kyllä Hulkki on oikeassa siinä, että Otaniemen Blue Fitness on täynnä jotain jotain ihme teekkari-pöllöjä. Kävin kaverin kanssa vetämässä siellä yhdet treenit kuukausi sitten, ja ei voinu kuin ihmetellä sitä pölvästien määrää. No ei siinä mitään, en ole rasisti tms, eli olkoot vaan siellä treenaamassa. Se mikä mua häiritsi oli se, että kaikki ne tuijotti ku jotain eläintä häkissä kun treenattiin vähän kovempaa kuin muut. Eipä tullu siitä paikasta sitten mun vakio treenimestaa. Tulee ikävä Otahallin kuntokoulun aikoja.

Originally posted by Phat
Ehkä asenteesi Blyy Oysterin kynäniskoihin ja rintahauispelleihin on hieman ylimielinen? Tai sitten joitain ärsyttää se että kovat on puheet mutta konkreettiset näytöt puuttuu?
Kyllähän mun mielipiteet Blue Oysterista ja rintahauisteekkareista tiedetään mutta jos tänne palstalle asti on eksynyt, joku Athletekin varmaan on vähän eri kastia kuin nuo 55-kiloiset penkkipaikan valloittajat. Itse veikkaisin että tyyppi on isompi/vahvempi treenaaja kuin minä ja vittuuntunut siitä että näinkin pieni mies soittaa kovasti suutaan nettipalstoilla.

Noooh, asiahan on korjattu kun käyt pokkaamassa mitalit syksyllä ja et muutenkaan kiusaa enää homogymiläisiä kuin selkäpiitä karmivalla hc-treenikarjumisella ja laattausäänillä jotka jalkapäivinä kantautuvat askeettisesta perunakellarista Otahallin keijoklubille asti
Taitaa jäädä kisat käymättä, sen verran olen järkiini kaikesta oppimani yhdistämisestä tullut. Lihaa tarvittaisiin varmaan 20 kiloa lisää ja nekin lähinnä käsiin ja reisiin. Painun takaisin salille kasvattamaan lihoja ja yritän olla ärsyttämättä jengiä liikaa (sekin ehkä liikaa toivottu :D )

Miten muiden treenit voi haitata niin paljon, et pitää salia vaihtaa? Kyl se treeni kuitenkin lähtee omasta päästä ja tarvittavien välineiden olemassa olosta, ja näillä "fitness -saleilla" on kuitenki hyvät ja uudet varustukset ja siistit paikat (puhasta ja ei haise paska). Omaa treeniä tehdessä ei pitäs olla aikaa miettiä muita, niin et oma treeni menee perseelleen. Jos joku tulee puhumaan voi olla hiljaa ja kyl ne lähtee. Hankalia tapauksia varten itel käytös 3xystävällinen vaitiolo pyytö ja sit käsken painumaan vittuun ( tarpeen vaatien ekat 3 kilttiä pyytöä vai sivuuttaa). Toiminut tähän mennessä aina. Jos joku loukkaantuu (tähän mennes jokainen on ymmärtäny pointtini kun on myöhemmin selittänyt asian) ni se on sen ongelma. Jokasen pitäs tajuta, et toisten treenejä ei häiritä. Ja eikös nättejä pyllyjä ole kiva katella sarjojen välis ja muutenkin itsellä sellasten läsnäolo ennemminkin tuo treeniin lisää tehoja, kuin vie niitä pois.

Aselepo

Itse veikkaisin että tyyppi on isompi/vahvempi treenaaja kuin minä ja vittuuntunut siitä että näinkin pieni mies soittaa kovasti suutaan nettipalstoilla.

Tuohon ensimmäiseen arvioon en sano mitään, toinen osui ainakin oikeaan..tavallaan..en nyt kaikesta huolimatta pidä sua Hulkki minään nollana, vaikka aika ajoin saat rauhallisen mieleni järkkymään. Hyvässä kunnossa olet ja varmasti treenaat hyvin, varsinkin ikäsi huomioonottaen. Kiintiöni sun kärjekkäisiin kirjoituksiin ja kommentteihin vain tuli täyteen ja oli pakko avautua!
Painun takaisin salille kasvattamaan lihoja ja yritän olla ärsyttämättä jengiä liikaa (sekin ehkä liikaa toivottu :D )

Eihän siinä mitään pahaa ole jos jengi ärsyyntyy, päivähän piristyy mukavasti kun veri hermostuessa lähtee kunnolla kiertämään...mulla oli ainakin hyvä pirteä fiilis päällä kirjoittaessani avautumistani!:D No, hyviä treenejä sulle Hulkki, jatka vain samaan malliin! Pitäähän palstalla olla joku joka välillä saa veren kiehumaan!

Re: Aselepo

Eihän siinä mitään pahaa ole jos jengi ärsyyntyy, päivähän piristyy mukavasti kun veri hermostuessa lähtee kunnolla kiertämään...mulla oli ainakin hyvä pirteä fiilis päällä kirjoittaessani avautumistani!:D No, hyviä treenejä sulle Hulkki, jatka vain samaan malliin! Pitäähän palstalla olla joku joka välillä saa veren kiehumaan!
Jees, haudataan kybersotakirves ja jatketaan treenailua. :kippis1:

Mä lähden etsimään anonymiteettiä jostain kellarista, Blue Fitness is all yours. Myönnän että kaikki muu (varustelu, ilmanvaihto, salin kunto, sijoitus) kyseisessä salissa on oikeastaan aika loistavaa paitsi ilmapiiri. Mutta juuri se on mulle henkilökohtaisista preferensseistä numero uno.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom