Askeettinen rautasali pääkaupunkiseudulla. Onko tällaista olemassa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hulkki
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Dangerous_Dave
Hulkki, pistäs tulemaan arvostelua Tapanilan Erästä, jos siellä nyt olet jo käynyt. Ja lopuistakin sitten aikanaan.
Joo joo, laitan sitten kun koko kierros on takana niin saadaan kunnon vertailut pystyyn.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No mites on? En oo nähny Hulkin reportaasia noista salitarkastuksista... Jäikö vain puheen tasolle?:rolleyes:

No joo, kiitokset. Ja sit miettimään salin vaihtoa...

Hulkki

Originally posted by Hulkki
Taitaa jäädä kisat käymättä, sen verran olen järkiini kaikesta oppimani yhdistämisestä tullut. Lihaa tarvittaisiin varmaan 20 kiloa lisää ja nekin lähinnä käsiin ja reisiin.

Mites sitten muut voimailulajit? Oletko harkinnut esim. voimamies lajien treenaamista ja niissä kisoissa käymistä? Voimaahan sulla olisi ihan tarpeeksi? Maastaveto ja kyykky kovia ja sitten lajitreeniä niin oppisit tekniikat ja voisi tulla menestystäkin(?)
Oma mielikuvani on että noissa tekniikkaa vaativissa lajeissa naturaalilla on paremmat mahdollisuudet pärjätä kuin esim. bodauksessa. Saatan toki olla ihan pösilö.

Originally posted by Tanko
Tässähän tuntee ihan ylpeyttä kotisalista...

Jep jep :) Tervetuloa PattiPete tutustumaan, jos Stadissa päin liikut!

EDIT: tässä yhteydessä on ihan pakko lausua julkinen kiitos PMLatsille, jonka innoittamana alunperin Erälle menin. Milloinkas vedetään ne yhteiset treenit? :kippis1:

Originally posted by Gillyanne
Milloinkas vedetään ne yhteiset treenit? :kippis1:
:thumbs: Mun puolesta ihan koska vaan :D Erällä tai sitten tehdään ekskursiomatka sinne uusitulle TG:lle, hehe. Suunnitellaan vaikka tuossa viikon päästä...

Originally posted by PMLats
:thumbs: Mun puolesta ihan koska vaan :D Erällä tai sitten tehdään ekskursiomatka sinne uusitulle TG:lle, hehe. Suunnitellaan vaikka tuossa viikon päästä...

Sure, näin tehdään! Ja TG-ekskursio saa ehdottomasti kannatusta :D

Hulkki...

...johan Kontulan Pommarissakin on 8 aerobista laitetta.

East Body,itiksessä, on kyllä ok fiilikseltään mutta siellä on usein ihan liikaa jengiä.

Re: Hulkki

Originally posted by gnut
Mites sitten muut voimailulajit? Oletko harkinnut esim. voimamies lajien treenaamista ja niissä kisoissa käymistä? Voimaahan sulla olisi ihan tarpeeksi? Maastaveto ja kyykky kovia ja sitten lajitreeniä niin oppisit tekniikat ja voisi tulla menestystäkin(?)
Ihan huvikseni olen miettinyt mihin ns. voimalajiin mulla olisi parhaat edellytykset pituuteni, lihastyyppini, välitysteni ja kaiken muun puolesta. Ja melkeinpä uskoisin sen olevan juuri toi voimamieskilpailu:
- olen keskivertoa pidempi (188 cm)
- voima tarttuu lihasten kiinnityskohtien takia paremmin kuin massa
- nopeuskestävyystausta on melkoinen yleisurheiluvuosilta eli en ole jäykkä paska vaan tarvittaessa jaksan myös juosta
- toisaalta lihassolutyyppi on melko pakosti IIB-voittoinen sillä kun toistot ylittää alueen 4-6 alkaa sarjapainot laskemaan rajua tahtia
- olen suomalainen ;)

Mutta karu totuus on että mua ei ole ikinä kiinnostanut mikään niin paljon kuin puhdas kehonrakennus. 5-vuotiaasta saakka olen halunnut näyttää Arnoldilta.

Harjula, joka sijaitsee Hyrylässä. Se on todella alkukantanen ja myöskin ilmainen. Penkkejä on 2 kpl, leuanvetotanko on, pari paikkaa missä voi tehdä kyykkyä, dippitanko ja vinopenkki myös löytyy jne. Tosin ei taida ihan pk-seutua olla, mutta lähellä kumminkin. ;)

Re: Re: Askeettinen rautasali pääkaupunkiseudulla. Onko tällaista olemassa?

Originally posted by Irina
Myyrin kuntokeskus täyttää toiveesi
Nyt kun tämä threadi on noussut hautansa levosta on varmasti paikallaan selventää että salin etsintä päättyi mulla aikoinaan siihen, kun käväisin BBC:llä. Siellä olen treenannut jo melkein puoli vuotta ja treenaan vastaisuudessakin. Eli mulle ei tarvitse ilmoitella saleista jotka "täyttäisivät toiveeni". BBC on mun koti. :)

Phat sanoi:
Kieltämättä itsekin treenaisin mieluusti myös vanhalla Kuntokoululla. Saattaisi vaan realiteetit hämärtyä kun jengi repii yli tonnin yhteistuloksia.
Kuulemma vanhojen nostajien ja uuden omistajan välillä tosiaan on ollut kärhämää, yhden tarina mukaan nostajat hermostuivat kun eivät enää saaneet käyttää salia ilmaiseksi(?!). Tosin kyllä omistajan sosiaalisissa kyvyissä on puutteita myös. Yksi tyttö kertoi että jos hän ovella näkee omistajan olevan paikalla (=harvoin) kääntyy hän samantien pois ja jättää treenin väliin!

Uudistuneella blue fitnessillä ei ainakaan hinta ja palvelun taso kohdannut toisiaan. Itseäni ainakin vitutti, kun respassa kiellettiin juomasta saman kerroksen hanasta, pitäisikö helvetti kerrosta vaihtaa juodakseen.. tosin nykyään käytän juomapulloa, tosin eri salilla, pysyvästi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom