Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voimaharjoituksen yhteydessä nautitun heraproteiiniravinnon havaittiin olevan hyödyllinen lisä jopa silloin, kun normaalikin päivittäinen proteiininsaanti oli melko runsasta
Tutkimuksessa, jossa keskimääräinen seuranta-aika oli 11,2 viikkoa, rasvattoman kehonpainon lisäys oli suurin aiemmin harjoittelemattomilla tai kohtalaisen vähän harjoitelleilla, jotka käyttivät heravalmistetta (lisäys 2,9 ± 1,6 kg) tai maitoproteiinia (2,7 ± 1,3 kg). Soijaproteiinin käyttäjillä lisäys oli 1,4 ± 0,6 kg ja hiilihydraattia tai energiatonta lumevalmistetta käyttäneillä 0,9 ± 0,6 kg
...tai ehkä pitäisi olla olemassa laki joka velvottaa kansalaisen ottamaan asioista ITSE selvää ja olemaan edes auttavasti perillä OMISTA tekemisistään ennen kuin niitä tekee
LOL.. hauskaa kuinka vähän ihmiset tietävät ruokavaliosta. Mutta on ajat muuttuneet. Varmaan siihen aikaan, kun sinäkin olet ensimmäisen kerran käynyt salilla oli vielä Wrangen proteiininappeja.. Mitä superturboja ne nyt olikaan. Niitä tilattiin puhelimella tai lähettämällä kuponki postiin. Ne maistui pahville ja porukat ei suostunut antamaan niihin rahaa vaan piti itse säästää. Siksipä niitä ei pahemmin tullut syötyä. Ja kohtalaisen hyvin se patti silti kasvoi.
Minä aloitin lisäravinteiden käytön maustamattomalla soijaproteiinilla, jonka hankin sukulaismiehen kautta suoraan maustetehtaalta. Sitä syntyy jonkun tuotannon sivutuotteena. Protsku oli hienoissa tyhjiöpakatuissa kelmuissa, mutta olipa yli 90% proteiinia. Ja sen jos sai veteen ylipäätään suunnilleen liukenemaan niin oli kurko olo ja sen jälkeen nenästä kiinni pitäen ykkösellä alas...