Asiantuntevaa opastusta =)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Urheilukaupassa sivukorvalla kuunnellen kovasti ihmetellen...

Keski-ikäinen vähän kaljapötsiä omaava mies tulee vaimonsa ja lapsensa kanssa hyllyn eteen jossa maltoa ja proteiinia ja muita lisäravinteita:

Asiakas: "Mitäs ne nämä ovat?"

Myyjä: "Ne on proteiiniboostereita, välttämätön jokasella tosissaan treenaavalle."

Asiakas: "Mä kun olenkin ruvennut hölkkäämään sillon tällön niin mitäs mun pitäis sitten ostaa?"

Myyjä: "Ostat kuule tätä (proteiinijauhe, soija) näin, kyllä sujuu lenkki paremmin takuulla."

Asiakas: "No otetaanpa sitä, mites tätä sitten otetaan?"

Myyjä: "Jos huomenna meet lenkille niin otat nyt illalla annoksen ja huomenaamulla toisen, takuulla auttaa."

Asiakas: "Joo kiitos paljon! Mepä tästä mennään kassalle."

Asiakkaan vaimo miehelle poiskävellessä: "Pitääkö sunkin nyt vanha mies noita aineita...eikö sulle kotiruoka riitä. Mietippä nyt menikös rahat sulla ihan hölmöilyyn?"

Asiakas: "Ei kyllä se tiesi mistä puhu ja nyt tää hölkkäys otetaan tosissaan!"

Jep. Näin se homma sujuu. Mitenköhän tienaisi jos myisi porkkanoita kadulla ja kertoisi niiden edistävän potenssia kun syö yhden ennen seksiä ja toisen jälkeen?

Hyvä myyntimies. Sääli hölkkääjä - äijää...

Onhan tietysti sekin mahdollisuus että myyjällä ei ollut aavistustakaan mistä puhui...:down:

tuskin myyjä edes tietää mitä proteiini on.

keskiverto ihminen on tyhmä.

Itse kävin ostamassa pari proteiinipatukkaa evääksi ja supplementtikaupan fitness-täti opasti siellä paria junnua: "mullakin on tuollainen kreatiinipurkki kotona eikä se tunnu millään loppuvan - kannattaa ostaa tällaista, missä on imeytymistä parantava dextroosi valmiina niin ei tartte sekoittaa itse".

Fitness-muikin silikoneja tuijottava 16-v hormonihiiri numero uno: "hei tsiigaa, täähän on halvempaakin kuin toi tavallinen krea!"

Fitness-muikin silikoneja tuijottava 16-v hormonihiiri numero dos: "joo, me otetaan tätä!"

Mikäs se dekstroosin kilohinta taas olikaan? :D

Originally posted by vitvall
keskiverto ihminen on tyhmä.

Sen sijaan me pakkislaiset kuulutaan ylempään arjalaiseen viisaaseen ihmisrotuun.:david:

Ja tänään kun se äijä on lenkillä tuumaa hän : " Kylläpä kulkee hyvin, tää aine toimii!!" ja sitten se juoksee ittensä hengiltä... :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by hash pipe
Ja tänään kun se äijä on lenkillä tuumaa hän : " Kylläpä kulkee hyvin, tää aine toimii!!" ja sitten se juoksee ittensä hengiltä... :rolleyes:

Juu, ja sitten on iltapäivälehdissä miten vaarallinen lisäravinne aiheutti kuntoilijan kuoleman. Sosiaali- ja terveysministeriö tutkii mahdollisuutta proteiinibuustereiden kieltämiseen.

Vähän tuollaisia nuo urheiluliikeet tuppavat joskus olemaan, myyvät mitä vaan. Joku kesätyöläinen myy vaikka 110-kiloiselle meikäläiselle juoksukengiksi 45-kiloiselle maratoonarille tarkoitetut kengät, jos sellaiset olen hyllystä sattunut käteeni ottamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom