- Ikä
- 42
Ilmeisesti nämä puolustajat ovat niitä, jotka hiljaisesti nieleskellen ottavat vastaan kaikki epäkohdat ja sopimusrikkomukset, joita yleensä asioidessa tulee vastaan (tämä vain minun mielipiteeni) ... tsemppiä!
Onpa vitunmoinen epäkohta jos korjaamo vaihtaa rikkinäisen hihnan kysymättä asiakkaalta, joka olisi täytynyt kuitenkin vaihtaa ja asiakas olisi sen itsekin vaihdattanut. Siis ilmeisesti ainoa epäkohta on se ettei kysytty lupaa niin onpa taas kamalaa et täytyy oikein reklamoida ja ulvoa netissä kuinka paskaa palvelua ja kusetusta saa taas autokorjaamoista osakseen. Sekä karmeaa vittuilua vielä kaupanpäällisiksi :D Olen samaa mieltä et korjaamo teki mokan, kun ei kysynyt lupaa, mutta voisi kuvitella tän valittamisen määrän takia kyseessä olleen suurempikin huijaus. Saattaa se köyhää vituttaa, jos tulee lisäkuluja yllättäen joihin ei ole varautunut, mutta en itse nää syytä näin suurelle mekastukselle.
Et ehkä nää puolustajat on niitä jotka osaavat suhtautua tähän asiaan sen vaatimalla vakavuudella. IMO.
Tsemppiä vaan elämään!