Paikallisessa Gigantissa sattunutta
Ostin astianpesukoneen, josta maksoin käsirahan ja sovittiin että seuraavalla viikolla maksan loput ja noudan koneen liikkeen lisävarastosta.
No, menin maksamaan koneen liikkeeseen ja ajelin varastolle muutaman kilometrin päähän, josta oletin saavani myös muovisen altaan koneen alle, mistä oli kaupanteon aikana sovittu että sellainen järjestyy mukaan. No, varastolla ei ollut, liikkeessä on. Sinne siis. :whip:
Liikkeessä kerroin eräälle myyjälle (nyt siis eri myyjä kuin vajaa viikko sitten kun koneen ostin) että tällaista muoviallasta tulin hakemaan, koneen olin jo maksanut ja noutanut. Tämä nakutteli tietokoneelle jotakin ja antoi numerosarjan. Sillä saisin kassalta kuitin. No minä lampsin kassalle tämän altaan ja numerosarjan kanssa. Kassa ilmoitti että 17,50 kiitos. Minä siihen että WTF?
Selitin asiani, ja kassaneiti ilmoitti ettei voi asialle mitään. Siitä täytyy sopia myyjän kanssa. No takaisin em. myyjän luo ja asioiden kertaus. :curs: Tällä kertaa painotin, että käsitin altaan tulleen koneen mukana, siis ilman lisähintaa. Myyjä kysyi oliko minulla kuittia. Oli kyllä. Löytyykö siitä mainintaa ko. altaasta. No ei. :wall: :wall:
Kun en tajunnut että se allas maksaa erikseen. Mistään hinnasta ei kaupanteon yhteydessä ollut puhetta.
Ei auttanut muu kuin maksaa 17,50 alle puolen neliön muovin kappaleesta.
Seurauksena kova vitutus ja
-fiilis samalla kun tuumin että se nyt vaan on tyhmä, joka maksaa...