Asiakaspalvelua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tyggis
  • Aloitettu Aloitettu
Käytiin kaverin kanssa siinä uuden jumbon classic pizzassa tms. Odotettiin laskua yli tunti vaikka ei ollut edes paljon jengiä. Kun kaveri kysyi että mitäs saadaan hyvitykseksi, niin helvetin nyrpeä metroseksuaali äijä toteaa että "en mä mitää sille voi et kestää mut voin mä noi juomat ottaa pois jos kelpaa". Kelpashan se mutta kyllä meinaan vituttaa silti.

Lisäksi henkilökunnan yleisilme ja käyttäytyminen tosi epäsiistiä. Älkää menkö tonne syömään. Ison omenan vastaavasta saa kyllä tosi hyvää palvelua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tytteli sanoi:
yleisesti ottaen olen huomannut, että naispuolisia ei palvella juurikaan kodinkone- ja autoliikkeissä :wall:

Musta taas tuntuu et kaikenlaisissa kone- ja tekniikkaliikkeissä ne myyjät hyökkii kimppuun ja niitä sää häätää kepillä pois silloin kun tiedät just mitä haluat. Sit taas just sen kerran kun tarttis apua niin ne juoruaa jossain takahuoneessa tai tuijottelee sun persettä hiljaa jostain kahvinkeitinhyllyn takaa ja lähtee karkuun kun koitat lähestyä... :jahas:

Pittääpi kehua paikallista sale ruokakauppaa...
Ainakun menen kauppaan niin myyjät tervehtivät iloisesti ja kassalla myyjät rupattelevat niitä näitä ja itse tervehdin aina ja kiitän kassalla...
Tiedän kyllä että henkilökunnalla on välillä kauhia kiire mutta pirteinä ovat jaksaneet...
Paikallinen kodinkone myymälä on sitten vähän rajamailla...
Kerran hain uutta kännykkää ja olin jo käytännösssä valmis ostamaan vaikka se maksoi 7€ enemmän (136-->129) kuin 30km päässä Porissa...
No kysäsin sit myyjältä et myyvätkö samaan hintaan..
No myyjä kysäs et kuka niin halval...?
No sanoin et eilises lehdessä oli...
Tässä vaiheessa viereisen myyjän oli ilmeisesti pakko avautua ja huudahti että haetaan sitten sieltä se känykkä...
No tässä vaiheessa suoritin poistumisen liikkeestä...
Näin täällä 8000 asukkaan kaupungissa...=)
Miks mun hymiöt ei suostu toimimaan...?
Rajallinen kiintiö...? =)

Kuopiolaisessa autokorjaamossa vaihdettiin etujarrulevyt- ja palat. Illalla ajellessa tuntui ihmeellinen kolahdus aina, kun ajoi jonkun montun yli. En kiinnittänyt asiaan sen kummempaa huomiota. Seuraavana päivänä lähdin liikenteeseen ja edestä alkoi kuulua kovaa kolinaa ja yhtäkkiä toinen etupyörä meni lukkoon. Kyseessä oli vielä lauantai, joten korjaamo ei ollut auki. Tutun tuttu tuli avuksi ja selvisi, että toinen jarrusatula oli jäänyt kiinnittämättä. Maanantaina sitten auto takaisin korjaamolle, jossa ainut kommentti oli, että sellaista sattuu, kun on kiire. Ainut hyvitys, oli että sain sentään uudet pultit jarrusatulaan. Eniten vitutti juuri sellainen asenne, että ei sille mitään voi jos joskus sattuu vaikka jäämään jarrut irti. Onneksi etupyörä ei lukkiintunut moottoritiellä tai jäisellä pinnalla. Enpä suosittele ketään käymään kyseisellä puuha-Peten korjaamolla.

Annetaans nyt positiivista palautetta, yleensä tulee vaan valitettua.

Tänään menee plussat asiakaspalvelusta Sellon River Co. vaateliikkeelle. Vaihtoivat käytössä viikossa hajonneen vaatekappaleen mukisematta ilman kuittia tai epäilyksiä käyttäjän omasta osuudesta tuotteen tuhoamiseen. Aluksi tarjoutuivat korjaamaan, mutta hetken päästä soittivat ja antoivat uuden tilalle (ilmeisesti olisi korjaus tullut suhteessa liian kalliiksi). :thumbs:

Paikallisessa Gigantissa sattunutta

Ostin astianpesukoneen, josta maksoin käsirahan ja sovittiin että seuraavalla viikolla maksan loput ja noudan koneen liikkeen lisävarastosta.

No, menin maksamaan koneen liikkeeseen ja ajelin varastolle muutaman kilometrin päähän, josta oletin saavani myös muovisen altaan koneen alle, mistä oli kaupanteon aikana sovittu että sellainen järjestyy mukaan. No, varastolla ei ollut, liikkeessä on. Sinne siis. :whip:

Liikkeessä kerroin eräälle myyjälle (nyt siis eri myyjä kuin vajaa viikko sitten kun koneen ostin) että tällaista muoviallasta tulin hakemaan, koneen olin jo maksanut ja noutanut. Tämä nakutteli tietokoneelle jotakin ja antoi numerosarjan. Sillä saisin kassalta kuitin. No minä lampsin kassalle tämän altaan ja numerosarjan kanssa. Kassa ilmoitti että 17,50 kiitos. Minä siihen että WTF? :eek:
Selitin asiani, ja kassaneiti ilmoitti ettei voi asialle mitään. Siitä täytyy sopia myyjän kanssa. No takaisin em. myyjän luo ja asioiden kertaus. :curs: Tällä kertaa painotin, että käsitin altaan tulleen koneen mukana, siis ilman lisähintaa. Myyjä kysyi oliko minulla kuittia. Oli kyllä. Löytyykö siitä mainintaa ko. altaasta. No ei. :wall: :wall:
Kun en tajunnut että se allas maksaa erikseen. Mistään hinnasta ei kaupanteon yhteydessä ollut puhetta.

Ei auttanut muu kuin maksaa 17,50 alle puolen neliön muovin kappaleesta.
Seurauksena kova vitutus ja :david: -fiilis samalla kun tuumin että se nyt vaan on tyhmä, joka maksaa...

Juha77 sanoi:
Seurauksena kova vitutus ja :david: -fiilis samalla kun tuumin että se nyt vaan on tyhmä, joka maksaa...

:lol2: (sori)

Juha77 sanoi:

Off topic: Ja lisätäkseni vitutustasi mainittakoon, että noita muovialustoja saa kuulemma tavarataloista tai jostain tavan halpahalleista muutamalla eurolla. Tuo 17.50e on aivan kiskurihinta. Yritin itsekin tingata alustaa kylkiäisenä Gigantista, mutta eivät antaneet. Mustasta Pörssistä sen sai kaupan päälle, ja sieltä se tiskikonekin sitten tuli hommattua.

Sziget sanoi:
Yritin itsekin tingata alustaa kylkiäisenä Gigantista, mutta eivät antaneet.

Gigantista ei saa kaupan päälle edes lämmintä kättä. Ostin pari vuotta sitten läppärin+muuta röhnää siihen päälle. Yhteissumma oli noin 1500 euroa. Koitin mankua parin euron pyöristystä läppärilaukkuun, ei onnistunut..

Integrandi sanoi:
Koitin mankua parin euron pyöristystä läppärilaukkuun, ei onnistunut..

No tuohan alennusten antaminen ei ole aina kiinni pelkästään siitä myyjästä? Voihan olla että johdolta on tullut käsky että tuossa hinnat ja sillä myytte tai tulee verokortti kouraan. Ja jos sitten viellä on kaikilla myyjillä oma myyjänumero jolla lyödään kassaan niin eipä siinnä uskalla pyöristellä.

Originally Posted by Tytteli
yleisesti ottaen olen huomannut, että naispuolisia ei palvella juurikaan kodinkone- ja autoliikkeissä

Otappa seuraavan kerran vaikka mitta mukaan ja menet jonkun kalleimman tuotteen luokse ja mittailet sitä niin ei mene kuin sekuntti niin joku on kysymässä että tarviitko apua:)

Integrandi sanoi:
Gigantista ei saa kaupan päälle edes lämmintä kättä. Ostin pari vuotta sitten läppärin+muuta röhnää siihen päälle. Yhteissumma oli noin 1500 euroa. Koitin mankua parin euron pyöristystä läppärilaukkuun, ei onnistunut..

Saapi Gigantista huojennusta siinä missä muualtakin. Tuossa tammikuussa kun monitorini oli korjaamolla, niin kävin varmuuden vuoksi katsomassa uusia. Gigantissa vähän aikaa tietokoneosastolla pällisteltyäni vinkkasin peukalolla myyjän luokseni, ja kysyin halvimman 19" putkinäytön hintaa. Myyjä sanoi että 159€. Minä sanoin että moi, ja tein täyskäännöksen, niin myyjä huusi perään, että hinta putosi just, satakolmeysi! En kuitenkaan ostanut, mutta olen varma että olisin saanut sen Benq tms monitorin lopulta sataankolmeenkymppiin.

Ja tuskin ostan koko Gigantista mityäkään, kun säikähdin viimeksi että meinasi parku päästä. Tutkin kännykkätelineellä uusia näytillä olevia kännyköitä, jotka olivat jollakin pikaliimalla ja vaijerilla kiinni siinä. Otin ihan kunnon otteen yhdestä palikasta, jotta sitä pääsisi tutkimaan, niin helähti vilkkuvalot päälle koko telineessä ja saatanallinen summeri vinkui kuin Turun pommituksessa '40. Kolme myyjää katsoa toljotti 20 metrin päässä suu ymmyrkäisenä. Häpesin ja lähdin.

Sziget sanoi:
Off topic: Ja lisätäkseni vitutustasi mainittakoon, että noita muovialustoja saa kuulemma tavarataloista tai jostain tavan halpahalleista muutamalla eurolla.

No just näin

:curs: :curs: :curs:

Asiakaspalvelijoiden parhaat

Josko tälläinen olisi muistakin hauskaa luettavaa mutta varmasti muista myyjistä. Lähinnä niitä väsymisen hetkiä mitä joskus tulee eikä enään jaksa ihan parastaan laittaa asiakkaalle. Tai sitten niitä juttuja joissa suolataan asiakas myöhemmin :D

Asiakasta ei tietenkään naamatusten haukuta mutta jälkeenpäin on oikeutettua vähän "kehua" vaikeaa tyyppiä.

Omanlainen huurotintaju kehittyy kun vuosia on asiakaspalvelussa.

Kerran oli äärimmäisen vittumainen muija jonka kanssa kävin jotain reklamaatiota läpi, en saanut katsettani irti sen hikisen muijan viiksistä millään, aina kun se vilkaisi mua mä huomasin että tuijotan vain sen partaa enkä kuuntele kunnolla mitä se puhuu. Mulla rupes ajatukset harhailemaan ja mielessäni ajattelin että koitan sormella sen amisviiksiä ja totean työkaverille vieressä että "onko tällä muijalla sun mielestä partaa" työkaveri siinä sitten toteaa että "on sillä perkele viikset"...

Tää juttu saattaa vaikuttaa vitun oudolta jos ei ole ollut samanlaisessa tilanteessa :D Vaan olisi hauska kuulla onko vastaavia visioita tullut muilla.

Kerran taas oli tunnetusti vaikea asiakas josta ei pääse eroon millään, se kiersi pitkin liikettä ja kyseli eri tuotteista, 10 min kun yhdestä selitti niin se siirtyi toiseen ja sama homma, 1,5 tuntia ku oli mennyt niin alkoi hiukan jo kypsyttämään, se sitten käänsi selkänsä yhdessä välissä niin juoksin kylmästi alakerran kahvioon. 20 minuutin päästä tuli sitten viesti "voit tulla se häipy just"

Taas kerran kirjoitin mailia kun tuli sellainen valittaja jolla ei oikeaa asiaa ole mutta valittaa valittamisen ilosta. Kuuntelin ja nyökyttelin ja kirjoitin mailia samalla. Se kyseli kaikkea ja yhdessä välissä säikähdin saatanasti ku huomasin että luen sille sitä mailia ääneen mitä kirjoitan. Totesi vain että "mää en tajua yhtään mitä sää nyt tarkoitat" :D

Helmiä riittäisi vaikka kuinka paljon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom