- Ikä
- 38
Todellakin. Tyrkyttääkö ne niitä jokasessa dressmanissa vai ollaanko käyty samassa?Art2 sanoi:Dressman ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Todellakin. Tyrkyttääkö ne niitä jokasessa dressmanissa vai ollaanko käyty samassa?Art2 sanoi:Dressman ?
Eugen sanoi:Bpc Solutions tietokonekauppa
Ja taas yksi pienyrittäjä, joka ymmärtää asiakaspalvelun arvon. Kauppa on pieni kuin mikä, mutta ulos asti ulottuva jono ei ole harvinaisuus. Ostaessani konetta sieltä, hän lupasi antaa muistit lainaan siihen asti kunnes varsinaiset tilaamani muistit saapuvat. Tämä teki minuun syvän vaikutuksen reilusta asiakaspalvelusta kaiken muun lisäksi. Myöskin pikkuläpänheittoa tulee vaikka paikassa on kova kiire jatkuvasti.
Eugen sanoi:Indesol, hämeenkatu
Legendaarisen paskaa asiakaspalvelua vuodesta kun ovet avattiin. Alkuun Indesolin hinta toi paikalle paljon asiakkaita. Sitten tilaukset myöhästeli ja kaverin tilaamasta koneesta otettiin tavaraa muihin koneisiin. Tässäkin paikassa oli jono, tosin se muodostui kiukkuisista asiakkaista, jotka purnasi milloin mistäkin. Sitä oli hauska seurata jonosta, kun isät poikineen siellä kone kainalossa purki kiukkuaan myyjille. Asiakasvirta on sittemmin laantunut, kiitos paskan asiakaspalvelun. Kävin kerran sieltä ostamassa jotakin, kun Bpc oli kiinni ja sain todeta, että se oli taas vikatikki. Myyjä katsoi minua kuin hapankaalia hikisellä naamallaan, mutta ehti mököttämiseltään myymään mulle sitä mitä halusinkin. Heitin jotain tilanteeseen sopivaa läppää, johon hikinaama ei kiinnittänyt mitään huomiota. Hän antoi minulle kuitin katsoen jo seuraavaa asiakasta kysyen häneltä: mitäs sulle? Jäi vähän fiilis, et mee siitä jo v*ttuun viisastelemasta. En mee tonne enää koskaan, enkä muihinkaan Indesoleihin.
Janne sanoi:Todellakin. Tyrkyttääkö ne niitä jokasessa dressmanissa vai ollaanko käyty samassa?
lej sanoi:Myllyssä oli myös joskus muistaakseni Indesol, mutta taso oli sama.
Purtsi sanoi:Tosi paska fiilis on jäänyt Herttoniemen Bilian myyjästä, jonka kanssa olin sopinut v70 koeajosta. En ikinä osta siltä äijältä yhtään mitään.
Janne sanoi:Todellakin. Tyrkyttääkö ne niitä jokasessa dressmanissa vai ollaanko käyty samassa?
protsku sanoi:Dressmanista samoja kokemuksia kuin edellisillä kirjoittajilla. Harvoin pystyy ostamaan farkkuja ilman että tyrkyttävät samalla sukkia, boxereita, paitaa ja normaalista tuplasti kalliimpaa dödösettiä. Voihan olla että he haluavat kaikille asiakkaille yhtenäisen Dressman-lookin päästä varpaisiin, mene ja tiedä. :D
Marcules sanoi:Tämä ärsyttää myös meikäläistä. Dressmanin lisäksi olen törmännyt tähän Kotipizzassa. "Ottaisitko vielä jotain juotavaa?" Puhumattakaan siitä ainaisesta plussakortin kyselystä...
Grosskopf sanoi:Myyjä hyökkäsi siihen ja aloitti boksereiden esittelyn.
Eleonoora sanoi:Itse kun osaan asiakaspalvelun "salat", niin tulee aika paljon kiinnitettyä huomioo, et miten kaupoissa ja vastaavissa palvellaan. On inhottavaa, jos kassaneiti näyttää nyrpeää naamaa eikä sano mtn. Ei kuulu niitä "ole hyvä" ja "kiitos" sanoja. Ja yx mikä mua ärsyttää on se, että toiset käyttää sanaa kiitti. Asiakaspalvelussa sanaa kiitti ei ole edes olemassa!
ak8400 sanoi:...............
Tosin mcdonald's tyylisten paikkojen (joissa on paljon lyhytaikaistyöntekiöitä töissä) asiakaspalvelutaso vaihtelee erinomaisesta täysin surkeaan
Olen käyny tuolla noin 10 kertaa, ei koskaan suurempia ongelmia. Tosin luulen että niillä on joku vainoharha siihen yöaikaan, nimimerkillä viime kesäny yöllä sinne syömään ja tavallisten haarukoiden tilalla odottiki sitte muovihaarukat :DIron Man sanoi:Oulussa kesällä Q-stockin aikaan käytiin kavereiden kanssa yöllä Dantessa pizzalla. Pizzojen tultua pöytään huomattiin niissä olevan vääriä täytteitä ja kaverin muijalla oli aivan vääränlainen pizza. Sitä sitten alettiin siinä selvittelemään ja lopulta ne suostu tekeen uuden pizzan, joka oli taas vääränlainen. Siinä vaiheessa tarjoilija alko väittään että pizza on juuri sellainen kun tilattiin. :curs: Siinä sitten vähän aikaa väiteltyämme keittiöstä tuli kokki pullolla uhaten ajamaan kaverini ulos kyseisestä paikasta, koska hän asiallisesti valitti väärästä pizzasta. Toinen kaveri vietiin keittiöön puhutteluun. Itellä ainakin boikotissa ko. paikka, tästä lähtien syön vain kebabia. :kippis1:
Ootko kysynyt sitä apua? Jos oot niin sitten on kyllä uber paskaa palvelua jos ei kiinnosta auttaa.Jesuiitta sanoi:Länsiautossa saa lähes maailman huonointa palvelua. Olen käynyt tänäkin vuonna ko. liikkeessä varmaan 10 kertaa ja kertaakaan kukaan ei ole palvellut. On se vaan jännä juttu kun kaupanteko ei maistu.