Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On se kunniakasta että elättää itsensä ja perheensä työllä, eikä muitten verovaroilla.
Edit; tarvis varmaan tälle oman treadin. Kyllä vituttaa myös nämä samat idiootit mitkä valtaa taloja. Siis mitä vittua!?!? Millä perusteella ne urpot kuvittelee että niillä on oikeus vallata jonkun toisen omistama talo? Oikeasti pitäs perustaa joku vastaisku joukkio, joka sitten valtais näitten hippejen kommuunit ja sovhoosit. Siinähän sit seisois suitsukkeet perseessä vuokrakommuuninsa pihalla ja ihmettelis ku ketään ei kiinnosta auttaa. Kyllä nousis semmonen poru tostakin että oksat pois.
Minua ei haittaa laisinkaan tuo, että tuli pieniä ylilyöntejä. Vaikka olisin itse ollut hippien joukossa, hyväksyisin sen silti, koska olisin sen itse aiheuttanut.Tämä liittyy kysymykseeni miten?
Noiden mielenosoittajien tarkoitus on hakea huomiota aatteidensa esittämiseen. Se on aivan perseestä tehdä tuommoista, sitä en kiellä. En ole yleistämässä tässä mitään, että poliisit ovat sikoja. En ajattele niin. Mutta ajattelen, että poliisitkin tekevät virheitä, eikä heitä tulisi pitää ylijumalina, jotka voivat mennä yli omien sääntöjensä, vaikka vastassa olisikin itkevä ituhippi tai kuka tahansa muu.
Onhan se selvää, että poliisin pitää noudattaa lakia tuollaisissa tilanteissa. Jos vähän kärjistetään niin eihän siitä tule muuta kuin helvetinmoinen joukkokahakka jos siellä on kaksi ryhmää (poliisit vs. hipit) jotka ottavat yhteen ilman, että kumpikaan noudattaa sääntöjä. Tällaista tuskin kuitenkaan ainakaan Suomessa tullaan näkemään. Itse muistelisin, että suuri osa poliiseja vastaan nostetuista syytteistä kaatuivat oikeudessa ja loppujen lopuksi luettiin syyksi vain pari hassua rikkomusta (joku voinee kaivaa tarkemmat tiedot). Kokonaisuuden arvostellen mielestäni poliisi hoiti homman suht'kot tyylikkäästi, ottaen huomioon että tällainen "joukkomellakka" on melko harvinainen ilmiö Suomessa. Käytin tarkoituksella termiä joukkomellakka, koska ennakkotietojen valossa nämä "ituhippien" tarkoituksena lienee ollut sekasorron tms. aiheuttaminen ja osa heistä oli varustautunut erilaisin asein. Ja tosiaan jos vertaa muiden maiden vastaaviin niin netistä voi jokainen katsoa videoita joissa niin poliisit kuin vastapuolen edustajat juoksentelevat verissä päin. Tuolla asemissa ei tainut kukaan saada naarmua kummempaa vammaa, mikä minun mielestäni oli poliisin toimien ansiota.Minua ei haittaa laisinkaan tuo, että tuli pieniä ylilyöntejä.
Etköhän sä itsekin tajunnut mitä tarkoitin sillä pojan esiinottamisella. Siinä vaiheessa kun paikka oli jo ihmismuurin piirittämä olisi sen pojan tullut olla jo kaukana muualla.
Sama tyyppi laittanu tatska ketjuu et ottaa melkeen koko naama tatuoinnin siitä voit päätelläKunhan kysyn, käytkö sinä säännöllisissä töissä? Jos et, niin oletko tosissasi yrittänyt hankkia työtä tai aiotko niin tehdä?
Se on kato radikaalia. Ollaan koneistoa vastaan.Sama tyyppi laittanu tatska ketjuu et ottaa melkeen koko naama tatuoinnin siitä voit päätellä
Sun kaltaisia idiootteja maailma ei todellakaan kaipaa. Anteeksi suorapuheisuuteni.
Mitä väliä vaikka ei kävis töissä? Onko se työntekeminen jotenkin kunniakasta, vai mikä siinä on (kunhan kysyn...)
Nimenomaan vapaa-ajattelijoida ja kyseenalaistajia maailma kaipaa. Ei oravanpyörää arvostavia spedejä.
Nimenomaan vapaa-ajattelijoida ja kyseenalaistajia maailma kaipaa. Ei oravanpyörää arvostavia spedejä.
Vähän mustavalkoista. Nämä "spedet" kuitenkin elättää kaikki muut.Nimenomaan vapaa-ajattelijoida ja kyseenalaistajia maailma kaipaa. Ei oravanpyörää arvostavia spedejä.
Voitaisiinko asiat järjestää niin että oravanpyöräspedet eivät joutuisi rahoittamaan vapaa-ajattelijoiden elämäntyyliä?
Vai onko asianlaita niin että yhteiskuntaa ja sitä rahoittavia veronmaksajia on ihan ok halveksua, mutta heidän rahansa ja huolenpitonsa kuitenkin kelpaa mukisematta?
Ketä välittävä aikuinen vie pienen poikansa johonkin mielenosoitukseen?
No sinunkin onneksi täällä on selkärankaisia ihmisiä, jotka rahoittavat ne bisset jotka so called "kyseenalaistajat" ostavat sossurahoillaan. Kyllä on todella kapeakatseinen ihminen, jos yhteiskunta ei mukamas kaipaa sitä pyörittäviä kansalaisia. Mutta ei se mikään ihme olekaan, sillä ei siellä älynlahjat muutenkaan pahemmin loista kun istutaan pullo kädessä postitalon edessä kiinalaisten oikeuksia peräten.Nimenomaan vapaa-ajattelijoida ja kyseenalaistajia maailma kaipaa. Ei oravanpyörää arvostavia spedejä.