Minä katsoin tuon videon äänettömällä (töissä kun olin). Tuo jamppa käveli muurin suuntaisesti törmäten useampaan kuin yhteen poliisiin. Pitääkö se erikseen kieltää, että kaveri tietäisi sen olevan väärin? Estikö se poliiseja tekemästä työtään? Vastaan, että kyllä. Kyllä normaalilla päällä varustettu ihminen tajuaa kuvata vähän kauempaa, eikä mene tuonne törmäilemään.Mun mielestä sen kuvan perusteella ei saanu mitään kuvaa tapahtumista. Oliko se ees sama henkilö joka siinä huuteli ja kuvasi. Kuvaamisessahan ei ole mitään väärää eikä laitonta. Tuosta kun ei selvinnyt sekään että oliko mielenosottajia kehoitettu pysymöön kaukana poliisimuurista vai ei.
Eli tuon videon arvo on aikalailla 0, ellei siitä sitte halua lapsen lapsille villejä jutuja kun pappa on ollu nuorena hurja.
Edit: kahlaajalinnulle linkki
Paavoa sorretaan ("Mellakkapoliisirivistön työntyessä eteenpäin taustalta kuuluvien huutojen perusteella kansanedustaja Ilkka Taipale otetaan ilmeisesti kiinni rivistön taakse. Kohta minua töytäistään kilvellä ja sitten jo isketään maahan. Mitään ohjeita tai kehotuksia ei poliisilta kuulu.":
http://www.punajuuri.net/?id=195&tmp=1