shrimp
taistelurapu
mä arvostan jokaista joka salilla jaksaa käydä
Näimpä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mä arvostan jokaista joka salilla jaksaa käydä
Mä arvostan kaikkia ihmisiä, käy ne salilla tai ei
Itse arvostan kovasti sitä, kun joskus kysyessäni neuvoa kokeneilta, vastauksena on tullut perinpohjainen neuvominen kyseiseen liikkeeseen. Jengi antaa vähintään yhtä hyvät ohjeet kuin personal trainerit ja tekee sen ihan vain auttamisen halusta.
Kaikki jotka treenaavat kovaa. Kuten tuolla lukikin: Ilmeestä sen huomaa. Ja kysytään jos ei tiedetä miten joku asia tehdään. Yleensä iso osa meidänkin salilla kyllä on halukas neuvomaan.
Ihan vaan sattumalta jäi toi sun aiemman vastauksen vika rivi mieleenOoh. Palstapoliisi iski. No voi olla, että näköjään vastasinkin, mutta nyt tuli mieleen tuo.;)
Kuntosali on mielestäni sellainen paikka johon jokainen menee viihtymään ja nauttimaan liikunnasta ja sosiaalisesta kanssa käymisestä. Itse arvostan sellaista ihmistä joka uskaltaa olla sellainen kun itse haluaa ja tekee mistä itse nauttii (aivan sama vaikka ei treenaisi koskaan jalkoja). Kyllä sinne salille mahtuu niitä hc-treenajia, fitness kissoja, kuntoilu pappoja ja KYLLÄ runkkupenkkaajiakin. Jokaisen ihmisen arvostus omaa tekemistään kohtaan on tärkeintä. Eikö totta?