Arvostus salilla

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä arvostan kaikkia ihmisiä, käy ne salilla tai ei :)

Edit: Sekin on suvaitsemattomuutta jos ei suvaitse suvaitsemattomuutta...:D;)

Edit: Silti eniten arvostan salilla käyviä nuoria nättejä naisia ;)

Mä arvostan kaikkia ihmisiä, käy ne salilla tai ei :)

Itse en arvosta kuin pientä osaa ihmisistä. Salilla rispektit saavat ne, jotka ottavat muut huomioon ja käyttäytyvät kohteliaasti, eli esim. laittavat painot paikoilleen, eivät pudottele niitä, eivät metelöi, eivätkä varaile laitteita turhaan.

Kaikki jotka treenaavat kovaa. Kuten tuolla lukikin: Ilmeestä sen huomaa. Ja kysytään jos ei tiedetä miten joku asia tehdään. Yleensä iso osa meidänkin salilla kyllä on halukas neuvomaan.

Itse arvostan kovasti sitä, kun joskus kysyessäni neuvoa kokeneilta, vastauksena on tullut perinpohjainen neuvominen kyseiseen liikkeeseen. Jengi antaa vähintään yhtä hyvät ohjeet kuin personal trainerit ja tekee sen ihan vain auttamisen halusta. :worship:

Joku raja kuitenkin pitää olla. Jos vaikka kysyn jotakuta tarkistamaan mavetekniikkani puhtauden, niin ei siinä tarvitse ryhtyä selittämään tuntitolkulla teoriaa mavesta ja antaa päälle vielä ainakin yhtä pitkän esitelmän saman lihasryhmän harjoituksista.
Joillakin ihmisillä on ongelmana se, etteivät osaa lopettaa puhumista kun kerran on aloitettu.

No siihen voit sanoa yksinkertaisesti, että anteeksi mutta haluaisin jatkaa treenamista jos mitenkään käy. Tai jotain muuta kohteliasta.;)

Kaikki jotka treenaavat kovaa. Kuten tuolla lukikin: Ilmeestä sen huomaa. Ja kysytään jos ei tiedetä miten joku asia tehdään. Yleensä iso osa meidänkin salilla kyllä on halukas neuvomaan.

Katoppa kun vastasit 2 vuotta sitten paljon paremmin tähän ;)
-puhtaalla tekniikalla treenaavat
-hyvässä fyysisessä kunnossa olevat
-ihmisiä jotka tekee muitakin kun penkkiä ja hauberia
-yleensä ketä vaan joka onnistunut pääsemään salille saakka
-ystävällistä käyttäytymistä
-painojen takaisinlaittoa
-kauniita naisia :worship:

Aika erikoinen kysymys. Miksi arvostaa ihmistä pelkästään sen takia, että hän treenaa kaikkia lihasryhmiä tasaisesti. Mikä tekee hänestä arvostettavamman ihmisen ku siitä 25v jannusta joka käy vetään pari kertaa viikossa penkkiä ja hauista? Tai mikä tekee hc-treenaajasta arvostettavamman ku 60v sedästä joka käy 3 kertaa viikossa veivaamassa soutulaitetta ja kuntopyörää. Kuntosali on sellainen paikka jossa ihmisen tulisi nauttia tekemisestään kävi sitten tekemässä pelkkää penaa runkkutyylillä tai reiden lähentäjiä tyhjällä pakalla.
Kuntosali on mielestäni sellainen paikka johon jokainen menee viihtymään ja nauttimaan liikunnasta ja sosiaalisesta kanssa käymisestä. Itse arvostan sellaista ihmistä joka uskaltaa olla sellainen kun itse haluaa ja tekee mistä itse nauttii (aivan sama vaikka ei treenaisi koskaan jalkoja). Kyllä sinne salille mahtuu niitä hc-treenajia, fitness kissoja, kuntoilu pappoja ja KYLLÄ runkkupenkkaajiakin. Jokaisen ihmisen arvostus omaa tekemistään kohtaan on tärkeintä. Eikö totta?

Arvostan sitä tyyppiä,joka osaa laittaa painot paikalleen,tekee treeninsä eikä seurustele. Ihan sama mikä on penkki tulos,mutta kun osaa huomioida toiset salilla kävijät niin häntä arvostan. Joskus näkee liikaa näitä 20 vuotta treenanneita säkkejä,jotka mesoavat salilla samalla varaen esim. penkkiä tunnin kun pitää samalla raimon kanssa puhua kalastuksesta.
Itse menen salille treenaamaan ja seurustelen sitten vaikka kahvilassa.

Kuntosali on mielestäni sellainen paikka johon jokainen menee viihtymään ja nauttimaan liikunnasta ja sosiaalisesta kanssa käymisestä. Itse arvostan sellaista ihmistä joka uskaltaa olla sellainen kun itse haluaa ja tekee mistä itse nauttii (aivan sama vaikka ei treenaisi koskaan jalkoja). Kyllä sinne salille mahtuu niitä hc-treenajia, fitness kissoja, kuntoilu pappoja ja KYLLÄ runkkupenkkaajiakin. Jokaisen ihmisen arvostus omaa tekemistään kohtaan on tärkeintä. Eikö totta?

Oikeassahan tässä ollaan. Mitäs me ollaan puuttumaan muiden ihmisten treenityyleihin niin kauan kun käyttäytyvät salilla asiallisesti.
Saliharrastajissa sattuu nyt vain herättämään arvostusta kova ja oikealla tekniikalla suoritettu treeni enemmän kuin epämääräinen heiluminen ja riuhtominen, varsinkin kun riuhtoja luulee tekevänsä oikein.

varmaankin(ainakin melkein) näitä kaikkia jo aikaisemmin mainittuja.
Oli se mukava nähdä kun juuri treenaamisen aloittanut yläasteikäinen veteli kyykkyä räkissä lämmittelyn jälkeen heti ekana liikkeenä

Arvostan sellaisia ihmisiä, jotka tsemppaavat ja antavat palautetta salilla. Yksikin myönteinen kommentti voi pelastaa koko kuukauden ja se auttaa jaksamaan. Myöskin asiallinen palaute on aina paikallaan.

- kohtuu isolla salilla arvostan "tunnelmaa" 3 v taukoa välissä ja samoja naamoja vääntää samoissa varusteissa, kuin silloin ominakulta-aikanani,siellä on kaikki "hiihtäjät" samanarvoisia. Ja tervehditään mennessä ja tullessa, ja annetaan toisille rauha jos sitä haluaa, jutella saa jos haluaa.

Painot menee paikoilleen, ja laitteet tyhjenee, eikä niissä istuta aikaa viettämässä ja hörppimässä protskuu tai palkkkarii.

arvostan tyyppejä jotka reenaavat päivästä toiseen pelkkää hapaa ja penaa, olematta moksiskaan kanssareenaajien kummastuksista. itse en moiseen kykene, joten joudun tasapuolisuuden nimessä reenaa sillon tällöin jalkojakin.

sitten tietenkin kaikki salietikettiin liittyvä, mutta ne nyt on itsestään selvyyksiä.

Arvostan tyyppejä, jotka vaikuttavat treenaavan funktionaalisesti. :D Tavallaan tämä on tottakin, joskin tuollaisen vaikutelman saamista on hieman vaikea selittää.

Vahvat (ja vaatimattomat!) treenaajat ovat minun mieleeni, ja asennekin ratkaisee. Pullistelu, uhoaminen, ylimielisyys ja muiden dissaaminen eivät sen sijaan liiemmin arvostusta tuo vaan syövät sitä pahasti. Hyvä treenaaja antaa myös muille rauhan ja laittaa ne painot paikoilleen ja sen sellaista.

Kaikkein suurimman vaikutuksen tekevät kuitenkin ne, joiden tulokset (tai suoritukset) tekevät vaikutuksen. Sille en vain voi mitään! Tosin vaikutuksen voi tehdä sekin, kun joku tekee jotain kinkkisen näköistä vatsalihasliikettä, ei välttämättä vain se, että penkistä nousee joku 200 kiloa. Myös hyvä suoritustekniikka tekee minuun vaikutuksen. Ja ns. kunnolla treenaavat naispuoliset henkilöt.

Olen hyvin vaikuttuva henkilö.

Salilla käyminen itsessään nyt ei mun tapauksessa arvostukseen vaikuta millään tavalla. Nykyään on meno sellaista, että avoimia, asiallisia ja hyväkäytöksisiä ihmisiä on oikeastaan pakko arvostaa, kun itsekeskeisiä ja töykeitä ihmisiä on niin paljon.

Niitä jotka penkkaa vitusti ja joilla on loads of musckle.

Noiden kaikkien hyvien, jo tulleiden seikkojen lisäksi täytyy mainita, että meikäläistä erityisesti ilostuttaa salilla ystävällisesti kysymyksiin ja "heittoihin" vastaavat ihmiset. Itse käyn salilla, jossa lähes kaikki muut ovat miehiä. Noh, sitten kun menen kyselemään "onko monta sarjaa jäljellä/teetkö tässä vielä" niin tulee vastaukseksi ihme mutinaa ja mörinää ja huppuun pakoilua. Ei kait se sali nyt niin tosikko paikka ole? Ymmärrän kyllä, että salille tullaan reenaamaan kovaa ja itsekin siihen pyrin -eikä vitsejä kertomaan..mutta kamoon..rispektit lähtee siis miehille, jotka voi sen kaiken kolistelun keskellä pitää huumoria ja hyvää mieltä yllä! ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom