Arvostus salilla

Kyllä itsearvostan sitä asennetta jolla treenataan.

Tossa on tullut yhdellä itselle vähän vieraammalla salilla tullut käytyä muutaman kerran. Siellä on nähnyt vähän vanhemman (55+ luultavasti) mieshenkilön, jolta on toinen jalka amputoitu. Kävely on vaikeannäköistä kepinkin kanssa, mutta silti vaan jaksaa treenata. Tollasta asennetta arvostan enemmän kuin isoja painoja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä arvostan kaikkia jotka käyttäytyvät asiallisesti ja antavat muiden huolehtia omista asioistaan. Mulla arvostus ei siis välttämättä kohoa jos joku on vahva, lihaksikas tms., vaan arvostan salillakävijöissä samoja asioita kuin ihmisissä ylipäätään. Mutta tietysti sitä arvostaa ja ihailee muiden tuloksiakin, mutta sellaiset asiat ovat mielestäni kuitenkin toisarvoisia jos vaikka käyttäytymiseen (salietiketti) vertaa. Ehkä haluan tuota asiaa korostaa siksi kun siellä salilla missä treenaan käy aika paljon aloittelijoita ja totaalisia kyniksiä, joilla nuo salilla käyttäytymisen perusasiat eivät oikein ole hallinnassa.

Pompsis

Vanha ketju, mutta aina ajankohtainen.

Ajattelin aloittaa vähän vastaavan, mutta tämäkin varmasti vielä toimii.

Itse arvostan salilla kohteliaita ja kanssatreenaajat huomioivia ihmisiä.
Tervehtiminen, painojen paikoilleen laittaminen ja yleinen salietiketin noudattaminen saavat arvostusta osakseen riippumatta siitä, onko kyseessä hieman hassullakin tekniikalla touhuava aloittelija tai bodylavoilla mainetta niittänyt "veteraani".

Nykyisessä treenipaikassa on nykyisin melko paljon salituttuja joiden nimeä en välttämättä tiedä, mutta tarinaa (pääosin treenaamiseen liittyvää) tulee iskettyä puoleen jos toiseenkin. Varmistaja löytyy takuuvarmasti aina ja usein joku vieressä treenaava tarjoutuu varmistamaan ennen kuin ehtii edes kysyä. Sama toimii molemmin päin. :)

Itse arvostan etenkin niitä jotka laittaa ne painot käytön jälkeen niille varatuille paikoille, eikä jätä niitä levälleen kuten nimeltämainitsematon ikä-ryhmä tekee toistuvasti.

Oikea reeniasenne kunniaan. Ei sillä pihvinmäärällä tms, oo yhtään mitään merkitystä. Restekpaa irtoaa aina kun joku todella tekee reeninsä antaumuksella ja siihen todella paneutuen oli setä/täti sitten iso taikka pieni. Niin ja kanssareenaajien huomioiminen on aina jees...

Arvostan niitä jotka osaavat tervehtiä salille tultaessa ja lähtiessä. Ja minun asemassani (15v junnu) arvostan sitä ettei salilla ole mitään ennakkoasenteita nuorempia kohtaan.

En ole RHP.

Kunnioitan kaikkia muut ihmiset huomioonottavia reenaajia siinä missä muitakin ihmisiä.

Mitäs sitä muuten, toiset on lahjakkaampia, toisilla parempi reenitietämys ja jokaisella omat syynsä reenata mitä sitten reenaavatkin, ei se oikeuta minkäänlaiseen ylenkatsomiseen mitä aika moni tuntuu täälläkin harrastavan.
Vaikka jotkut sitten haluisivat reenata pelkkää penkkiä ja haukkaria tjs niin ihan sama se minulle eikä ole mitään multa pois.

Kaikkia ketä noudattaa oikeanlaista etikettiä salille tullessaan. Kännykät, pusut ja piereskelyt voi jättää autoon tai kotiin, saa****, treenipaidan voi myös vaihtaa edes joka viikko. Salilla missä mä käyn, kaikki myös tervehtii toisiaan, siis ihan kaikki, myös naiset:worship:. Olen kuullut etteivät varsinkaan naiset näillä omilla saleillaan vaivaude moikkaamaan toisiaan, se on perseestä. Ilo nähdä myös, että naisetkin treenaa tosi kovaa, ilman mitään sen suurempaa tavoitetta.

:thumbs:

Arvostan ihan riukuja äijiä ja tai järkyttävän läskejä ketkä ovat siellä salilla tekemässä jotain. Siis että haluavat jotain muutosta aikaan ja tekevät liikkeet oikein ja maltilla. Tietty kunnon romut tai kova fysiikka ja saa arvostusta myös.

Mitäs asioita pakkislaiset arvostaa muissa salillakävijöissä? max penkkiä/kyykkyä/mavea? Näillä ei IMO oo lähes mitää väliä ja tämmöset "reenataa eka vähän tissiä ja sitt vähän hauberia" kaverit lähinnä naurattaa vaik se penkkimaksimi ois kuin paljon. Itse ainaki arvostan salilla ihmisiä jotka näyttää tietävän mitä tekevät Eli jos joku vaikka täyttää treenivihkoa, tuo mukaanaan ison lätkäkassillesin punttiromppeita ja näyttää noudattavan jotain ohjelmaa. Mutt mitens teillä, mistäs muut antaa respectiä :D ?
Arvostan mukavia ja kohteliaita tyyppejä, joilla on asenne kohdillaan ja salietiketti hallussa. Olisi hyvä jos tervehdittäisiin, kun tullaan salille. Lisäksi annetaan tarvittaessa tehdä sarjoja välissä, autetaan pyydettäessä maksimeissa jne.

Arvostan tosissaan ja järkevästi treenaavia tyyppejä, jotka noudattavat salin sääntöjä ja ottavat muut huomioon.

Katos, mähän oon jo pari vuotta sitten ollu samaa mieltä. Ihan sama mikä mies tai nainen on miehiään mutta salietiketti on mukana niin jees. :|

Kaikkia jotka pistävät painot takaisin paikoilleen, jotkut jopa siivoavat muiden jälkiä :worship:

Tunnistin itseni tästä, kerrankin saa vähän kunniaa.:piis:

Mut semmoset isommat ja pitempään treenanneet joittenka kanssa tulee juttuun, kun tarvii mitä tahansa apua. Ja se että on sitä treenaamisen meinikiä ja tietää mitä tekee.:rock:

:offtopic:

Taidan arvostaa teitä kaikkia, jotka olette tänne kirjoittaneet. Arvostan juuri tuollaista asennetta mikä teillä kaikilla tähän threadiin postanneilla!

Sellasia joka tarpeen tullen neuvoo/auttaa. Ja sellainen joka ei katso pienempiään halveksivalla tavalla :/

Toki arvostan myös niitä isoja tyyppejä jotka omistaa osan elämästään bodaukseen =)

Arvostan sellaisia ihmisiä salilla, jotka eivät katsele pitkin nokkavartta toisia ihmisiä, olipa he sitten minkä näkösiä tai kokosia tahansa.

Arvostan treenaajia, jotka pesevät treenivaatteitansa ja itseään vähintään kerran viikossa. Mieluiten jopa hieman useammin.

Arvostan sellaisia ihmisiä salilla, jotka eivät katsele pitkin nokkavartta toisia ihmisiä, olipa he sitten minkä näkösiä tai kokosia tahansa.

Näinpä. Jos on sinut itsensä kanssa niin ei siinä jaksa ruveta muiden ulkonäköön kiinnittämään huomiota. Sekin aika on pois omasta treenauksesta. :D

Itse arvostan kovasti sitä, kun joskus kysyessäni neuvoa kokeneilta, vastauksena on tullut perinpohjainen neuvominen kyseiseen liikkeeseen. Jengi antaa vähintään yhtä hyvät ohjeet kuin personal trainerit ja tekee sen ihan vain auttamisen halusta. :worship:

Arvostan niitä jotka ovat omat itsensä salilla eivätkä esitä mitään.
Arvostan kohteliaita ihmisiä jotka ottavat muutkin huomioon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom